UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Spiser du potetgull til kveldsmat?
Ja, på fredag gjorde jeg det ;PPppp morsom du, Morten. 

Hvem heier av farmen kjendis deltakerne heier du på?
Ikke Martine Lunde i alle fall, uff… Hehe neida, det er vel ganske åpenbart? 

Nyter du livet? 
Ja, det gjør jeg så absolutt. 

Liker du bueno?
Jaa, jeg pleier alltid å kjøpe en hel pakke på taxfree <3

Elsker du Morten?
Ja, det gjør jeg <3

Hva synes du om at Andrea skal være med på Love Island?
Jeg synes det er SÅÅÅ MOROOOOO, jeg gleder meg!

Hvor er du født og oppvokst?
Tromsø. 

Hvordan har du det for tiden?
Som dere kanskje har forstått så har jeg det ikke så bra for tiden, men som alt annet så VET jeg at det vil bli bedre snart. Jeg må bare ta tiden til hjelp, finne små gleder i hverdagen og være rundt mennesker man bryr seg om. 

Ville du dratt tilbake til Utøya?
Nei, det vil jeg ikke. Jeg har vært der to ganger etter angrepet, og det var mer enn nok for min del. 

Har du vært i Danmark?
Jaa, i København. 


Shorts (ikke lik farge, men lignende fasong) HER / T-skjorte. HER / Nike. HER

Hvordan er forholdet ditt til moren din?
Det er veldig bra! Jeg er super avhengig av mamma, hun er så viktig for meg. 

Hvordan var det å ha sex første gang? 
Det var skummelt, rart og merkelig. Jeg husker at jeg ble veldig skuffet og kunne ikke forstå hvorfor andre snakket som at sex skulle være den beste tingen i verden, da sjokolade ga meg mer nytelse. 

Hva er ditt flaueste øyeblikk fra PH?
Det må være da jeg ble så full å skulle kjefte på Morten og Kevin. #FYLLEANGST.

Hva er det gøyeste du har opplevd?
Det må helt klart være Paradise Hotel. Jeg lengter SÅ tilbake.. 

Hva er den beste sexen du vet om?
Altså.. hæ?

Er du fornøyd med livet akkurat nå?
Jeg er fornøyd, men jeg er likevel ikke der jeg ønsker å være. Det er viktig å alltid sette seg nye mål, slik at man aldri stopper å utvikle seg. 

Hvordan var barndommen din?
Jeg har hatt verdens beste mamma, så den var helt fantastisk <3

Hvor lenge trener du? og hvor mange ganger i uken trener du?
Jeg trener fire ganger i uken, rundt en time per økt. 

Har du vært gravid før?
Nei, det har jeg ikke. Det begynner å bli lenge siden jeg har hatt mensen nå, så kanskje? NEIDA BANK I BORDET. 

Hva er ditt beste minne fra PH?
Det må være da jeg fikk se alle igjen etter å ha sjekket ut av hotellet. 

Hva skal du studere til høsten og hvilken skole? 
Jeg skal ikke studere. 

Hvor kjøper du bikiniene dine?
Nelly. Klikk HER <3 

Hva er det beste du vet med sommeren?
Varme, sene kvelder og is. 

Hvem er toppbloggeren som skal få sin straff?
Det er ikke min sak å fortelle. Jeg kan ikke akkurat si at jeg vet hvem det er. 

Synes du Utøya filmen kom for tidlig? 
Det vil alltid være tøft når det kommer en slik film, men personlig så synes jeg ikke det. 

Meldte du deg på PH kun for å få flere følgere til bloggen?
Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg meldte meg på for at jeg trengte en forandring, ville utfordre meg selv og for at jeg ønsket å leve av bloggen 🙂

 

11 kommentarer

11 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Anonym: Pappa er fra Tønsberg, mens mamma er fra Tromsø. Snakker begge dialekter, men i og med at jeg har bodd mesteparten av livet mitt i Tønsberg/Sør-Norge så er det det som faller meg naturlig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *