PRESSET JEG ALDRI SNAKKER OM

Categories Personlig

Fine <3 <3 <3 


Noen har fått dilla på andre verdenskrig igjen, hehe. 

Jeg skal faktisk starte dette innlegget med å skryte over Morten og meg, for denne helgen har vi klart å bare slappe av. Er det noe jeg virkelig har kjent på det siste året, så er det presset til å gjøre noe hele tiden. “YOLO, DU LEVER BARE EN GANG KOM IGJEN” holdninger som nesten tar livet av meg. Jeg tror nok ikke jeg er alene med å føle presset til at man må være med på absolutt alt hele tiden? For hva skjer om man går glipp av noe? Hva vil vennene tenke når du er den eneste som takker nei? Blir jeg nå den kjedelige venninnen som ikke orker å være med på noe som helst? Det er liksom ikke bra nok å bare slappe av hjemme en helg, for da er du automatisk den kjedelige i vennegjengen som aldri sier ja til å være med på ting.  

Morten og jeg var frem og tilbake hele lørdagen om vi skulle ut eller ikke, ettersom at det var så mange som forventet at vi skulle være med. Vi ble til slutt enige om at vi trengte en rolig helg, noe som virkelig er det beste valget jeg har tatt på lenge. Det var utrolig godt å bare ligge på sofaen, se film, spise godteri og kose oss med god mat. Det var godt med en kjærestekveld som ikke innebar dansegulv og alkohol, noe et avdanka Paradise Hotell par virkelig trenger. Nå er vi klar for en ny uke med litt dramatikk, IKEA, roadtrip, sykehus, findings og FLYTTING. 

10 kommentarer

10 thoughts on “PRESSET JEG ALDRI SNAKKER OM

  1. Kunne ikke Morten ha skrevet et åpent og koselig innlegg om SINE følelser for deg? Et skikkelig kjæresteinnlegg? Tror det hadde åpnet øynene til de mange personene som tror han ikke er så forelska i deg. Digger både deg og dere!!

  2. Enig! Alle forventer at du skal gjøre det og det. Man blir så opptatt av å leve opp til det at man egentlig ikke koser deg ordentlig, for det blir bare masete og falskt. Hva er poenget da?
    Det skal visst være sunt for sin egen del og sin psyke at man dropper enkelte ting innemellom. At man tillater seg å ikke være med på absolutt alt, hele tiden. Det vil gi en mer ro og man vil bli mer glad og lykkelig, i følge forskning.

  3. Jeg så nettopp Utøyas filmen og jeg skjønner at du synes det er vanskelig og snakke om😭❤️ Det er helt forferdelig det han gjorde og jeg er utrolig glad han sitter i fengsel. Håper det går bra med deg og at du kommer over det❤️ Elsker deg og bloggen din❤️❤️❤️

  4. Kan du svare på hva Kim Jong-Un har med andre verdensskrig å gjøre? Er du virkelig så dum?

  5. Anonym: Da må du kanskje heller ringe de som lagde dokumentarer å spørre om de er så dumme. Nord-Korea var en del av andre verdenskrig det også, så det er vel naturlig at at Kim og hans familie blir nevnt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *