UKENS SPØRSMÅL / HETRO, PARADISE-HOTEL OG LOVE ISLAND

Categories Personlig

Er det sant at du var på Findings med den syke a-kjendisen Ine?
Ja, det er sant! Jeg ble så sykt startruck!!!!

Hva gjør du for å få oppmerksomhet fra Morten?
Spør om oppmerksomhet, haha. 

Hvordan har du det for tiden?
Nå begynner jeg endelig å få det ganske perfekt igjen, WUHUU 😀

Hvorfor er ikke Isabelle med dere på Findings?
Ingen spesiell grunn til det. Møtte på Isabelle i går på findings og det var superhyggelig <3

Har du flyttet til Trondheim?
Nei, det har vi dessverre ikke 🙁 I wish. 

Har dere tenkt på barn?
Om noen år ja. P-staven varer i 3 år, så får vi se etter det 😉 

Ville du vært med på skal vi danse?
Jaa, så absolutt. TA MEG MED <3 <3 

Savner du å ha langt hår?
Jaaa… 🙁 

Hvor mange leser bloggen din i gjennomsnitt?
Det har jeg ikke regnet på, haha. Har sånn ca 16-20.000 lesere om dagen. 

Kan du ha housetour og legge det ut på YouTube-kanalen din?
Det er planen 😀 😀 

Hvem likte du best av de på PH?
Vi var en så fin gjeng at det er helt umulig å velge en jeg likte best. 

Hva er din favorittmat?
Er det virkelig et spørsmål?? TACO <3 <3 

Synes du man burde lære mer om mental helse på skolen?
Ja, så absolutt. Jeg tror det ville vært mye mer forståelse og åpenhet rundt mental helse om flere hadde hatt mer kjentskap til det. 

Hva tenker du om at Andrea er med på Love Island?
Jeg ELSKER DET. Gleder meg såå mye til det begynner på TV <3

Er du og Isabelle uvenner? Eller har dere aldri vært så nære venner?
Neeei, vi er ikke uvenner. Isabelle og jeg er og har alltid vært venner 🙂 <3

Har du fingra før?
Ja, har du?

Når du fikk du Celine?
For 7 år siden. Shit tiden har gått fort… 

Hvor er putetrekkene dine fra?
Home and Cottage <3

Hva må til for at du skal mislike noen?
At de ikke behandler andre mennesker bra, det er det VERSTE jeg ser og opplever. Mennesker som konstant skal trykke andre ned får meg til å ville kaste opp. Om du har et slikt menneske i livet ditt, kutt han eller henne ut med engang. 

Hva liker du best og minst med leiligheten?
Minst må vel være planløsningen, best må være beliggenheten. 

Kan du ha en ny “prank-video” med Morten snart?
Jaaa, har dere noen ideer? 

Har du noen gang hatt i tankene at du er noe annet enn hetro?
Nei, det har jeg ikke. 

Hva er ditt neste reisemål?
KRETA <3

Kleineste sexhistorie?
Det må nok være han som kalte seg selv for “speedy” etter at vi var ferdig med økten. 

Hvem fra ex on the beach liker du best?
Malin <3 

Hva liker du best med dine venninner?
At vi alle kan være oss selv, har samme type humor og tar vare på hverandre. 

Hvor gammel er du?
23 år. 

Har du noen gang slitt med lavt selvbilde?
Ja, det har jeg. 

Hva synes familien din om at du har blitt en så stor blogger?
Alt jeg vet er at mamma er min største fan, haha. Hun har alltid heiet på meg og har hatt troen på at jeg kommer til å få til akkurat det jeg vil. I LOVE HER. 

Er du en hore?
Prostituert*, men nei.  

Hvilket TV-program ville du vært med på?
Farmen, skal vi danse, bloggerne og Hollywood fruer, hehe. 

Hvem tror du hadde klart seg best på skal vi danse av deg og Morten?
Morten helt klart, han er veldig mye flinkere enn meg til å danse. 

Hvordan ser livet ditt ut om 7 år?
Da har jeg et stort hus, en Porsche, to barn og bor i TRONDHEIM. 

Kunne du tenkt deg å vært lesbisk?
Litt merkelig spørsmål? haha. Jeg har aldri tenkt på det, men hadde jeg likt jenter så hadde det vært helt ok. 

Er det bare du og Morten som skal bo i leiligheten?
Ja, det er det. 

Hva er det beste med å bo med Morten?
At han alltid lager mat til meg <3 hehe. 

Har du noen gang vært i en økonomisk krise?
Nei, det har jeg ikke. Jeg fikk ganske mye penger i en alder av 18 år, så har jeg hatt penger siden da. 

Hva blir det verste med å ikke bo med Andrea mer?
Klesskapet hennes 🙁 hehe neida. ALT, i miss her a lot. 

Har du noen gang hatt din egen bil?
Ja, en Peuogot.


Bildet er tatt fra google

Er du opptatt av merkeklær?
Nei ikke klær, men jeg er glad i vesker. 

Bruker du mye penger på klær og sminke?
Ja, en del. 

Hvem er forbildet ditt?
Mamma og Ariana Grande. 

Hvor lenge har du og Morten vært kjærester?
Nesten 1,5 år.  

Er du høyere enn Morten? 
Nei, han er høyere enn meg. 

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / HETRO, PARADISE-HOTEL OG LOVE ISLAND

  1. Var det bare de overlevende som fikk erstatning etter Utøya eller fikk famieliene til de døde også penger?

  2. «Har du fingra før?
    Ja, har du?«
    Hvem er det du spør??? Skal vi leserne liksom svare på det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *