JEG FIKK SOM FORTJENT

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Jakke. HER / Topp. HER / Bukse. HER / Sko. HER / Solbriller. HER

Beklager for at dere ikke hørte noe fra meg i går, men formen var rett og slett så dårlig at jeg ikke klarte annet enn å ligge i sengen. Ine og jeg bestemte oss for å ta det rolig i og med at vi hadde et tidlig fly hjem på søndag, noe vi selvfølgelig ikke klarte. Jeg fikk med andre ord som fortjent, selv om det var veldig synd på meg… Hadde det ikke vært for min kjære bestevenninne som kom for å vekke meg klokken 08.00 så hadde jeg forsovet meg til flyet. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg enda var full da hun kom, så dere kan sikkert forstå hvordan resten av reisen gikk. Jeg rakk heller ikke å dusje, så jeg gikk med festivalhår og gårdagens sminke. Jeg tror de aller fleste tenkte at jeg hadde tidens walk of shame, for det var akkurat slik det så ut. 

Det er lenge siden jeg har hatt det så jævlig som jeg hadde i går, så jeg har virkelig lært min lekse. Det var både tårer, kvalme og oppkast. Morten måtte være min personlige assistent hele dagen da jeg ikke klarte å gjøre noe som helst selv, så dere forstår sikkert hvordan ståa var. Det var uansett verdt det, for jeg har virkelig hatt tidenes morsomste helg. Tusen takk Trondheim og venner for å alltid lage kjempegod stemning. Ikke minst, tusen takk til alle dere som kom bort til meg. Trøndere er virkelig SÅ hyggelige og SÅ søte. Jeg elsker å møte alle dere som følger livet mitt både her på bloggen og på andre kanaler. Dere er best <3

17 kommentarer

17 thoughts on “JEG FIKK SOM FORTJENT

  1. Er det normalt å gå med buksesmekken åpen for å vise vagina? ler sofie, du er så latterlig

  2. Jeg så deg på flyplassen på Værnes, og bortsett fra glitter i håret så du helt normal og pen ut!! Ofte tror man så mye verre om seg selv, enn hva som egentlig er tilfellet 😀

  3. Isabel Raad hadde akkurat samme overskrift og innhold i sitt innen etter findings. Hentet inspirasjon?

  4. Må le av kommentaren over her. Hahahah. Vise vagina. Really? Tydelig at seksualundervisningen på skolen må forbedres slik at man lærer seg hvor kjønnsorganene er…. Haha!
    Du ser smashing ut, Sofie! <3

  5. Sarah: Ja, har tenkt å kalle bloggen min for sofieraad.blogg.no <3
    Det er absolutt ikke uvanlig at bloggere har samme overskrift. Lurer på hvem som startet "ukens spørsmål" for eksempel, for SHIT så mange som har kopiert den 🙂

  6. Buksesmekken e jo itje åpen? 🤔 skjønne itje, ser itje. Driv du å studere vaginaen hennes sia du ser det?

  7. Må le av første kommentar, det er tydligvis noen som har hatt en elendig seksualundervisning, stakkaren vet jo ikke hvor vaginaen er.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *