KRANGLING I BLOGGNORGE

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Lignende Teddy. HER / Bukse og t-skjorte. HER (settet er på 50%)

DAGEN I DAG / IRRITASJONER OG GLEDER

👎 Morten og jeg var på Fridays i dag for å spise mat da jeg plutselig fikk veldig lyst på en rett de kun har der. Dere som har lest bloggen min en stund vet at jeg unngår steder som Fridays og Egon, men i dag dro jeg dit av fri vilje. I det vi kom inn var det noen jenter som la merke til Morten og meg, og var derfor kjappe med å ta “snikbilde” av oss. Selv om jeg synes det er utrolig irriterende å bli tatt snikbilde av så gjør jeg aldri noe ut av det. Det går helt fint med et bilde, men denne gjengen var VELDIG aktive med fotograferingen. Vi bestemte oss derfor for å bytte plass da det er ganske ubehagelig å bli tatt bilder av når man skal spise mat. Jeg forstår bare ikke hvorfor enkelte ikke bare kan komme bort istedenfor å holde på slik? Både Morten og jeg sier alltid ja til bilder og det er SÅ mye hyggeligere enn å snikfotografere oss, som vi ALLTID legger merke til. Jeg vet mange av dere tror at dere er diskre, men det kan jeg fortelle dere med engang at dere ikke er. Jeg synes også at dere som gjør dette skal vise nok respekt til at dere ikke fotograferer andre mennesker på steder der dere selv ville synes at det var ubehagelig. 

👍 Som jeg fortalte tidligere i dag så fikk jeg Morten til å kjøpe en skjorte og en bukse som jeg synes var veldig fin, WUUHUU 😀 

👍 Jeg er i Trondheim, noe som gjør meg veldig lykkelig. Det er så utrolig deilig å være omringet av alle mine nærmeste, som jeg ser så alt for sjeldent. 

👎 Jeg kan ikke være i Trondheim uten å lengte skikkelig tilbake, det er det eneste som er kjipt med å være her. 

👍 Jeg følte at jeg hadde en skikkelig dårlig sminkedag i dag, men disse bildene viser jo noe helt annet. Jeg ELSKER hvor fine de ble. 

👍 Jeg fant endelig en teddy-jakke som jeg virkelig liker. Den er fra Urban <3 

👍 Morten og jeg ble enige om å dra innom Ikea de nærmeste dagene, gjett hvem som gleder seg til å kjøpe nytt interiør til leiligheten??? hehe. 

👎 Jeg lurer også på hva det er mennesker er så sykt nysgjerrig for? Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått kommentarer om at jeg er uvenn med Isabel og Isabelle. Selv om vi ikke er med hverandre hver eneste dag så vil ikke det si at vi er uvenner av den grunn. Jeg er venn med begge to, så nå håper jeg at vi kan få en stopper på alle disse spørsmålene. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å godkjenne flere kommentarer som omhandler uvennskap, JEG ER SÅ LEI. Det er ikke krangling mellom oss bloggerne, så det er ingen grunn til å spørre hver eneste dag i håp om noe drama. 

15 kommentarer

15 thoughts on “KRANGLING I BLOGGNORGE

  1. Du har seriøst blitt den verste på «klikk overskrifter» .. Hva har dette med krangling og gjøre liksom?? Ikke kult. Merker du har lite og skrive om, Hehe.

  2. Herregud du må slutte med de clickbaitene dine kun for å fange lesere:) Desp etter penger? Få deg en ordentlig jobb!

  3. Hvis du ikke skjønner hvorfor folk er nysgjerrige, så skjønner du ikke hvorfor folk leser bloggen din heller eller?

  4. Pene deg<3 Skulle ønske jeg kunne møtt deg i virkeligheten fordi du virker så snill og morsom!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *