VERDENS VERSTE PRANK

Categories Personlig

Jeg må kanskje advare dere før dere starter denne videoen med at det er endel banning i den, haha. Som vi forklarte i vår andre videoblogg så har jeg aldri vært så sint før i hele mitt liv. Morten pranket meg virkelig med det aller verste han kunne ha gjort mot meg, noe ALLE som kjenner meg vet. Selv om jeg var så sint at jeg vurderte å kaste han ut av leiligheten, så ble det en veldig underholdene video. Enjoy! 

Husk å abonner på YouTube-kanelen vår HER

20 kommentarer

20 thoughts on “VERDENS VERSTE PRANK

  1. Du anonym over her. Skjerp deg. Sofie sine pranker var uskyldig med tanke på hva Morten gjorde mot henne. Jeg er ikke alltid enig med deg Sofie, men denne reaksjonen forstår jeg godt. Gleder meg til du skal ta igjen

  2. Serr, det er det ekleste!!! Jeg hater negler og føtter som deg. Jeg holdt på å spy da han klippet neglen sin!! Bare det å se neglene🙈😱. Morten du er nasty. Jeg tar gjerne en blowjob på kjæresten, og svelger det av og til. Så det neste måtte være å smøre sperm på rundstykke. Oh my goooood😱😱😱

  3. Bytt ut håndsåpen hans med lim, også tar du litt konditor farge i, så han ikke merker at det er noe anderledes med såpen

  4. Stjel telefonen hans uten at han merker det også legger du til et bildet av en random fin jente på kamerarullen hans, også etterpå spørr du han om å låne tlf hans for du må gjøre noen greier, og plutselig ser du bildet av den jenta, så blir du sur på han og ber han om å forklare hvem hu er hahaha

  5. Den videoen der var faktisk helt jævlig å se på, selv om jeg lukket øynene halve tiden, ble så kvalm!!
    Hadde typen gjort det der mot meg så tror jeg at jeg hadde kastet han ut, sikkert spydd og begynt å grine åsså. Det der er det verste ass, fy faen så nasty!!

  6. HM: HAHHA TAKK!! Kan virkelig ikke forstå hvordan folk kan mene at dette ikke var så ille 🙁 jeg kastet opp lenge etterpå da jeg låste meg inne på toalettet, det var helt grusomt

  7. Neeeeei fy faen!! Morten! Stakkar deg Sofie! Ta igjen med noe helt sykt. Bytt ut sjampoen hans med bleking. Eller legg musefeller i skoene hans.

  8. Ta konditorfarge i shampoen hans 🙂 knæsj grønn, gul eller rød. Mye til da siden han har mørkt hår 😀

  9. kjøp sånn avføringsmedesin på apoteket, og ha i en yoghurtblanding. han kommer til å måtte sitte på do halve dagen (dekolax eller noe)

  10. Å fy faen så ekkelt!! Du må jo selvfølgelig ta hevn Sofie. Du kan steke pizza og så kan du legge kjønnshår på pizzaen til Morten😂😂 Det er verre enn en tånegl sier jeg bare

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *