MINE ÆRLIGE TANKER OM LOVE ISLAND

Categories Personlig


Bilde tatt av Håkon Jørgensen. 

Jeg har fått tusen spørsmål etter at Andrea og Morten fikk en greie, så jeg bestemte meg rett og slett for å svare dere i et innlegg. 

Jeg skal være så ærlig å si at jeg aldri i mitt liv hadde forventet at de to skulle bli et par, så jeg ble nok like sjokkert som dere da Andrea kom løpende bort til Martin for å avvise han. Jeg skal også være så ærlig å si at jeg synes synd på Martin, MEN jeg synes at Andrea skal få skryt for å være så ærlig som det hun var, for det vet jeg ikke om jeg hadde turt. Jeg tror nok ikke det var så hyggelig for henne å avvise han noen minutter etter valget, men hun valgte å følge magefølelsen noe jeg synes er kult og ikke minst romantisk

Det som er litt morsomt er at jeg fikk en kommentar forrige uke fra en leser som mente at Andrea og Morten passet veldig godt sammen, og at hun kunne se for seg at de ble et par etterhvert. Jeg holdt faktisk på å le meg i hjel i det jeg leste kommentaren, men denne leseren kjenner tydeligvis Andrea bedre enn meg. Jeg kunne aldri sett for meg de to sammen, MEN DU HADDE RETT! 

Alt i alt så virker Morten som en hyggelig fyr som jeg liker veldig godt, MEN jeg hadde håpet Andrea skulle finne seg en med litt mer personlighet. Både Andrea og Morten er veldig tilbaketrukne og stille mennesker, så jeg er veldig redd for at det kan bli litt kjedelig etterhvert. Jeg tror egentlig de to trenger en partner som utfordrer de litt, og ikke en som deltar i pensjonisttilværelsen sånn som de gjør med hverandre nå, haha. Jeg tenker uansett at absolutt ALT kan skje på Love Island, så vi får bare fortsette å følge med. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk forresten telefon fra TV3, DER JEG FIKK TILBUDET OM Å SKYPE MED ANDREA!!! Jeg tror ikke dere vet hvor mye jeg gleder meg, for herregud så mye som jeg savner min kjære bestis <3 Skypesamtalen vår blir sendt på søndag, så da må dere huske å følge med. Jeg lover dere at jeg skal gjøre Andrea litt ukomfortabel, og presse henne til å gå ut av komfortsonen sin. Dere kan også være med å bidra om det er noe dere ønsker at jeg skal spørre henne om? Legg i så fall igjen en kommentar i kommentarfeltet. 

DET ER DERFOR VIKTIG AT DERE FØLGER MED PÅ TV3, VIAPLAY ELLER VIAFREE PÅ SØNDAG KLOKKEN 21.30 <3 

42 kommentarer

42 thoughts on “MINE ÆRLIGE TANKER OM LOVE ISLAND

  1. Hva har egentlig Magnild sagt? Var for sent ut for å se og når jeg så instastoryen din Igår begynte jeg å lure veldig siden jeg føler det skal en del til før du kommenterer slikt mot andre

  2. Blir det ikke litt forvirrende for deg om Andrea også får en kjæreste som heter Morten? Hahah!

  3. ja du må bruke den informasjonen du sitter med som seer fra utsiden!! som det Magnhild sa om at “andrea robbet sjansen for hu og Martin” og at Martin virker ganske bitter…

  4. Jeg tenker at det var bra hun er ærlig. Jeg tror de fleste av dem ikke er så ærlig som hun er. Hun er også flink til å være ærlig med seg selv.
    Er jo noen par som egentlig ikke har noe romantiske følelser der.
    Jeg synes at Andrea er den som har størst sjanse for kjærlighet når hun er så ekte som hun er

  5. Jeg tenkte fra første episode at Andrea og Morten kom til å hooke før eller siden, faktisk 😀 🤩 hilsen #fastbloggleser til Andrea 💛

  6. Sett klippet love Island la ut på insta, hvor Magnhild sier rett ut at hun og Andrea ikke kommer til å bli venner? Jeg håper at Andrea driter i hva hun sier. Magnhild tilgir tydeligvis aldri folk som dolker henne i ryggen, men da kommer hun ikke særlig langt her i livet, hvis hun aldri klarer å tilgi. Sånn som hun sier det, høres det jo ut som at hun aldri har dolket noen i ryggen, noe jeg har svært lite tro på.

  7. Fortell Andrea att hun ikke må være lei seg siden Magnhild oppførte seg sånn hun gjorde/gjør. Andrea har masse fan og personer som er glad i og liker hun akkurat som hun er 😊
    Og en ting til må bare få ut det. Kan ikke fordra Magnhild.. huff.. 😜

  8. Si til henne at vi heier på henne og håper hun finner kjærligheten! Om det er med Morten, eller noen andre vet vi ikke men be henne følge hjertet!
    Fortell også hva Magnhild har sagt utenfor, så ikke Andrea er den som får all «dritten» ❤️
    Så må du sjekke ut klippet Love Island la ut istad om kveldens Hot Seat! Huff…

  9. Jeg synes faktisk at Andrea virker veldig kald og avvisende mot alle. Synd, for hun er ei søt jente. Jeg tror ikke hun finner kjærligheten på Love Island. Hun blir nok forelska en gang .Hun gir lite av seg selv. Blir ikke kjent med henne liksom. Håper det bedrer seg.

  10. Eg ville heilt seriøst fortalt Andrea kva Magnhild ha sagt (på ein fin måte selvfølgelig). Rett og slett fordi at Magnhild kommer til å sette Andrea i eit veldig dårlig lys i dagens episode og ho får Andrea til å virke som ein kjempe dårleg person, mens ho fremma seg sjølv som som ein god person som tar det så fint at ho blei sendt ut, mens realiteten er at ho snakkar sjukt masse dritt om Andrea på utsiden.
    Andrea veit jo ikkje om dette og vil nok mest sannsynleg ordne opp med Magnhild. Det blir jo veldig uheldig for Andrea, fordi då vinner jo Magnhild som då tenkjer at Andrea kommer krypende tilbake til ho! Og Magnhild bør på INGEN måte føle at det kjem noke bra ut av denne situasjonen mellom ho og Andrea. Ho må huske på at fleirtalet ville ha ho ut.. Ingen på innsida veit kva Magnhild har sagt om Andrea på sosialemedier som gjer at alle kommer til å vere på Magnhild sin side.
    Folk må vite Ka ho ha sagt, for Andrea sin skyld og resten, no er det Magnhild som tjener på denne situasjonen.. blir så oppgitt fordi Andrea ikkje får forsvare seg..

  11. Har likt Magnhild helt til nå, men makan til bitterhet. Utrolig sært. Tenker at du er blitt oppringt av TV3 grunnet dette, kan være Andrea sliter skikkelig.

  12. Så vondt jeg fikk av Andrea i denne episoden.😭
    Har ikke troa på att Magnhild ikke har dolka noen i ryggen før. Hun oppfører seg rett og slett dårlig. Håper rett og slett Magnhild blir sendt fort ut igjen..
    Håper Andrea kommer seg igjennom dette. ❤️ Heier på Andrea og Morten og kjærligheten ❤️

  13. Kanskje du heller skal be Andrea om å snakke med Magnhild som et voksent menneske? Ikke bygg opp til krig, det er det nok av i verden.

  14. Det stakk skikkelig å se Andrea lei seg :(((( om du får tid i samtalen så si at hun har veldig mange fans som heier på henne og som støtter henne! <3 TEAM ANDREA!!

  15. Synes du skal oppfordre henne til å gi mer av seg selv. Sånn ho blir fremstilt på TV er at ho er sjenert,lite i møtekommende og rar. Prøv å overbevis henne at ho er søt,kul og spennende.

  16. Hei igjen😅 har nettopp sett på siste sendte episode av Love Island..
    Vet du hva.. hun Magnhild er altfor bitter og sur.. Magnhild bærer nag, er umoden og er veldig hard i måten hun snakker på.
    Hun kunne heller ha snakket med andrea før hot seat synes nå jeg.
    Også snakka hu om at andrea skifter historie hele tida.. altså.. hu har jo flere grunner for valget sitt.. er jo normalt det.. jeg fikk så vondt av å se henne så lei seg faktisk.
    Håper at hun blir betatt av Morten og at de får det bra!

  17. Hei! Jeg hadde fortalt Andrea at hun burde finne ut av ting med Morten. De to er veldig søte, men de må bli bedre kjent. Tror Andrea fokuserer for mye på Magnhild nå, så prøv å få henne til å fokusere på kjærleiken.
    Fortell at det var voksent å være ærlig mot Martin, og at mange ikke hadde følgt magefølelsen slik hun gjorde!!

  18. Sjekk kommentarfeltet til Magnhild på insta, er ingen som er enig med hvordan hun oppfører seg så det kan du si til Andrea 😊 Håper alt ordner seg!

  19. Du godkjente ikke kommentaren om Andrea? Kanskje innholdet i det jeg skrev kan hjelpe henne til å være nysgjerrig på egen seksualitet? Ikke alle mennesker tiltrekkes seksuelt av andre, eller ønsker å være i et romantisk forhold.

  20. Frida: Tror nok ikke den kommentaren hjelper Andrea. Hun vet nok selv hva hun vil ha. Det er ikke like lett for alle å binde seg av forskjellige grunner! Som jeg har sagt før så godkjenner jeg ikke kommentarer av andre som blir for privat eller er nedlatende.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *