MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Personlig

DERE SPØR, MORTEN SVARER.. 

Hvor mange barn har dere lyst på?
Ikke flere enn to. 

Tror du Sofie kunne flyttet til Bodø for din del?
Nei, det har hun vært åpen om fra da vi startet å date. Sofie liker ikke Nord-Norge for å si det sånn. 

Hvor ville dere bodd om dere fikk muligheten til det?
Sofie vil bo i Trondheim, mens jeg vet ikke helt hvor jeg ønsker å bosette meg. Jeg vet også at Sofie har veldig lyst til å flytte til utlandet, så vi får se. 

Vil dere har barn sammen? 
Ja, det vil vi.

Når reiser dere til Kreta?
13 september. 
 

Hvem setter opp treningsplanene dine?
Det gjør jeg selv. 

Har du et før og etter bilde av treningen?

Hvor mange kjærester har du hatt? 
Sofie er min tredje. Alle gode ting er tre, eller hva? 

Tror du at dere kommer til å gifte dere?
Om vi kommer til å gifte oss eller kan man ikke si enda, men jeg hadde aldri vært sammen med sofie om jeg ikke så en framtid. Hadde jeg ikke kunne giftet meg med Sofie hadde jeg aldri blitt sammen med henne. 

Liker du Sofie sine venner, og liker hun dine?
Vi begge går veldig godt overens med hverandre sine venner.

Hvordan vet man når man møter den rette?
Jeg tror du bare merker det? Jeg vet ikke helt. Sofie føles ut som den rette for meg, det er det beste svaret jeg kan gi. 

Beskriv Sofie med tre ord
Morsom, veldig pen og kjærlig

Ser dere en fremtid med hverandre?
Ja, det gjør vi. Ellers hadde vi ikke vært sammen den dag i dag. 

Hva kommer opp om man googler Sofie og Morten? 


Hahah

Når ble dere sammen?
Vi vet ikke nøyaktig hvilken dato, men vi har snart vært kjærester i 1,5 år. 

Når skjønte du at du var forelsket i Sofie?
Det var etter vi kom hjem fra Mexico, og begynte å henge masse sammen. 

Tør du å beskrive sexlivet deres med et ord? Utfordring.
Bra 😉

Sover Sofie med eller uten klær?
Haha? uten

Elsker du Sofie mer enn de andre kjærestene du har hatt?
Ja, jeg elsker Sofie over alt. Morten skrev også på høyde med mamma og pappa, men det hørtes veldig…. rart og feil ut, haha. Søt er du uansett <3

14 kommentarer

14 thoughts on “MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. Tror vi skjønte det første gangen Sofie skrev det, at dere ikke hadde vært sammen med hverandre om dere ikke så en fremtid 🤪 Sjukt irriterende at dere skal påpeke det i hvert eneste innlegg om dere to hahaha fyf.

  2. Åååå så utrolig bra gutt det virker som du har! Jeg håper dere er lykkelige sammen i en laaaang stund, for dere er perfekte for hverandre😍 Elsker humoren deres også!

  3. Så søtt❤️ Hvorfor kan dere ikke bare skaffe barn snart? Som de sier, man er mest fruktbar når man er i 20-års alderen;))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *