JEG TURTE IKKE Å VÆRE MEG SELV

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Ikke likt, men hettegenser HER og HER  / Sykkelshorts HER og HER

Ikke spør meg hvorfor jeg går rundt med fitbit på festival, for det har jeg dessverre ikke et godt svar på, hehe. Jeg har også blitt fan av å bruke bind, noe som er grunnen til at det ser ut som at jeg bruker bleie ;Pppp.

Jeg har endelig kommet til et sted i livet der jeg virkelig bare gir faen i hva alle andre tenker og mener om meg, noe som er så forbanna deilig at jeg tror ikke dere kan forstå det engang. 

Jeg fikk senest en kommentar i går om at jeg hadde så utrolig spesiell klesstil og at jeg gikk i så mye rart, noe som egentlig bare fikk meg til å begynne å smile. Jeg ELSKER at jeg har en stil som folk legger merke til og at jeg ikke bare er en av mange. I fjor på denne tiden brukte jeg akkurat den type klær som jeg liker, men da fikk jeg så mye kritikk at jeg til slutt bestemte meg for å kle meg på en måte som ville bli akseptert av andre. Hvor forbanna trist er ikke det?

Heldigvis har jeg vokst det siste året og lært meg at det er ingen som vil takke meg senere i livet for å leve slik alle andre forventer og krever. Så hvorfor ikke leve slik at du en dag kommer til å takke deg selv? Nordmenn spesielt må virkelig bli flinkere til å tørre å være seg selv, det er noe jeg virkelig har innsett etter å ha reist en del. Det er akkurat det jeg elsker så mye med Los Angeles, at du kan være AKKURAT den du er uten at noen dømmer deg. Det er så fantastisk å se alle menneskene der som bare er seg selv hundre prosent. Forskjellen fra de og oss er jo at vi er eksperter på å dømme hverandre, og alltid skulle ha en mening om hvordan alle rundt oss skal leve, jobbe og se ut. Tenk så mye lengre enkelte hadde kommet i livet om de kun hadde fokusert på seg og sitt. 

24 kommentarer

24 thoughts on “JEG TURTE IKKE Å VÆRE MEG SELV

  1. Fyfaen elsker deg for å vise så tydelig at du bruker bind på disse bildene. Selv får jeg stygge kommentarer for å bruke det.

  2. Jeg har aldri brydd meg om hva slags klær du bruker, for å være ærlig så var det finere i fjor. Nå er det liksom så veldig «ny mote» du bruker. Hvorfor ikke bare kle deg sånn som du pleier, det vil være mye mer behagelig å kunne bruke de klærne man selv føler seg komfortabel i<3

  3. Hei, jeg lurer på hvordan det er å kjøpe klær fra Pretty little things? Hvordan fungerer det med toll? Er den dyr og må man over en viss pris for å få toll? Hvor lang tid tar leveringen og hvor mye koster frakten? Håper du har tid til å svare hadde vert til stor hjelp<3

  4. Mari: Det er ikke helt sikkert du får pakkene der, det er alltid et sjansespill. Det er mye jeg ikke har fått og kvaliteten er dårlig. Veldig synd da de har kjempefine klær. Toll må du alltid betale, så lenge summen er over 300 kroner (tror jeg)

    🙂 <3

  5. Jeg digger stilen din! Har ikke fulgt bloggen din så altfor lenge da, så vet ikke hvordan den var tidligere. Men elsker den slik den er nå i det siste!😍
    Og det du skrev på slutten der var sykt bra og veldig sant. Har tenkt en del over det selv den siste tiden. Jeg skal IKKE leve som den norske kjedelige standard levestilen hvertfall😄 <3

  6. Hei! Bare lurer på en ting? Bruker hunden din å sove under dynen sammen med deg? For jeg har en chihuahua som elsker det:) håper på svar da dette kanskje er vanlig?

  7. Du skriver så bra, Sofie! Du får virkelig sagt det ☺️ Jeg er helt enig med deg- you keep doing YOU ☀️ Jeg forlot hjertet mitt i LA som deg, og det er helt jævlig å være tilbake i Norge. Jeg må tilbake i vinter!

  8. Å herregud! Jeg kommenterer aldri blogger, men hadde så lyst å skrive til deg etter festivalen i helgen å si «Fy, så kul du er i klærne». Nå måtte jeg jo bare! Jeg følger deg først og fremst pga stilen din, syns den er super nais og ikke lik alle andre bloggere sin. De andre har for rosa stil for min smak. Du skal bare fortsette med det du gjør idag. Du ser vel at folk digger det – ellers hadde du ikke fått flere følgerne, men færre. Kan du lage et innlegg med topp 3 steder du handler feks sko, klær og sminke?
    Heier på deg 🙂 Og ja takk til flere outfitsbilder. Super kult!
    Fra jente, 27

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *