DET JEG ALLTID GJØR PÅ DÅRLIGE DAGER

Categories Ikke kategorisert

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Som dere vet så er jeg ekstremt glad i å shoppe de dagene jeg ikke har det helt på topp, så jeg har derfor klikket hjem masse fine ting fra Nelly og Pretty Little Thing i dag. Nelly har fått inn SÅ mye fint for sommeren, jeg er virkelig helt forelsket. Jeg skal vise dere alle klærne mine når jeg får pakken, men her har dere en liten smakebit <3 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 


Topp. HER / Topp. HER / Kjole. HER


Kjole. HER / Kjole. HER / T-skjorte. HER


Body. HER / Kjole. HER / Kjole. HER


Kjole. HER / Bukse. HER / Jakke. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

2 kommentarer

2 thoughts on “DET JEG ALLTID GJØR PÅ DÅRLIGE DAGER

  1. Hei, gjør vondt å se deg ha det vondt.. Når du får sånn spørsmål på Instagram kan du se hvem som sender det til deg☺️
    Ha en fin kveld fineste deg!❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *