JEG FORVENTER MASSE DRAMA

Categories Personlig

UKENS PLANER ♥

Mandag: I dag skal jeg til Drammen for å fikse neglene mine, shoppe litt sminke jeg mangler og vaske hele leiligheten. Jeg har bestemt meg for å ta fri fra trening i dag slik at jeg får unnagjort masse jobb, skrevet litt blogginnlegg og redigert to videoblogger som jeg enda ikke har fått gjort noe med. 

Tirsdag: Planen er å møte Isabel for å dra ut å spise og spille inn litt videoblogger til dere. Vi har ikke helt klart å finne ut hvilke videoer vi skal lage helt enda, så har dere noen forslag eller ønsker? Som dere kanskje vet så har ikke Isabel og og jeg så mange filter, så jeg er ganske sikker på at videobloggene vi lager sammen kan bli sykt morsomme. Kanskje vi skal ha en video der vi avslører litt av vært? 😉 

Onsdag: Onsdag får jeg besøk av min kjære bestevenninne som skal flytte til Budapest denne uken… Dette er faktisk andre gang hun forlater meg ved å flytte til utlandet, PLIS SLUTT!!!! Neeeida, jeg er veldig stolt over min kjære bestevenninne som er og alltid har vært så tøff <3 

Torsdag: Torsdag har jeg vel ingen andre planer enn å trene, få jobbet masse før helgen og pakke. Jeg vurderer kanskje å ha en datenight med Morten i og med at jeg reiser bort hele helgen, hva tenker dere? Jeg har veldig lyst til å teste nye restauranter i Oslo, så om noen har bra forslag så er det bare å ROPE UT!!!! <3 

Fredag-søndag: Ine og jeg reiser til Trondheim for å være med på Festningen festival, noe jeg gleder meg helt sykt til. Jeg har hatt det så morsomt på Stavern og Findings så jeg er helt sikker på at dette blir like bra, om ikke bedre. Morten skulle egentlig også være med, men han får besøk av foreldrene sine i helgen så han måtte dessverre stå over 🙁 Det er uansett lenge siden jeg har hatt en skikkelig jentehelg, så det gleder jeg meg VEEELDIG til!

Andre planer: Jeg skal selvfølgelig se Love Island og krysse fingrene for at Andrea har litt bedre dager i vente. Skal jeg være helt ærlig så må jeg si at jeg er litt skuffet over første episode da den var litt… klein? MEN!! så skal det sies at første episode på de aller fleste programmer alltid er litt kleine og kjedelig. Om VI synes det var kleint å se på, tenk på de stakkars deltakerne, haha. Jeg tror uansett jeg skal slutte å skrive hva jeg tror og ikke tror på bloggen, for det virker som jeg gir Andrea dårlig karma. Andreas valgte ikke henne, hun fikk Martin som jeg skrev at hun mest sannsynlig ville gå dårligst overens med som partner, hahaha. Jeg tror også hun Sofie? kommer til å lage ekstremt mye drama, så jeg er ganske sikker på at serien kommer til å ta seg opp etterhvert. 

Det skal også sies at Andrea og jeg hadde verdens verste utgangspunkt på PH da alle sammen var i mot oss og Kevin, MEN SE HVA SOM SKJEDDE 😉 Jeg har virkelig troen på at alt vil snu seg, så får vi se om jeg har rett eller ikke.

13 kommentarer

13 thoughts on “JEG FORVENTER MASSE DRAMA

  1. MUKBANG! både jeg og vennene mine driver konstant å søker opp på youtube mennesker som har mukbangs, det er så gøy. Bestill litt mat fra foodora, eller hent mat, spør på instagram etter spørsmål og sett dere ned å svar mens dere spiser <3 søk det opp, men du har sikkert hørt om det før <3
    Ha en fin uke.

  2. Hvor mye tjener du på yt? til ukens spørsmål:))
    elsker kanalen din! kun en nysgjerrig seer

  3. Synes det er synd at du droppet ut av makeup studiet du skulle gå nå Sofie. Det er aldri dumt med flere ben å stå på…..

  4. Video du og Isabel: si det eller spis det, smoothie challenge, bean booz challenge, ha vann i munnen mens den andre forteller morsomme ting og prøv å ikke spytte ut vannet

  5. Du og Morten burde virkelig teste ut villa paradisio på frogner, der har de veldig god mat, flinke servitører og koselig lokalet❤️

  6. Utrolig kjedelig program… Og de kjedelige og mindre pene gutter som er med…:( Håper det kommer inn noen nye flotte gutter snart;) Så jo lang vei at både Andrea og de andre jentene var veldig skuffet…:( Men det var bare flotte jenter som er med da:) Andrea er den flotteste syns jeg😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *