NOEN HEMMELIGHETER OM PRIVATLIVET MITT

Categories Personlig

MINE HEMMELIGHETER.. 

♥ Den eneste grunnen til at Morten og jeg bestemte oss for å flytte sammen var for at jeg ikke skulle dra til Trondheim, haha. Vi begge hadde vel egentlig sagt at vi skulle vente et par år med flytting, men så bestemte vi oss for å prøve ettersom at Andrea flyttet ut og jeg ville flytte tilbake til Trondheim om jeg ble boende alene. 

♥ Jeg har begynt å lengte tilbake til Trondheim igjen, faaaen!! 

♥ Morten og jeg skal reise til Kreta i September, der vi blant annet skal være et døgn i Santorini. Jeg gleder meg SÅ mye <3

♥ Jeg hadde det morsommere i L.A da jeg reiste med Martine og Isabelle, enn hva jeg hadde med Ine og Isabel. Ikke på grunn av selskapet, for alle fire er helt amazing å reise sammen med, men for alt det syke vi fikk oppleve. Jeg vet ikke hva som skjedde med Martine, Isabelle og meg, men vi fikk oppleve så utrolig mye syke ting. Det skal sies at Ine, Isabel og jeg også hadde våre opplevelser, men jeg tror helt ærlig ikke at noe i verden kan toppe alt som skjedde i Mai. Der vi blant annet ble etterlatt i ørkenen av noen kjente mennesker :-))) haha. 

♥ Jeg har allerede planlagt kostymet mitt for Halloween, det kommer til å bli helt sykt. Nå som jeg skal være i L.A der alt er lov så kan jeg love dere at jeg kommer til å gå all in 😉

♥ Jeg har brukt latterlig mye penger de siste månedene, det er virkelig på tide å skjerpe seg!

♥ Jeg tenker meg til New York før nyttår, da jeg virkelig begynner å savne min favorittby. Denne gangen har jeg bestemt meg for å reise på jentetur, for det er virkelig på tide å teste ut utelivet der også. 

♥ Jeg gruer meg ekstremt mye til å begynne på skole til høsten. Ikke på grunn av studie, for det kommer til å bli så sykt gøy å lære masse om sminke, MEN på grunn av folkene. Tenk om jeg ikke får meg noen venner, eller at ingen liker meg :-((( haha. 

37 kommentarer

37 thoughts on “NOEN HEMMELIGHETER OM PRIVATLIVET MITT

  1. Hææ? Jeg har ikke fått med meg at du skal begynne på skole! Hvilken skole? Hvor? Linje? Er det sånn at det er skole hver dag eller tar du noen fag de og de dagene?

  2. noen ganger må man bare bli dyttet ut i det. jeg tror du og morten kommer til å klare dere fint som samboere uansett. håret ditt er forresten såå fint! hvordan får du så fine krøller?

  3. Enig med Justina, men hver sin smak:) Husker bare jeg gikk med sånn shorts i 7-8. klasse da det var veldig inn på den tiden, hahaha. Men tommel opp for å tørre å gå med det man selv liker, er lite som er bedre enn det:)

  4. Hvor i Kreta skal dere være? Jeg er selv på Kreta nå i kato daratsos eller hva det enn nå heter. Bare anbefaler å kanskje være i Chania eller no fordi her er det ikke no særlig å gjøre. Ingen nattklubber, få restauranter osv. Og jeg tror du kommer til å få venner på studiet i motsetning til meg. Hele 1.klasse på vgs var ensomt og jeg har den troen at det samme skjer igjen i 2.klasse nå til høsten:((

  5. Vakre Sofie 💖 Jeg gikk der nå sist semester og det var på ingen måte bra av veldig mange grunner. Får håpe det blir annerledes denne gangen og at du sitter igjen med mye bra læring og erfaringer etter studiet 🌸

  6. Hvorfor sier du ikke hvem de “kjente” var? Isabelle har jo allerede sagt dere møtte Tyga og Chris Brown

  7. Hei!
    Enig med kommentaren over her, synes håret ditt er veldig fint og naturlig nå! Også lurer jeg på hvor overdelen er fra?🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *