TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

Categories Personlig

Jeg har veldig lett for å dømme andre etter førsteinntrykk. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ofte blir litt småredd jenter med masse sminke, HAHA. Jeg synes med engang en jente sminker seg veldig mye så ser hun automatisk litt skummel ut. Nå snakker jeg ikke skrekkfilm skummel, men en jente du ikke har lyst til å begynne å krangle med på byen, hehe! Jeg fikk for eksempel ikke et veldig bra førsteinntrykk av Martine Lunde første gang jeg møtte henne (som var et år før Paradise) og jeg synes heller ikke Isabel var noe særlig. Veldig morsomt at jeg er veldig god venn med begge to nå, hehe ups!

Min største frykt er å bli skikkelig såra. Jeg har derfor en kjempedårlig uvane med å dytte unna mennesker som kommer meg alt for nært, rett og slett for at jeg er redd for at de skal såre meg. Jeg tror ikke jeg har telling på hvor mange ganger jeg har prøvd å dytte Morten unna, men han har likevel blitt værende hver eneste gang. Ja, jeg vet at han er veldig veldig søt <3 Jeg har heldigvis vokst veldig det siste året og skjønt at jeg ikke kan drive å dytte unna mennesker jeg bryr meg om, da kommer jeg i alle fall bare til å såre meg selv. 

Jeg har aldri blitt dumpet før. Bank i bordet, plutselig dumper Morten meg i morgen, hehe. 

Morten og jeg ble enige om å gjøre det slutt. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette punktet, men Morten og jeg bestemte oss vel egentlig for å gå fra hverandre etter pausen vår. Jeg tror ingen av dere kan forstå hvor dårlig vi hadde det på denne tiden, det er helt utrolig å se hvor bra vi klarte å jobbe oss gjennom det. 

Jeg har egentlig et annet YouTube-navn. Jeg registrerte meg på YouTube for veldig mange år siden, så da valgte jeg å kalle meg for “Theboums”. Jeg vet ikke hva det betyr, så jeg har dessverre ingen god forklaring på hvorfor jeg valgte akkurat det navnet 🙁 haha. 

Jeg er ekstremt dårlig til å svare på meldinger og telefon. Jeg synes det er helt sykt at vennene mine enda ikke har lært at de må skrive til meg på Facebook og ikke meldinger om de ønsker å få et svar. Jeg har en venninne som alltid skriver til meg på melding, selv om hun alltid må vente to dager på å få svar, haha. 

Jeg må ha kontrollen når det kommer til interiør og hvordan leiligheten skal se ut. Jeg kunne aldri bodd med noen som skulle bestemme interiør og møbler i leiligheten. Jeg er ekstremt opptatt at hjemmet mitt skal være sånn som jeg selv vil ha det, og er derfor sjeleglad for at Morten ikke bryr seg noe om interiør og møbler. Han har sagt hele veien at jeg kan bestemme, noe jeg virkelig elsker han for. Ja, jeg vet jeg er egoistisk kontrollfreak 😉

Jeg er besatt av spøkelser. Vi snakker om at jeg kan se flere dokumentarer om dagen, YouTube-videoer og lese artikler. Jeg tror virkelig på at det finnes noe mellom himmel og jord som vi mennesker ikke kan forklare. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bli et gjenferd den dagen jeg dør, haha. Gjett om jeg skal hjemsøke Morten. 

Jeg er veldig gavmild. Jeg elsker å gi og overraske andre, det er virkelig ikke noe som gjør meg mer glad enn det. 


Dette bildet er fra 2013, haha shit! Ligner vi?

Jeg er avhengig av mamma. Mamma er virkelig det mennesket i livet mitt som betyr mest og som er aller viktigst for meg. Jeg har vunnet i lotto når det kom til henne, for herregud så heldig jeg har vært med å få hun som mor. Jeg har aldri møtt et mer snilt, støttende og godhjertet menneske enn mamma. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten deg, du må derfor leve for alltid. 

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

  1. Oki om du liker sånne spøkelser og creepy ting, se denne konspirasjonsvideoen : SÅÅÅ creepy , handler om det flyet som forsvant og alt som egentlig skjedde bak . Den varer i 40 min men du trenger bare å se begynnelsen (er flere historier). https://youtu.be/RbwR_uHhiI0
    PLS DØNN SE DEN!!! også kan du skrive på bloggen, for du kommer til å bli HELT freaka ut!!!! Ikke sånn redd men da kommer du til å tro på mer mellom himmel og jord!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *