EN HELT NY STIL

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Okeeei dere, i dag har jeg virkelig shoppet. For en gangs skyld så er det ikke bare klær, men også interiør. Jeg skal endre stil på HELE leiligheten, det kommer til å bli så fint. Jeg tror ikke dere aner hvor mye jeg gleder meg til å vise dere, WUUUHUU 😀 

Nelly har forresten fått SÅÅÅ mye fint, dere kan klikke HER for å komme direkte til Nelly <3


Jumpsuit. HER / Bukse. HER / Jakke. HER


Jakke. HER / Sko. HER / Topp. HER


Sko. HER / Sko. HER / Sett. HER


….. EN LITEN SMAKEBIT PÅ DEN NYE STILEN LEILIGHETEN VÅR SKAL HA 


Bildene er tatt fra classicliving.no

Jeg har bare et lite problem, HVILKEN FARGE SKAL JEG VELGE? 

49 kommentarer

49 thoughts on “EN HELT NY STIL

  1. Den mørke var mye mer klassisk og stilfull. Den gråblå kommer du til å bli lei med engang (i tillegg mye enklere å matche interiøret med den mørke), tenk mørke lamper, gullrammer osv

  2. Helt klart den mørke!!! Den er helt perfekt!!! Og det er mye lettere å style alt annet, om du vil skifte farger så passer den til alt! Selvom den lyse også gjør det for så vidt, så er det likevel ikke på samme måte som den sorte! Den var nydelig! Og håper virkelig du velger den! Jeg elsker interiør, og drømmer om en slik sofa når jeg flytter ut, og er ferdig på videregående hahah❤️❤️❤️❤️

  3. Når kommer det ny rabattkode på Nelly? PS elsker deg, og dette er den første kommentaren jeg skriver til noen ehhhh ahha. Digger deg, men hvordan går det ann å være så fin som deg og Martine L? Synd at jeg sikkert aldri kommer til å møte deg:( fordi jeg bor i en liten by på Sørlandet.. 1t og 30 min unna Kristiansand.. hvis jeg hadde sett deg, eller Martine L eller Isabelle hadde jeg dødd. HHah håper du ser/ leser denne kommentaren. Og at du liker den<33HahHa-Oda

  4. Svigermoren min har den grå, jeg ville gått for svart. Utrolig pen og stilfull sofa, men bare for å advare så er det ikke en « TV sofa», det føles ikke godt å ligge på den å se TV eller slappe av hvis det er et must. Svigermor har 2 sofaer, en TV sofa som er behagelig også bruker hun denne her når hun har besøk og litt sånt 🙂

  5. Hei Sofie:) bare et tips til sånne sofaer i velour/fløyel- det fester seg myye støv til Det! Og det blir veldig synlig, da spesielt på den sorte. Men det er jo opp til deg , bare så ikke det kommer som en overraskelse og blir et problem senere. Bare et velment råd!
    Ha en fin dag 🙂 mvh Madeleine

  6. Det er så stygt med de knottene! Det er virkelig litt ut. Jeg er Interiørarkitekt og lever og ånder for interiør. Tenk gullspeil, rammer, mørke velour gardiner og store grønne planter. Puff på gulvet i sprek farge og tepper, feks Beonite. Det blir veldig fint. Mal kjøkkenet sort. Åh jeg holder på selv hjemme hele tiden. MR Big sofa i dyp grønn velour. Har også kjøpt runde gull klistremerker som jeg har tatt på de sorte veggene på kjøkkenet. Ikke forhast deg, bruk tid. Gubi har mye fint. Anbefales. Lykke til😀

  7. Kommer på om leiligheten er lys ellers, hvis den er ganske mørk ville jeg sagt grå, hvis det er nok lys sytntes jeg svart var fin å

  8. Grå var utrolig fin 🙂 Mønsteret og detaljene på den ser man klarere definert, som gjør den mer classy og feminin, og gir den mer “verdifull” look enn den svarte. 🙂
    Svart er kanskje mer praktisk på grunn av fargen. Men svart kan plutselig bli litt tung i kontrast med hvis resten av div. møbler f.eks er/skal være i hvit og besj. Mens grå fargen sklir lett inn til alle mulige farger. Jeg elsket detaljene til sofaene 😻👌🏽 Og GRÅ spesielt altså. Der detaljene kommer tydeligere frem ❤️

  9. Det er en møbelbutikk på grønland som har sånn stil som du ser på, butikken heter Italia Fiori Møbler, du kan søke opp på nettet og finne fram. De har veldig bra kvalitet og handlet hos dem en del, og de har sånn sofa og stil som du ser etter, til et rimligere pris også, anbefales!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *