JEG ER SÅ FORBANNA STOLT

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Jeg vet selv at det har vært endel negativitet på bloggen den siste tiden, men jeg har gått gjennom noe på privaten som har gjort hverdagen tøff. Det er rart å ikke kunne dele med dere som jeg alltid gjør, og istedenfor må ta på meg en maske der man later som alt er bra. Dere som har lest bloggen min lenge vet at jeg er dårlig til å late som eller la vær å fortelle sannheten, så jeg valgte derfor å bare være ærlig med dere. Om jeg noen gang kommer eller kan fortelle dere hva som har skjedd får tiden vise, men jeg tenker det er viktig å informere om at det begynner å gå bedre nå. Det er ikke noe jeg misliker mer enn negativitet, så jeg tenkte derfor å dele noen positive hendelser med dere da jeg ikke ønsker å spre dårlig stemning mer. Nå skal vi tilbake til #goodfeeling, ikke sant? 

♥ Det er bare noen dager til Findings med herlige mennesker. 

♥ I dag etter å ha fått tilsendt en video på Facebook skjønte jeg hvor utrolig heldig jeg er som er i livet den dag. Jeg er i et sunt forhold med en fantastisk kjæreste, har en jobb som jeg har drømt om så lenge og har fantastiske mennesker i livet mitt. Er ikke det gode nok grunner til å smile, så vet ikke jeg <3

♥ Jeg fikk beskjed om at sofaen min blir levert på torsdag, det vil si at leiligheten er helt ferdig til jeg får besøk i helgen. WUUHUUUUUUUUU!!!!!!

♥ Etter TO år har jeg endelig klart å ta p-stav!!! Jeg har lenge vurdert det da jeg synes p-piller bare er stress, men jeg har aldri turt da det både ser og høres veldig vondt ut. Er du en av de som skal ta p-stav de nærmeste dagene, IKKE søk på YouTube. Jeg trodde det kom til å være så vondt da det ser helt grusomt ut, men jeg kjente absolutt ingenting. Dette kommer fra en jente som har ekstremt sprøyteskrekk, så det er absolutt ingenting å bekymre seg for. Du får lokalbedøvelse før den skal settes inn, slik at du nesten ikke kjenner noe som helst. PS; Jeg IKKE en lege eller sykepleier, så jeg forteller KUN om min egen erfaring (viktig å påpeke da alle skal pirke) Jeg måtte bare skryte litt til dere ettersom at jeg er så forbanna stolt over meg selv. 

♥ Jeg tror jeg får en veldig bra lønning denne måneden, det vil si at jeg skal spare masse. Jeg har veldig lyst til å kjøpe bolig til neste år. 

♥ Jeg skal snart hjem til Oslo, det vil si at jeg endelig får timeplan, trening og kosthold på plass igjen. Jeg har bokstavelig talt levd på godteri i godt over en uke nå… hehe ups. 

♥ Det er under en måned til Morten og jeg reiser til Kreta og Santorini. Så er det Los Angeles og Sri Lanka før jul, hvor heldig er ikke jeg?

♥ Jeg har ENDELIG begynt å få tilbake bloggmotivasjonen, det var virkelig på tide. Det er godt å våkne å vite hva jeg skal skrive om igjen, det er lenge siden jeg har kjent på den følelsen, haha. 

♥ Jeg har to pakker som venter på meg hjemme fra Nelly og Pretty Little thing. Jeg har bestilt masse nye klær i en helt annen klesstil enn hva dere er vandt til, så det kan bli spennende å se responsen fra dere :pppp noen av dere er jo sååå søte og kaster komplimenter etter meg <3 <3 Jaa, det var tull for de som ikke skjønte det. Selv om det også er veldig mange som er så flinke med å dele ut komplimenter, dere er fantastiske mennesker. 

En liten smakebit.


Fannypack. HER / Teddy jakke. HER / Jumpsuit. HER

12 kommentarer

12 thoughts on “JEG ER SÅ FORBANNA STOLT

  1. Hva synes du om at Morten liker bilder av lettkledde jenter på instagram? Personlig synes jeg at det er greit å følge og å se, men litt unødvendig å like når man har dame/type, vise litt respekt for parteren liksom. Nå vet jeg at du ikke er veldig sjalu av deg, men nysgjerrig på dine tanker rundt det 🙂

  2. Christine: Vet du hva? Det bryr meg ikke en kalori. Det å like et bilde er så harmløst at det bruker jeg ikke energi på. Det skaper bare unødvendige konflikter i forholdet. Jeg liker jo også andre gutter sine bilder uten at det ligger noe bak.

    Vi Har enrom tillit hverandre, noe jeg er veeeldig glad for 🙂

  3. Jeg skulle ta p-stav etter skolen, og de to siste timene satt jeg og en kompis å så på videoer av det. Gjett om jeg gruet meg! Men jeg kjente heller ingenting etter bedøvelsen, heldigvis!

  4. Her kommer litt tips om p-stav:
    ?det er det sikreste som finns
    ?uregelmessig blødninger er vanlig de tre første månedene, fortsetter de etter dette så kan du bruke p-piller av typen microgynon/oralcon i tre måneder sammen med p-staven og da vil de bli borte.
    ?hvis p-stav ikke funker for deg så er mirena hormonspiral ekstremt bra også, og 50% mister blødningene sine.
    ?kobberspiral innholdet ingen hormoner, så hvis du ikke vil ha p-stav så er den også et av de sikreste i Norge
    Loveu❤️

  5. Kunne du prøvd å kjenne etter hvordan det er å trene armer f. Eks armhevinger i forhold til om p-staven blir vondt?
    Har tenkt på det en stund selv, men er redd det skal hindre trening da det er en viktig del av min hverdag😊

  6. Hei!
    Når du/dere er i Trondheim neste gang, kan dere besøke Aure😃 det er hjemplassen min, det er veldig flott der! Masse fin natur! Du kjører til Trondheim ->Orkanger -> Hemne -> Aure, tar bare 2,5t ca 😊

  7. Jeg tok p-stav for noen måneder siden, og trente sammen dag, og merket ingenting! Er ikke sikkert det er likt for alle, det vet jeg ikke..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *