BILDEDRYSS FINDINGS

Categories Personlig

Reklame | findings og nelly


Lignende bukse. HER / Ikke samme topp, men en litt lignende. HER

I går var faktisk en av de beste dagene jeg har hatt på lenge. Jeg var omringet av så mange fine mennesker, været var fint og formen var på topp. Formen var faktisk så på topp at jeg brukte opp 2000 kroner på noen sekunder, hehe ups. Jeg fikk også noen kommentarer på at jeg gikk alt for utfordrende i går da man kunne se litt av puppen min. Alt jeg kan si er at det er en av de kuleste toppene jeg eier OG at jeg ikke kunne brydd meg mindre 😀 Pass dere, neste gang kommer jeg med et par klistremerker over niplene mine 😉 

Nå skal vi komme oss avgårde for å se Zara Larsson. Vi snakkes i morgen dere <3 <3

42 kommentarer

42 thoughts on “BILDEDRYSS FINDINGS

  1. Ser veldig godt på siste bilde at du har tatt mer silikon på siste bilde der du viser 90% av puppen 🙂

  2. Hvorfor fikk du pengene to år etter utøya? Og hvor mye fikk du ca? Trenger ikke svare hvis du ikke vil haha <33

  3. Du er fin uansett Sofie , du skulle ikke vært nødvendig at du må skrive mye pupp på innlegget. Du skal være stolt over hvordan du ser ut med eller uten silikon. Så lenge du trives med din kropp og lever livet. Og nyter de små gledene i livet❤️

  4. Hei! Hvor er neon biker shortsen og hettegenseren du hadde på findings fra?💓 Håper du svarer har veldig lyst på sånt

  5. Hei, ville bare si at når jeg trykt på linken på det siste bilde om å kunne se en lignende topp, så førte linken meg til den buksa

  6. Ååå elsket nest siste bildet av deg og Morten <3 Han ser såå forelsket ut i deg på det bildet

  7. Tenker litt sånn.. hvorfor er dette verre enn å vise kløft? Er jo omtrent det samme bare at nå får nedre del av puppene se lyset og ikke bare de øvre delen! Bare en tanke 😄
    Kul topp og kjekt å høre at dagen din var bra! 😄

  8. Kan du spørre hun som var på snappen din i går med den beige hettegenseren hvor den er fra??

  9. Skjønner ikke hva folk klager på😂🙄 du er helt nydelig og toppen der en drit fin😍 du er helt nydelig i antrekket der😏😏

  10. Anonym: Veeeeldig godt spørsmål. Selv om jeg kommer til å heie meg ihjel på begge, så er jeg jo åpenbart TEAM MARTINE <3 <3 Så jeg håper selvfølgelig henne. MEN!! Aleks er veldig god til å danse, i tillegg til at han er veldig sjarmerende.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *