JEG VAR LIVREDD..

Categories Personlig

Morten og jeg har sett litt på gamle bilder den siste tiden, og vi begge er i sjokk over hvor mye jeg har forandret meg på bare et år. Jeg kjenner nå som jeg ser tilbake så er jeg evig takknemlig for at jeg kvittet meg med det brune slitte håret, extensions som var enda mer slitt og grusomme vipper. Det morsomme er at jeg ikke føler at jeg har forandret meg noe særlig, men bildene jeg har lagt ut et jo et levende bevis på akkurat det. Det er ikke sånn at jeg har gått inn for å forandre meg heller, men hva faen skjer her?? hahah.

Er dette egentlig samme person? Det er faktisk ingen som får lov til å si at jeg ikke har forandret meg, for det har jeg. Jeg går ikke over hvor utrolig stygt håret mitt var på denne tiden, vi snakker faktisk frysninger nedover ryggen, haha. Jeg tror det beste jeg kunne gjøre var å kvitte meg med alt dette håret, for personlig synes jeg at jeg er mye finere nå. Jeg kler blondt så mye bedre, og det var ikke passende å ha SÅ mye hår når ansiktet mitt er så lite som det er. Når trollmor Sofie har lagt sine elleve små troll… <3

La oss ikke glemme da Andrea og Marcus pranket Morten og meg for akkurat et år siden. Vi hadde vært på kino å sett skrekkfilm, så var det DET HER vi kom hjem til? Jeg var på vei til å ringe ambulanse da Marcus kom løpende med en kniv mot oss, haha. Gjett om Andrea OG Marcus skal få en prank tilbake når hun kommer hjem <3

16 kommentarer

16 thoughts on “JEG VAR LIVREDD..

  1. Jeg synes du var utrolig fin med langt brunt hår jeg da 🙂 Men du er veldig fin på håret nå også. Du er vakker uansett <3

  2. Vet du? Jeg er så glad for at du sluttet med vipper. Ingen kler det. Øynene blir seende litt nedsunkne ut. Nå ser en hvor store øyne du har. Bare vent om noen år, så blir det helt ut. Jeg er make up artist, og tro meg, de fleste blir mer fornøyd med sine øyne etter en tids tilvending uten! Det begynner å bli harry, ikke sett på igjen.

  3. Jeg syntes du er vakker som den du er
    Jeg vil e bare si at du og Morten er veldig søte sammen og jeg er veldig glad i dere! Ha en fin helg! Håper du og Morten klarer og pranke Andrea og Marcus.

  4. Jeg tror ikke noen andre enn du selv (og de somm står deg nær) ser NOEN forandring. Eneste er jo håret og vippene som du sier men ellers er du jo prikk lik!
    Og veldig fin! Både da og nå!

  5. Jeg syns det var utrolig dårlig gjort av Andrea og Markus og gjøre dette, til tross for det du opplevde på Utøya..:(

  6. Du var jo såå fin med brunt har, og lignet ikke på alle de andre stereotypiske bloggerne, men valget er selvsagt ditt og fin er du uansett! Ha en fin dag, Sofie <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *