BILDEDRYSS FESTNINGEN FESTIVAL

Categories Personlig

Reklame | Festningen festival

Dette må faktisk være noe av de morsomste bildene jeg har sett på lenge. Jeg er ikke irriterende som full, lover 🙂


Ingen av oss vet hva som skjer her btw.

pen <3

Dette er meg når fremmende gutter prøver seg på meg 🙂 hehe neeida. Jeg gikk faktisk i klasse med han før, det var bare jeg som ikke kjente han igjen først. Ine fikk virkelig kapret øyeblikket her, jeg DØR av reaksjonen min, haha. 

Som dere kanskje ser så hadde vi det utrolig morsomt på festivalen i går. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg, men jeg har endelig begynt å like festivallivet. Før så synes jeg det var alt for mange mennesker, litt for mye rølp og litt for lange dager, MEN NÅ ELSKER JEG DET. Jeg hadde det kjempemorsomt på Findings og jeg hadde virkelig the time of my life i går. Trøndere er så mye hyggeligere enn Oslo-folket og lager dobbelt så god stemning, så jeg kan garantere dere at jeg kommer til å reise hit til neste år også.

I dag skal jeg ta det litt roligere i og med at jeg har et fly som går tidlig i morgen, so wish me luck. Jeg kan virkelig ikke bestille meg et nytt et, for nå skal jeg bli økonomisk. Watch me 😀

19 kommentarer

19 thoughts on “BILDEDRYSS FESTNINGEN FESTIVAL

  1. Et random spørsmål, men lurte på hvor mye du måtte betale for toll når du betilte fra kyliecosmetics?

  2. Neste gang når det er Hot seat på love Island så må du eller Morten stille Andrea et spørsmål. Dere kjenner henne best og vet hvordan dere kan sette henne litt ut av spill! Hadde vært veldig gøy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *