JEG HAR BESTEMT MEG

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

I dag bladde jeg gjennom gamle bilder av meg da jeg plutselig kom over disse bildene som er tatt for kanskje to-tre år siden. Jeg skal faktisk være så dramatisk å innrømme at jeg får vondt i magen av å se hvor utrolig fint håret mitt var, HVA ER DET JEG HAR GJORT? 🙁 Jeg er oppriktig redd for at jeg aldri vil få et så langt hår igjen, hva gjør jeg da? Alle som kjenner meg vet at jeg lever for langt hår, selv om jeg trives med kort også. Jeg vet at mange av dere kommer til å bli sur på meg nå, men jeg har bestemt meg for å sette i extensions igjen i slutten av september. Jeg skal kun ha det i noen måneder for en liten forandring, JEG ER SÅ LEI KORT HÅR AT JEG SPYR, haha. 

En ting er sikkert, du vet at du har det forbanna gått når håret mitt er det største problemet jeg har for øyeblikket. Gjett om jeg er takknemlig for det <3 Det er forresten mange som har spurt meg om hvor jeg har kjøpt klærne jeg har gått med i det siste, jeg tenkte derfor å lage noen collager til dere med lignende antrekk. Jeg vet også at mange av dere er skeptiske til Pretty Little Thing (av god grunn), så jeg har funnet mye kult fra Nelly til dere. 


Jakke. HER / Topp. HER / Bukse. HER


Jakke. HER / Genser. HER / Bukse. HER


Sykkeldress?. HER / Fannypack. HER / Sko. HER

16 kommentarer

16 thoughts on “JEG HAR BESTEMT MEG

  1. Forstår deg godt. Sluttet med extentions for snart 1 år siden og føler meg som en dass 😂 gjør det som passer best for deg! Du er uansett fin med kort og langt 😄🌸

  2. Hvorfor er det god grunn til å være skeptisk til PLT? Isabel har alltid snakket så bra om PLT

  3. Det er så lov å ha kun kort hår som ditt største problem! Etter mye helvete vet man å sette pris på de små problemene hehe! Kos deg med å sette på hår! Jeg personlig digger ditt korte hår. men elsker selv langt så veeet! That fealing !

  4. Anonym: For det er ikke alltid man får det man bestiller, man får heller ikke pengene tilbake, pakken inneholder sjeldent alle plaggene du har bestilt og listen er lang. Det er bare å gå på deres Instagram å se alle kommentarene på bildene 🙂 Jeg er likevel så glad i klærne at jeg tar risken hver eneste gang.

  5. Hvilket kurs på tone Lise skal du begynne på? Studiene for beauty makeup og negler har jo allerede begynt?😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *