HEVNEN ER SØT

Categories Paradise Hotel

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Blazer. HER / Bukse. HER 

Okeeei folkens!!!!! Som jeg har fortalt dere i de siste videobloggene våre, så har jeg vært ekstremt klar for å ta hevn på Morten etter at han puttet tånegl i maten min. Morten har jo vært ekstremt cokcy å kommet med påstander om at jeg ikke tør å ta skikkelig tilbake, noe jeg virkelig fikk motbevist denne gangen. Jeg kan garantere dere en lik reaksjon som min, kanskje verre til og med. Vi kommer til å dele den med engang vi får 14.000 følgere på YouTube-kanalen vår, så om du ikke følger oss så kan du gjøre det HER. HEVNEN ER SØT BABY 😉

Nå skal jeg begynne å gjøre meg klar til et event sammen med TV3, før jeg må pakke til helgen. Som dere kanskje allerede vet så reiser jeg til Trondheim i morgen tidlig, så tidlig at jeg må stå opp rundt klokken 4 i natt. Jeg må med andre ord komme meg i seng tidlig om jeg i det hele tatt skal overleve fredagen. Jeg har virkelig troen på at det kan bli en innholdsrik dag om jeg ikke får den søvnen jeg trenger. Vi snakkes senere <3

6 kommentarer

6 thoughts on “HEVNEN ER SØT

  1. Hei fineste! <3 Ohhh myyy goood, så stilig du var i den blazeren! Sofisikert - Sofie der altsååå! 😉 Så nice!!! Stor klem og suss til deg, kule! <3<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *