ENDRING I PLANENE

Categories Personlig

Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig stolt over meg selv som klarte å komme meg opp før klokken 13.00. Som jeg fortalte dere litt i går så sover jeg så ekstremt lenge de gangene jeg er i Tromsø, det er faktisk helt grusomt. Dette er faktisk den siste dagen min hjemme før jeg reiser til Trondheim. Jeg skulle egentlig være her helt frem til mandag, men noe har skjedd. Jeg måtte derfor endre flybilletten min for å komme meg til Trondheim fortest mulig, noe som er ganske kjipt da jeg gledet meg til noen dager nordpå. Det blir likevel deilig å få tilbake fotografen min slik at jeg kan oppdatere dere med litt nye bilder igjen. Morten skal hente meg på Gardermoen i morgen så skal vi kjøre til Trondheim. Det er ikke noe jeg elsker mer enn roadtrip, så jeg gleder meg VELDIG. 

Jeg skal blant annet til legen min i Trondheim, noe jeg gleder meg veldig til da jeg MÅ få sjekket meg for vitaminmangel. Jeg er ganske sikker på at jeg har mangel på enten B12 eller jern, i og med at jeg er trøtt døgnet rundt. Jeg trenger virkelig så mye energi jeg bare kan få nå som det er fullstændigkaaos i leiligheten min. Jeg fikk mildt sagt vondt i magen da jeg så Andrea og Morten sin mystory i går, ESKER OG ROT OVER ALT… Jeg tror heldigvis jeg blir kvitt mye av møblene mine i dag, da jeg har fått solgt de. Jeg har bestilt meg nye møbler for over 20.000 kroner, som virkelig var verdt hver eneste krone. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg gleder meg til å vise dere min nye leilighet <3

Skal jeg være hundre prosent ærlig med dere så synes jeg det er litt skummelt å tenke på at Morten og jeg nå er SAMBOERE. Vi har virkelig tatt forholdet til et nytt nivå nå, så enten kommer det til å gå kjempebra eller så vil det gå til helvete, haha. Jeg regner med at det er førstnevnte som skjer <3

12 kommentarer

12 thoughts on “ENDRING I PLANENE

  1. Noe sier meg at du har fått kalde føtter å at dere ikke skal flytte sammen likevel? Du må derfor finne leilighet i Trondheim…

  2. Hva er greia med å zoome inn på seg selv på snap? Du gjør det sånn hver dag når du skal filme deg selv 😂

  3. Jeg syntes at det er helt fantastisk at dere flytter sammen❤️ Dere er et utrolig flott par😘 Dette skal gå helt fint skal du se☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *