JEG REISER IKKE LIKEVEL

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Her ser dere faktisk at jeg mangler en tann, haha!

DRESS LIKE ME / Topp. HER / Sykkelshorts. HER / Jakke. HER

For første gang så skal jeg si meg enig i at parykken så fake ut, men jeg liker den anyway. Jeg har klart å miste den hetta? du skal ta over hodet, noe som gjør det ekstremt vanskelig å få det bra uten. Jeg hadde likevel så lengsel etter langt hår at jeg trengte en liten forandring i noen timer. Jeg kan nesten ikke vente til jeg skal få extensions igjen, DET KOMMER TIL Å BLI SÅ SYKT DIGG. 

Som dere kanskje allerede har fått med dere på Snapchat så er jeg ikke i Kristiansand sammen med Isabelle likevel, jeg måtte dessverre stå over DA JEG HAR FÅTT EN HELT SYKT MULIGHET JEG IKKE KUNNE TAKKE NEI TIL. Jeg vet det er kjipt av oss bloggere når vi forteller A og ikke B, men akkurat nå tør jeg ikke å fortelle dere hva jeg skal gjøre. Jeg føler nok press allerede og vil ikke utsette meg for et enda sterkere press ved at andre skal ha forventinger til meg også. Akkurat nå skal jeg bare gjøre mitt aller beste, så vil det kanskje åpne seg en ny dør for meg etterhvert. Jeg lover at jeg skal fortelle dere alt senere, uansett hvordan det går. WISH ME LUCK!  SNAKKES ETTERPÅ <3 

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG REISER IKKE LIKEVEL

  1. Synes det er litt kjipt med tanke på det som har skjedd mellom dere men vet ikke hva du skal da🙀👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *