MIN MENING OM NOEN AV DELTAKERNE PÅ LOVE ISLAND

Categories Personlig
Først og fremst må jeg starte innlegget med å skryte skikkelig over Andrea, for herregud så flink, vakker og nydelig utstråling hun har i introen sin. Hun var så frem og tilbake på om hun skulle dra eller ikke da hun fikk valget mellom skole og Love Island. Andrea sendte meg en melding om at hun kom til å velge skole om hun ikke fikk til begge delene, noe jeg var ekstremt i mot. Skole kan man gjøre for resten av livet, mens denne muligheten kommer en gang og aldri igjen. Andrea hadde ønsket så lenge å være med på Love Island også, så det hadde vært helt tullete å la muligheten gå fra henne. Det tok heldigvis ikke mange timene før Andrea forsto at hun måtte være med, OG SE HVOR HUN ER NÅÅ <3 Bloggen til Andrea blir oppdatert hver dag selv om hun er i Gran Canaria akkurat nå, dere kan klikke dere inn HER for å lese bloggen hennes. 
 
 

Hvem av jentene kommer Andrea til å gå best overens med? 

Etter at jeg hadde sett alle introene til jentene så fikk jeg med engang en følelse av at Victoria er den jenta Andrea kommer til å gå best overens med. Hun virket veldig hyggelig, søt og morsom. Jeg synes også at hun og Andrea var ganske like på mange måter, SPESIELT når det kommer til kjærligheten. “Jeg har vært singel hele livet mitt, hehe” Det er jo som å høre Andrea. 


Foto: Vegard Breie/TV3

Hvem av jentene kommer Andrea til å gå minst overens med? 

Jeg tror nok Magnhild er den jenta Andrea kommer til å gå minst overens med. Som dere kanskje har merket så har Andrea en veldig sterk personlighet, noe jeg fikk inntrykk av at Magnhild også har. Jeg kan se for meg at det kan bli litt drama mellom disse to jentene, så det kan bli spennende å følge med på. Kanskje Ex On The Beach vol.2? Haha neida.. joda


Foto: Vegard Breie/TV3

Hvem av guttene kommer Andrea til å bli forelsket i?

Jeg må ærlig innrømme at jeg først ble litt skuffet over guttene på Andrea sine vegne, da jeg ikke fikk inntrykk av at noen av de var hennes type. Helt til jeg kom over Andreas sin intro, HERREGUD FOR EN KJEKKAS, godgutt og sjarmør. Han virket heller ikke som en håpløs romantiker, noe som passer Andrea perfekt. Jeg tror hun hadde blitt gal om hun hadde fått en gutt som var alt for romantisk eller intim. Andreas ønsket også en jente som var Instagram-vennlig, noe Andrea er. Se for dere de to sammen, det er virkelig #couplegoals. 

 

Hvem av guttene kommer Andrea til å gå minst overens med?

Først tenkte jeg at Arwin kom til å være den gutten Andrea gikk minst overens med, da jeg kunne se for meg alle diskusjonene de kommer til å ha for og i mot fillers og plastisk kirurgi, MEN så kom Marius sitt portrett. Alt i alt så virket han som en veldig hyggelig fyr, men det er bare et eller annet med han som jeg er ganske sikker på at Andrea ikke kommer til å takle. Hun er jo veldig spesiell som dere kanskje vet, så jeg bare ser for meg at de to personlighetsmessig er totalt krasj. Jeg vet også at om Andrea hadde fått sett Instagramen han på forhånd hadde hun allerede sagt “nei, han er ikke noe for meg” på grunn av bildet der han har det norske flagg mellom rumpesprekken sin. Som Aurora sier så godt “hvor er etiketten?” 


Jeg krysser nesten fingrene for at jeg har veldig feil, for det hadde vært supermorsomt å sett disse to som et par. 

Hva tenker du om meningene mine? rett eller galt? og hvilken deltaker(e) er din favoritt hittil?

7 kommentarer

7 thoughts on “MIN MENING OM NOEN AV DELTAKERNE PÅ LOVE ISLAND

  1. tror du har mye rett i det du sier 🙂 MEN, ikke om drømmemannen? What… Hvordan tror du hun kan like en blondie, som prøver å farge øynebryn og øyevipper til det nesten faller over? Det så jo bare heeelt nøøørd ut

  2. Hvilke erstatningsprodukter bruker du for å erstatte kylling? Jeg har smakt omph, og det syns jeg var veldig merkelig konsistens. Har du smakt quorn biter? Eller halsans kok filetbiter? Hvilken har best konsistens? 🙂 Liker veldig godt når du legger ut vegetar anbefalinger, og generelt om mat, oppskrift, handling osv!

  3. Tror du overvurderer venninna di litt. Andreas var den desidert kjekkeste gutten der lks… tror han heller finner tonen med Victoria da for å være ærlig.

  4. Hahahaha jeg dævver etter første episode og der Andrea ble valgt av akkurat han der😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *