SLIK TJENER JEG PENGER PÅ SHOPPING

Categories Samfunn

Reklame | Nettbonus

Hei og god søndag dere <3 Hvordan har helgen vært? Selv om jeg har hatt en veldig morsom helg sammen med verdens beste mennesker kjenner jeg virkelig at det er godt med søndag, sofa og SHOPPING. Som jeg har fortalt dere før så har jeg registrert meg på nettbonus.no som er en helt genial nettside for oss som ønsker å få igjen penger hver gang vi handler. Det høres kanskje for godt ut til å være sant? Vel… DET ER DET IKKE 🙂 Ved å handle gjennom Nettbonus kan du få opptil 7% igjen av kjøpesummen, hvor genialt er ikke det? 

La meg forklare dere hvordan Nettbonus fungerer. 

♥ Registrer deg HER

♥ Når du har registrert deg å logget inn kommer du rett til alle butikkene Nettbonus har samarbeid med. 

♥ Finn butikken(e) du ønsker å shoppe hos og klikk på “få bonus på ….”. For eksempel “Få bonus på Nelly”, så klikker du deg inn på “Gå til Nelly”. Du vil da bli sendt direkte til Nelly sin nettside, det er superenkelt. 

♥ Shop og betal på samme måte som du ellers ville gjort, SÅ ER DU FERDIG!

♥ Du vil innen 48 timer motta en e-post om at din handel er registrert. 

♥ Så fort du har opptjent deg 200 i Nettbonus kan du ta ut pengene dine. Det vil med andre ord skje ganske fort om du er flink til å bruke Nettbonus. La meg ta et eksempel; Si du handler for 2000 kroner på Nelly (7%) eller Bikbok (4%), du vil da tjene 140 kroner eller 80 kroner. Det er penger du uansett hadde brukt, forskjellen er bare at du faktisk FÅR igjen en prosentandel av det du faktisk shopper for. DET ER EN GENIAL MÅTE Å TJENE PENGER PÅ. 

♥ PS: Du må logge inn og trykke deg inn på nettsiden gjennom Nettbonus for å opptjene bonusen din <3 

Jeg har forresten vært så heldig at jeg får lov til å dele ut et gavekort på Nelly til hele 3000 kroner til en av mine fantastiske lesere. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg HER for å så legge igjen en kommentar i kommentarfeltet mitt. Det er med andre ord superenkelt å være med i trekningen om et gavekort på hele 3000 kroner. LYKKE TIL ♥ 

Spør du meg er dette en helt genial måte å spare penger på enten om du er student, i heltidsjobb eller fulltidsjobb. Det er jo også skolestart i morgen, så hvorfor ikke unne seg litt nye klær eller bøker til skolestart? På Nettbonus finner du blant annet butikker som Adlibris, Bikbok, Tanum, NA-KD, Coverbrands ++. Er du en som liker å reise like mye som meg vil jeg anbefale deg å sjekke ut alle nettsidene du kan bestille fra gjennom Nettbonus. Her snakker vi Expedia, Hotels.com, Apollo, Avis, Radisson Blu, Budget osv. Si at du for eksempel bestiller hotell via Nettbonus på Hotels.com. Skal du være borte en uke kan hotellovernattingen fort komme på 12.000 kroner. Handler du gjennom Nettbonus vil du få igjen 720 kroner, noe som nesten er en hel natt på et hotell. Du kan med andre ord spare MYE penger ved å bruke Nettbonus.

KLIKK HER FOR Å REGISTRERE DEG 

576 kommentarer

576 thoughts on “SLIK TJENER JEG PENGER PÅ SHOPPING

  1. Hei,
    Jeg pleier sjeldent å legge igjen en kommentar på blogg, men jeg ville bare si at du har utrolig bra stil! Håper du fortsetter å legge ut masse outfit bilder! Du har den kuleste stilen av alle bloggere jeg følger hvertfall!:-D Elsket antrekkene du hadde på festivalen i helgen! Keep up:-)

  2. ååh jatakk!!! registrert !! elsker virkelig slikt m rabatt. hadde vært flott med gavekort d jeg brukt litt for mye penger på nelly til sommerklær… så freshe skoleklær hadde vært gull…

  3. Registrert 💜 Og vil bare si at jeg elsker bloggen din og synes du er så utrolig herlig og har en fantastisk stil 😀❤ og du inspirerer meg ❤

  4. Du er faen meg harry😂😂 slutt opp å kødde å si« brushaaan brush» omfg verste jg har hørt😂

  5. Gjort🤩 Hadde vært helt supert å vunnet et gavekort på Nelly, da jeg dessverre har måtte brukt de siste lønningene mine på katten min som har vært dårlig… Må være en deilig følelse å kunne bruke litt penger på seg selv uten å måtte bekymre seg over utgifter…

  6. Æ har registrert mæ å ønsker veldig gjerne å vinne et gavekort på Nelly, men kan vi få vite hvem d er som vinner vis de vil si d? Du er så fin. Love you

  7. Omg! Hadde vært luksus!☺️ Registrert meg! Aldri vunnet noe før på noe blogg, hadde vært artig!

  8. Heii super fine sofie❤️Nå har jeg registrert med å håper på å bli med i trekningen av Nelly sitt gavekort❤️ Men det jeg egt ville si var at du er et helt fantastisk forbildet, å jeg vill alltid følge deg på sosiale medier uansett❤️

  9. For d førtste vil jeg bare si at jeg digger bloggen din❤️ Du er en jente/dame(hah) som har så positiv energi. Du fortjener virkelig d beste! Jeg føler selv at jeg blir inspirert av bloggen din, jeg pleier sjeldent å kommentere på blogg ene til folk, men siden d er konkuranse så gjør jeg d, og bestemte meg for å skrive litt mer enn bare «gjort», selvom d er helt greit d også😘 Jeg får vel skrive gjort jeg også da haha, GJORT❤️🤩✌🏽
    Og et spm til, hvordan går d med deg?💞

  10. Registrert💕💕 nå er jeg klar for å spare masse penger når jeg shopper!! Så hyggelig at du deler ut gavekort, og også gir supre tips<33 setter veldig pris på deg😍

  11. Gjort! Fant meg noen snase sko Andrea tok med til Love Island jeg har planer om å kjøpe så et gavekort ville gjort susen!<3

  12. Har vært registert en stund, hadde helt glømt at jeg var det så er godt at du har sånne konkurranser sånn at jeg kommer på der igjen😍❤️

  13. Er registrert i nettbonus, åå nå som høsten er kommet og pengene i studentlommeboka så vidt strekker til hadde dette her vert fantastisk 🤞🏼🤞🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *