FAKTA OM MEG, MITT FORHOLD OG PRIVATLIV

Categories Personlig

NOEN FAKTA OM MEG, MITT FORHOLD OG MITT PRIVATLIV

♥ Morten og jeg er hverandre bare i gutt og jente-versjon, om dere forstår hva jeg mener? Vi er så utrolig like på absolutt alt, så det eneste som skiller oss er kjønnet vårt. Vi har lik personlighet, like sta, like meninger og ja vi er bare generelt veldig like. Dere kan tro det kan være utfordrende til tider, hehe. Jeg er derfor ganske stolt over at vi har klart det så bra som vi har <3 

♥ Er det noe som skiller Morten og meg, så er det at han er ekstremt dårlig til å presse seg selv å gjøre ting han synes er ukomfortabel. Jeg derimot gjør det nesten hver eneste dag, og presser Morten like mye som jeg presser meg selv. Det tror jeg han bare har godt av <3 

♥ Jeg tror (eller vet) at alle mennesker kan få til AKKURAT det de vil. De som forteller deg noe annet har ikke troen på seg selv, det er der problemet ligger. Hvordan tror dere alle menneskene dere ser opp til har kommet dit de er i dag? Det kom ikke gratis, det kan jeg fortelle dere med engang. 

♥ Jeg har aldri hatt en oppvekst med mye penger eller ting, noe jeg er VELDIG glad for den dag i dag. Hadde jeg ikke kjent på det å ikke ha så mye, så hadde jeg kanskje aldri ønsket mer? Noe som mest sannsynlig ikke ville tatt meg hit jeg er i dag.

♥ Jeg var 18 år gammel første gang jeg begynte å utforske meg selv, om jeg kan si det sånn? Jeg hadde aldri tatt i et sexleketøy og hadde ingen anelse om hvordan kroppen min fungerte. 

♥ Jeg spiser aller helst bare to typer smågodt og det er de to dere ser på bildet over. Suregule-lepper og sjokoladefamilien <3 Jeg spiser også bare to av figurene som er med i sjokoladefamilien, for jeg synes de smaker best. PS; jeg vet at alle smaker likt, det er bare psykisk. 

♥ Morten og jeg krangler nesten aldri, noe jeg er veldig glad for. Sist vi kranglet var for to dager siden da jeg igjen hadde fått en kommentar på bloggen som gjorde meg sjalu. Det er skjer heldigvis ikke ofte, men noen av dere er veldig gode til å trykke på de riktige knappene. 

♥ For en god del år tilbake var jeg sååå forelsket i en fyr jeg ikke kunne få, helt til jeg kunne få han, haha. Da ville jeg ikke ha han mer. Typisk eller hva? 🙂 

♥ Jeg er veldig dårlig med penger, må virkelig begynne å spare snart… 

♥ Jeg vet ikke om jeg har fortalt det her før, men jeg klinte med en gutt foran Morten kun for å gjøre han sjalu. Nei, vi var ikke sammen på dette tidspunktet, det var rett etter vi kom hjem. PS; Det funket, for han endte med å dra hjem 😉 haha. 

♥ Apropos Morten, jeg pyntet meg ekstra på premierefesten for å vise meg frem foran han. Vi hadde på en måte en liten “krig” da vi kom hjem fra Mexico, hahaaha. PS; Dette funket også, for han skulle plutselig begynne å introdusere meg til alle vennene hans. Det endte også med at vi dro hjem sammen, noe som startet det vi har i dag. Herregud, livet er rart og det er jeg også. Hvem holder på sånn?? hehe…meg

2 kommentarer

2 thoughts on “FAKTA OM MEG, MITT FORHOLD OG PRIVATLIV

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *