STORT BILDEDRYSS FRA FINDINGS

Categories Personlig

Reklame | Findings


Dette er faktisk det STYGGESTE bildet jeg har sett av meg, haha. 

Her har dere en god blanding av fulle mennesker, mye hud, god stemning og lykke. Jeg var så lei med i dag da jeg våknet for jeg var helt sikker på at jeg nesten ikke hadde tatt noen bilder, noe jeg åpenbart hadde. Jeg tror faktisk jeg aldri har tatt så mange bilder i løpet av en kveld, i alle fall ikke kyssebilder. HVOR OFTE SER DERE MORTEN OG MEG KYSSE PÅ BILDER? Aaaaldri. Vi ser helt nerd ut hver gang vi prøver å være søte, men denne gangen vil jeg absolutt si at vi fikk det til. Det er forresten veldig mange som har spurt hvor outfiten min er fra, den er kjøpt på Pretty Little thing <3 

Etter en lang helg måtte vi selvfølgelig starte dagen med junkfood fra Johnny Rockets. Det sluttet dessverre ikke der, for nå er jeg og jentene på vei til Sumo, hehe. Vi snakkes senere <3

10 kommentarer

10 thoughts on “STORT BILDEDRYSS FRA FINDINGS

  1. Haha, dere er veldig søte da.
    Men må le litt av at Martine ser ut som hun er 10 år når hun har musefletter og at du går i sykkelshorts ? Du haaaaar så spesiell klesstil. Kan du lage et eget innlegg om det og hva som egentlig er deg liksom?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *