UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Jumpsuit. HER (den er på salg!!)

UKENS SPØRSMÅL.. ♥

Hvor gammel er Celine?
Hun har akkurat blitt 7 år, herregud så fort tiden går. 

Hva fikk du i snitt på videregående?
4 et eller annet, husker ikke nøyaktig. 

Hva tenker du om barn nå?
Helt uaktuelt. ALDRI i livet at jeg skal ha barn nå. 

Hvor mange ekser har du?
Jeg leste først esker, haha. Jeg har 1 eks som jeg vil kalle for en ordentlig eks?? hahah. Altså, jeg har vært med andre gutter, men jeg vil ikke påstå at de forholdene var spesielt seriøse. 

Kan du ha flyttevlogg på YouTube når du flytter med Morten?
Det skal jeg prøve å få til 😀

Er ikke du og Isabel Raad venner mer?
Jo, det er vi. Vi skal reise sammen om to måneder, så det hadde vært veldig spesielt om vi ikke var venner, haha. Isabel er en av mine nærmeste. 

Hva vil du at barnet ditt skal hete?
Hailey. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å angre på at jeg forteller hva barnet mitt skal hete, jeg vil IKKE at det skal bli et vanlig eller populært navn her i Norge 🙁 Får jeg en gutt vil jeg at han skal hete Nathaniel. 

Hvordan var den første natten etter 22.juli?
Søvnløs.  

Hva er det dyreste du eier? 
Det må være veskene mine. Det er faktisk veldig trist å tenke på at jeg sitter med masse dyre vesker, men har ikke egen leilighet eller hus, haha. 

Hvordan godteri liker du best?
Sure gule lepper, OMG!!

Hvordan har du det om dagen?
Det begynner å bli myyyye bedre nå. Som jeg har fortalt dere så har det dukket opp noe, men med engang det gir seg så vil alt være perfekt igjen. 

Hva liker du best og minst med deg selv?
Jeg er generelt veldig fornøyd med utseendet mitt, så jeg har liksom ikke noe som jeg er ekstra fornøyd med. Jeg elsket jo håret mitt en gang i tiden, men det eksisterer ikke mer 🙁 Det er ikke noe jeg er spesielt misfornøyd med, men jeg vil selvfølgelig bli enda bedre trent! 

Kunne du tenkt deg å være singel?
Ikke sånn som ting er nå nei, MEN om jeg blir singel igjen så skal jeg være det i MANGE år. 

Hvem liker du best av Ine og Isabel?
Ehhh.. ingen xD 

Hvorfor sier folk at du er grunnen til at Isabel er singel?
Jeg tror ikke det er noe folk sier, men mer en teit kommentar jeg fikk for at enkelte er veldig nysgjerrig. Selvfølgelig er ikke jeg grunnen til at hun er singel. 

Hvordan klarte du og Morten å tilgi hverandre med tanke på at dere var med andre etter Paradise Hotel?
Vi hadde jo aldri planer om å begynne å date eller henge sammen etter PH, så det var jo ikke noe å tilgi hverandre for. Jeg hadde mitt og han hadde sitt, så ble ting som de ble. 

Hvor ofte har du sex?
En gang i året 😉 

Hvor mye spiser du i løpet av en dag?
Det varierer veldig. Jeg spiser sånn at jeg får i meg nok mat, det er viktig om kroppen og helsa skal fungere. 

Hva er det du drømmer om?
Jeg drømmer om masse penger, et stort hus, en fin hytte, reise jorda rundt, at alle rundt meg er friske og et lykkelig liv. 

Hvor mye fikk du til konfirmasjonen?
Jeg fikk vel rundt 14-16.000 kroner, som jeg vil si er ganske mye når man er 14 år? Det aller verste var at jeg fikk kommentarer på det, for at de aller fleste fikk så mye mer. Jeg tenker at man skal være fornøyd så lenge man får noe :-)))

Hva er din neste reise? 
Kreta med Morten, så er det Los Angeles med Isabel. Jeg tenker meg en tur til New York også før nyttår og eventuelt Sri Lanka. 

Når hadde du og Morten sex sist?
Det er greit jeg er åpen, men noe privatliv må jeg ha. 

48 kommentarer

48 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Jeg konfirmerte meg nå nettop, og jeg fikk 75.000kr.. fikk da 35.000kr av bestemora og vestefaren min! Plus mer fra folk.. å jeg fikk bunadav mamma og pppa

  2. Hei! Jeg synes du har kommet deg i form og utstrålingen din er bare AMAZING! 🤩Jeg lurte på noe angående trening, husker du la ut en eller annen side for en plan om hva man skal spise når man trener.. litt usikker på om det var en plan for trening der også.. i såfall kan du fortelle litt mer om hvordan du trener og hvordan du har kommet deg i form på så kort tid (føler jeg) haha

  3. Haha, det er faktisk første gang jeg har hørt noen har fått rundt det samme som meg til konfirmasjonen sin. Jeg fikk 14500kr. Jeg ble veldig fornøyd. 7år siden nå 😮 Fikk en helikoptertur over New York og, så klaget ikke for å si det sånn! 😀
    Det jentenavnet er fint 🙂 Så forstår at du liker det, Sofie<3 Jeg syns også sjeldne navn er fine, har et sjeldent navn selv. Hvert fall i Norge da 😀

  4. Hailey begynner faktisk å bli ett ganske brukt navn i Norge:-) kjenner to små Hailey som er født siste året

  5. «Når hadde du og Morten sex sist?
    Det er greit jeg er åpen, men noe privatliv må jeg ha.»
    Hvorfor i det heletatt gidde å svare når du ikke vil svare på spørsmålet? Vedder på at absolutt alle spm du får inn ikke kommer med. Da kan evt det spørsmålet ligge i samme bunke da vel.

  6. Hææ jeg fikk 130 000 kr i konf, vil si at 14000 er ganske lite. Normalen er vel på hvertfall 30-40 k 🙂

  7. Fantaserer du om andre kuker der ute enn morten sin? Hva synes om han om det? Hvis du ikke vil ha han kan jeg gjerne ta ham. 😉

  8. Og hva så om Morten var med flere ?! Han var jo singel på den tiden !!! Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bry seg om andre sine privatliv… ikke ofte jeg kommenterer på dette , men nå måtte jeg bare 🤣

  9. Hei! Der dere var på hyttetur nå, var det i en trehytte? Så sånn ut på snap! Virket døds kult hvis det var det

  10. Hei❤️ Kor læng ska du vær i Trondheim??❤️❤️ Har sååå lyst t å møt dæ!!!❤️❤️

  11. Tanja: Så du bestemmer hva som er nomalen? Slike holdninger gjør virkelig vondt i magen min. Jeg tenker at det ikke finnes noe “normal” og at man skal være fornøyd med å få det man får 🙂

  12. Da jeg konfirmerte meg var det utrolig store forskjeller i hva folk fikk i penger. Jeg fikk sånn typ 4-5000 mens ei fikk 60000 bare fra besteforeldrene 😂 Bra du slår ned på de som prøver å si hva som er normalt. Det kommer jo veldig ann på familien osv. Jeg fikk bunad, og masse smykker osv. i tillegg, men det er jo ikke gavene som er viktigst.

  13. Virkelig? Er det vanlig å få over 40 000 i konfirmasjonspenger disse tider? Jeg selv konfirmerte meg for 5 år siden og fikk 12 000 pluss bunad, noe jeg var veldig fornøyd med og synes ikke det var noe lite
    Henviser til kommentaren fra Tonje

  14. Stemmer det at Morten gikk på politihøgskolen da han meldte seg på paradise? Og ga han fra seg plassen, uten å starte på igjen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *