VI ER OFFISIELT IKKE SAMBOERE MER

Categories Personlig

I dag fikk jeg en snap av Andrea som har pakket ut av hele leiligheten min og er nå på vei til flyplassen. Det gikk plutselig opp for meg at vi ikke er roomies mer og at jeg kanskje ikke får snakket med henne på to måneder. Andrea og jeg har vært sammen nesten hver dag siden vi møttes på Paradise Hotel for 1,5 år siden, så det å ikke ha henne som en del av hverdagen min fremover suger. To måneder går heldigvis fort, og det kommer til å bli utrolig spennende å følge med Andrea på denne reisen. Jeg er så utrolig stolt over henne og er selvfølgelig kjempespent på hennes vegne <3 Vi får krysse fingrene for at Andrea finner kjærligheten, det kommer til å bli SYKT. Skal jeg gjette på forhånd så vil jeg tro at Andrea faller for en mørk gutt, kanskje med litt skjegg, som liker å diskutere kjedelige temaer som hun bryr seg om, er veldig tålmodig og respekterer Andrea og hennes sære intimsone, haha. Det blir spennende å se om en slik gutt finnes, men det finner vi jo ut om en ukes tid ca 😉 


Tusen takk for alt verdens beste roomie <3 sees snart. 

Nå skal Morten og jeg snart begynne å kjøre hjem til Oslo igjen, så er det bare å få leiligheten klar til vi får besøk i helgen. Vi har kun en dag på oss til å vaske, få inn sofaen, skru opp møbler og innrede hele leiligheten. Jeg må ærlig innrømme at jeg er kjempestresset for at jeg ikke skal rekke å bli ferdig til de kommer, men jeg må bare prøve å gjøre mitt beste. Det blir så utrolig gøy å vise dere hvor totalt forandret leiligheten kommer til å bli, WUHUUU!!! 

8 kommentarer

8 thoughts on “VI ER OFFISIELT IKKE SAMBOERE MER

  1. Hva er greia med å ha jakka hengende rundt magen? Klarer ikke du å ha den over skuldrene? Den er forøvrig kneppa skeivt

  2. trodde du og Morten hadde gjort det slutt jeg, at dere ikke skulle være samboere allikevel.. Begynte å lure hehe..

  3. Neimen, er det mote altså? Må være fryktelig slitsomt å gå med jakka sånn? Upraktisk liksom.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *