DETTE SKAL JEG BRUKE PENGENE MINE PÅ

Categories Personlig

Hola amigos. Akkurat nå befinner jeg meg et sted langt langt vekk, eller rettere sagt Frosta. For dere som ikke har hørt om dette verdenskjente stedet så ligger det ca en time unna Trondheim. Er det en ting jeg har bestemt meg for det siste døgnet så er det at jeg skal investere i en hytte, h e r r e g u d så deilig. Jeg får en ro her jeg ikke kjenner noen andre steder, noe jeg tror kunne vært godt både for meg og bloggen. Jeg kjenner også at jeg er mye mer kreativ, så kanskje det kommer noen syke blogginnlegg de neste dagene, hehe. 

Kveldens planer er kun å slappe av, spise god mat og nyte selskapet. Vi snakkes senere <3

15 kommentarer

15 thoughts on “DETTE SKAL JEG BRUKE PENGENE MINE PÅ

  1. Hei 🙂 hvor er den lys blå genseren du har på deg på det ene bildet fra? Dritlekker farge 😀

  2. Skjønner ikke hvorfor alle sier at du og den personen ikke følger hverandre.. Det skjer jo ganske ofte at enkelte påpeker dette når det bare er å skjekke følgerne så skjer man at de følger hverandre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *