DEEP SHIT THAT HAS BEEN ON MY MIND LATELY

Categories Personlig

DEEP SHIT THAT BEEN ON MY MIND LATELY

♥.Det er begrenset hvor mange ganger men kan tilgi et menneske før nok er nok. Er det ikke litt ironisk at når du endelig setter ned foten og står opp for deg selv, så kommer det som et sjokk for vedkommende at du velger å trekke deg unna? Jeg kjenner bare at jeg er ferdig med å bruke tid og energi på mennesker som konstant trekker meg ned. Det hjelper ikke å komme med advarsler og trusler om at du snart ikke orker mer, for enkelte mennesker tror at de kan behandle andre rundt seg på en dårlig måte, uten å få noe konsekvenser for handlingene sine. Jeg vet det er vanskelig å trekke seg unna, men det er enda vanskeligere å være rundt mennesker som får deg til å føle deg dårlig. Ha nok respekt for deg selv til å gå når noen ikke behandler deg bra. Du er verdt så mye mer <3 

♥.Er det en ting jeg savner med å ha en “normal” jobb så er det at noen andre hadde kontroll på skatten min. Jeg synes det er kjempeskummelt å skal ha ansvaret for den selv, og går konstant rundt med en redsel for å få skattesmell. Jeg må virkelig finne en annen løsning som funker bedre for meg, for jeg kan virkelig ikke gå rundt å stresse over det hver eneste dag. 

Jeg må ærlig innrømme at det irriterer meg ganske mye at jeg får ansvaret for å ikke ha kontakt med tidligere venner mer. Jeg husker tiden rett etter Paradise så var det så mange som forventet at jeg skulle være den som alltid tok kontakt for at det var jeg som hadde vært med på et TV-program. Hvorfor var og er det ikke begge sitt ansvar? Jeg fikk mye kjeft den tiden også, for at jeg ikke prioriterte gamle venner nok. Jeg har fortsatt mine aller nærmeste venner, og jeg har alltid vært opptatt av å ta vare på de, på lik linje som at de alltid tok vare på meg. Ingen har satt noen høyere krav eller forventinger til meg, sånn som enkelte gjorde. De forsto også at det var et nytt liv for meg, jeg hadde mange inntrykk og følelser å fordøye, samtidig som jeg ønsket å tilbringe tid sammen med PH-gjengen. HEIA HEIA for gode venner som alltid vil være der uansett hva <3 i love you guys

♥.Er det noen gang lov til å ikke føle seg bra nok uten å være et dårlig menneske eller forbilde? Jeg tror vi alle mennesker har perioder der vi kanskje føler at vi burde trent mer, spist sunnere, jobbet hardere, studert mer, vært flinkere på skolen, vært mer sosial and you name it. Jeg føler presset på å være så “perfekt” står så sterkt i dagen samfunn. Vi skal alltid være så fornøyde med oss selv, være lykkelige og elske livet. Misforstå meg rett, for det er jo bare helt fantastisk å være de tre tingene jeg nevnte, men jeg føler på en måte at det ikke er greit og ikke alltid være lykkelig eller fornøyd. Jeg vet ikke med dere, men jeg trenger både gode og dårlige perioder for å utvikle meg som person og for å lære. Jeg er ikke alltid fornøyd eller lykkelig. 

♥.Jeg sendte inn et spørsmål til Andrea som jeg vet kommer til å gjøre henne skikkelig ukomfortabel, HEHE! Det er virkelig på tide at Andrea begynner å utfordre seg selv litt, for akkurat nå er hun alt for tilbaketrukken. Det som er med Andrea er at hun trenger litt tid før hun viser hvem hun egentlig er og før hun blir komfortabel. Jeg vet ikke om dere husker vår sesong av Paradise Hotel der Andrea blant annet ble tatt opp etter veggen av Kevin? Ikke bokstavelig talt vel og merke, men den scenen var ganske intens. Hun har det i seg, hun må bare møte en gutt hun liker først. Det skal sies at jeg håper det kommer inn flere deltakere med litt mer personlighet, for akkurat nå er det alt for mange tilbaketrukne personer der inne. Jeg synes ikke det er noen som klarer å by helt på seg selv eller å lage stemning, noe jeg kjenner jeg savner skikkelig. Jeg tror de må sende Sofie inn igjen, slik at vi får litt mer action. 

11 kommentarer

11 thoughts on “DEEP SHIT THAT HAS BEEN ON MY MIND LATELY

  1. Har ikke fått det med meg, men hva er greie med å kalle Isabel raad for sraad? Så hun het noe sånt på bloggen men skjønner ikke hvorfor.

  2. Ka Sofie måååå komme inn igjen.👍 Helt enig med deg:) Men sa ikke Andra at hun likte Martin godt da? Han som kom inn nå sist? Kanskje det blir noe med de??

  3. Jeg har måttet kuttet ut mine to beste venner og jeg trodde det skulle bli bedre, og det har på et vis blitt mye bedre, men samtidig så utrolig mye verre. Jeg har ikke ordentlige venner lenger, jeg har ingen å dele sorger og gleder med, eller bare planene mine for dagen. Jeg har heller ingen som deler slikt med meg, og jeg har jo vært vant med dette i flere år så det er bare så utrolig rart og jeg hater følelsen. Det er så mange ting jeg er så sykt usikker på og jeg kunne virkelig trengt ei venninne å snakke med for å få litt innspill og kanskje litt pushing og motivasjon, men sånn er det jo ikke nå.. Jeg kommer meg sikkert igjennom det en dag, men akkurat nå for tiden har det bare blitt ganske tøft.
    Det sier seg egentlig selv at jeg skrev så her mye, hehe. Jeg vet ikke helt hva jeg ville med dette heller, kanskje bare sutre og klage litt. Det hjelper noen ganger det

  4. Jeg er så enig med deg ang dårlige venner, og hva som forventes. Men Andrea, en må nok kjenne henne utrolig godt for å like henne. Jeg liker bloggen hennes, men ikke hvem hun er på LI. Jeg er overrasket, og enig med de andres syn på henne der inne. Tror aldri hun får Martin. Og ærlig talt , Andreas, hvem vil ha en slik gutt som er så insta opptatt?! Gud for en verden!

  5. Enig med deg, sofie lagde sykt bra tv! De andre er så normale at de nesten kan virke litt kjedlig. Elsker Andrea egentlig, hun virker litt dømmene og sassy, men uten at det blir på en dårlig måte. Egentlig litt sexy. Men forløbli virker hun veldig kjedlig på skjermen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *