ETTERLATT I BODØ

Categories Reise

I skrivende stund befinner jeg meg i Bodø uten Morten. Han reiste tilbake til Oslo i dag tidlig da han må hjem for å flytte tingene over i min leilighet elller… VÅR. Det er helt sykt å tenke på at vi nå er samboere, hvem hadde trodd det for noen måneder tilbake? Det er også helt merkelig å tenke at Andrea og jeg ikke bor sammen mer, det er jo faktisk veldig trist. En ting er sikkert, jeg kommer aldri til å få en så bra roomie som Andrea igjen <3

Det som er litt morsomt med at jeg sitter igjen her i Bodø er at Morten ikke sjekket med meg når jeg skulle hjem før han bestilte sin egen returbillett. Det hadde jo faktisk vært litt komisk om jeg hadde tenkt å være her en uke ekstra mens han hadde reist hjem i dag. Det ble bare 6 timer forskjell da, men i realiteten kunne det jo faktisk vært helt annerledes. Morten er virkelig noe for seg selv, det er helt sikkert. #surrehode

Nå skal jeg komme meg til flyplassen, så snakkes vi i….. TROMSØØØ!!! <3 

9 kommentarer

9 thoughts on “ETTERLATT I BODØ

  1. Hei! Kan du være så snill og ha en sminkevideo? Eller en video hvor du viser din hverdagsminke/ eller bare et vanlig bilde innlegg med din hverdagssminke? Syntes du sminker deg utrolig pent og trenger virkelig ny inspirasjon!!

  2. Tror du at du og Andrea fortsatt kommer til å være bestevenner? Forresten, det du skrev på instastoryen din om redsel var så fint og inspirerende! Digger deg!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *