SVAR PÅ SPØRSMÅLENE OM FORHOLDET VÅRT

Categories Personlig

Kan du tenke deg en lang fremtid med Morten?
Nei.. tenker å gjøre det slutt med han om noen måneder. Hehe neida <3

Om du flytter til LA, flytter du da med Morten?
Nei, det gjør han ikke noe. Jeg tenker bare å bo der noen måneder uansett. 

Vil ikke Andrea at Morten skal bo sammen med dere i leiligheten? Er det derfor hun flytter?
Nei, det har ingenting med saken å gjøre. Andrea synes det ble for dyrt å bo her og vi tenkte dessverre ikke tanken på at vi kunne bo tre sammen før hun hadde funnet seg en annen å bo med. 

Har du noen gang tenkt på å slå opp med Morten?
Ja, det har jeg. Jeg var vel egentlig ganske sikker på at jeg kom til å gjøre det slutt med Morten da pausen vår var over. Ting endrer seg kan man vel si, hehe!

Er Morten kul?
Både og, spørs på humøret.

Hvem bruker lengst tid på badet av deg og Morten?
Det er nok meg, MEN!!! det skal sies at Morten kan bruke ganske lang tid han også. 

Blir det avstandsforhold?
Det blir det nok i noen måneder etterhvert ja. 

Hvordan tror du at fremtiden med Morten ser ut?
Skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg har sluttet å tro og leve etter “for alltid”, for man vet aldri. Jeg bare tenker på hvor mye jeg har endret meg som person de siste årene og hvor mye jeg kommer til å endre meg fremover. Man endrer seg ikke bare som person, men livet endrer seg også. Det er så enkelt at man noen ganger kan vokse fra hverandre, for man ønsker forskjellige ting og for at man utvikler seg som person. Jeg tar derfor en dag av gangen og nyter tiden jeg har sammen med Morten. Enten får vi det til å funke, eller så er vi ikke vi to ment for å være sammen. Jeg håper selvfølgelig at vi holder sammen, men det får fremtiden vise <3

Hvorfor har ikke du og Morten sex?
Jeg skal svare på dette i et helt innlegg, siden det er så mange som spør. 

Hva liker du best med Morten?

Tenker du at du og Morten kommer til å gifte dere?
Det får fremtiden vise. Jeg vet faktisk ikke om jeg vil gifte meg, vi får se. 

Når skjønte du at du hadde sterke følelser for Morten og omvendt? 
Det var vel etter vi kom hjem engang da vi begynte å henge masse sammen <3 

Hva er ditt beste minne med Morten?
Turen vår til Roma, den var såå koselig<3 

Hva tenkte du første gang du så Morten?
At han var harry, haha. Jeg vet ikke om dere husker den forferdelige stripen Morten hadde i håret? guuud. 

Slo ikke du opp med Morten? Har en av dere vært utro? 
Jeg har aldri slått opp med han nei. Ingen av oss har vært utro heller nei. 

Når flytter dere sammen?
1 august

Kan du beskrive forholdet til Morten og deg med tre ord?
Komplisert, spontant og trygt. 

Hvordan går det med forholdet?
Det går bra, takk som spør <3

Kan dere lage en what i eat in a day video på YouTube?
Jaa, det kommer på torsdag 😀 

Er du klar for å flytte sammen med Morten? 
Jepp. 

Var du nervøs første gang dere hadde sex?
Ja. 

Hvor mange barn vil du og Morten ha? og når vil dere ha barn? 
Så langt har vi ikke tenkt enda, hehe!

8 kommentarer

8 thoughts on “SVAR PÅ SPØRSMÅLENE OM FORHOLDET VÅRT

  1. Åå, haha. “Sånne sour patch eller hva det heter”. Dere er så søte❤ Håper det går bra med deg selv om folk er jævlig stygge i kommentarfeltet. Disse menneske har mest sannsynelig en ekstemt dårlig dag og et trist liv og prøver å dra deg ned i dragsuget. Ikke la deg knekke, du er sterk og har stått imot sånne ting før❤ Du kommer til å klare deg!

  2. Haha dere er søte! Det viktigste spørsmålet kommer nå: Hvorfor kaller du Morten for Prompen? 😂😂

  3. HVOR er den oversized røde vintage genseren din fra Adidas ifra?! Finner den ikke noen sted…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *