UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Har du fått mensen etter du fikk P-stav?
Nei, ikke i det hele tatt! Jeg sier derfor bank i bordet, så krysser jeg fingrene!

Når begynte du å gå med sminke? 
Jeg husker ikke helt, men kanskje når jeg var 12 år? Personlig synes jeg det er aaalt for tidlig. 

Hvordan tror du livet ditt hadde sett ut nå om du ikke var med på PH?
Skal jeg være helt ærlig så tror jeg at jeg hadde “hatet” livet mitt. Et A4 liv har alltid vært min største frykt, så jeg trengte virkelig en forandring den perioden jeg meldte meg på Paradise Hotel. Hadde jeg ikke blitt med derimot så hadde jeg nok enda bodd i Trondheim, ikke møtt noen av de menneske jeg kjenner den dag i dag og jobbet på samme jobb. Jeg takker meg selv hver eneste dag for at jeg er en sånn person som tør å ta sjanser, TAKK! Jeg kunne virkelig ikke byttet ut livet jeg har i dag mot noe som helst. 

Hva synes du om Magnhild?
Jeg synes alltid at Magnhild har virket som en hyggelig og grei jente (noe hun sikkert også er), men personlig så reagerte jeg veldig på reaksjon hennes. Jeg har vært i “samme” situasjon selv, for både Martine og Kevin sendte meg ut av Paradise Hotel og de hadde vært mine nærmeste siden dag en. Selvfølgelig ble jeg kjempelei meg og ikke minst skuffet når jeg innså hva de hadde gjort, men jeg oppførte meg likevel ikke på den måten. Jeg var helt klar over at jeg var med på et spill, der der handler om å sette seg selv først for å komme lengst, noe de to gjorde. Jeg kjeftet litt på Kevin i det jeg kom inn, men dessverre så var det alkoholen som snakket. Jeg beklagde meg til han dagen etter og hadde så dårlig samvittighet at jeg gråt. Så det er absolutt lov til å være lei seg når man blir sviktet av en man står nær, men personlig så synes jeg hun tråkker over streken. Nå tenker jeg ikke bare på det hun sa inne på Love Island, men også hva hun skrev på Instastoryen sin den perioden hun var hjemme i Norge. Hun burde forstå at det er et spill, og at Andrea ikke var den eneste som sendte henne hjem, DET VAR FLERTALLET!

Har du noen gang vært deprimert?
Ja, det har jeg. 

Gir du penger til veldedighet?
Ja. 

Hvorfor velger du ofte å ikke svare på spørsmålene dine?
Personlig føler jeg at jeg svarer på de aller fleste spørsmålene mine, utenom de som har blitt spurt og besvart flere ganger. Om det er noe du lurer på kan du gjerne legge igjen en kommentar i kommentarfeltet, så skal jeg svare her 🙂

Kunne du slått opp med Morten for å bli med på ex on the beach?
Hahahahha aaaaldri! Ikke et program for meg 🙂

Hvordan er forholdet mellom deg og Morten sine venner?
Det er veldig bra, (synes jeg selv da) haha. 

Hvem vil du ligge/gifte/knerte av de som var med i din sesong av PH? (ikke Morten)
Ligge: Aleksander
Gifte meg med: Kevin
Knerte: Soph, hahah

Tror du Morten og Andrea ender opp sammen på utsiden? 
Det er veldig vanskelig å si da ting forandrer seg mye med engang man kommer hjem. Livet i bobla er noe helt annet enn hverdagen, det er en ting som er sikkert. 

Hvem av jentene på Love Island hadde du gått best/dårligst overens med? Med inntrykket du har nå. 
Dårligst: På grunn av at jeg også har en sterk personlighet, så helt klart Magnhild. 
Best: Andrea selvfølgelig, men skulle jeg valgt noen andre så hadde det vært Victoria. Jeg synes hun virker som en veldig flott, herlig og ikke minst moden jente. 

Hvem av guttene ville du dannet par med på Love Island? og hvorfor?
Det er egentlig ingen av guttene der inne som passer for meg, men måtte jeg valgt så kanskje….. Christian? Jeg synes han virker som en veldig jordnær og snill gutt, HEIA HEIA. 

Hvem tror du Andrea kommer til å ende opp med etter Love Island? 
Kanskje Morten, kanskje en som ikke har sjekket inn enda. Det er jo faktisk veldig morsomt om vi begge får en kjæreste som heter Morten, haha. 

Synes du Andrea og Andreas ligner?
Ikke egentlig, men jeg fikk dette bildet tilsendt av personen som stilte meg spørsmålet, så jeg må vel kanskje si meg enig. Det hadde vært utrolig morsomt om de hadde vært i slekt, haha. 

Hva er din snacks/candy som du ikke kan leve uten?
Sure gule lepper, OMG <3 <3 <3 det er seriøst såå godt. Det selges i smågodt-hylla og er som kyssemunnene, bare i gul. 

Hva er din favorittsang og hvorfor?
Honest – Bazzi. Ingen spesiell grunn, den er bare veldig fin!

Hvor er din neste reise?
Morten og jeg reiser til Kreta på Torsdag. Det morsomme er at vi betalte bare 5000 kroner per person med fly og hotell, HVOR SYKT BILLIG ER IKKE DET? Lenge leve restplass <3

Hvem er din favoritt YouTuber?
Carli Bybel 

Hadde Kevin følelser for deg før du friendzoona han?
Jeg hadde jo en liten følelse på det, men han har alltid nektet for det. Kanskje han innrømmer det om noen år, vi får se 😉 

Andrea har jo aldri hatt kjæreste, men hun likte vel Kevin en stund?
Jeg tror nok aldri Andrea var forelsket i Kevin, men jeg tror nok at “PH-bobla” fikk henne betatt av han. Det er jo veldig forskjellige på utsiden, og hadde nok mest sannsynlig ikke passet sammen, haha. 

Synes du Andrea og Morten passer sammen? 
Jaa, jeg synes de er veldig søte. Det eneste som jeg synes er litt kjedelig er at de begge er veldig stille og tilbaketrukne, noe Andrea egentlig ikke har godt av. Som Morten sa så fint selv, de begge har en 70 år gammel sjel, noe jeg ikke synes er bra. Se for dere hvor mye de kommer til å sitte hjemme i helgene å se på Netflix??? Andrea trenger en gutt som får henne ut av døren, ikke det motsatte, haha. MEN de er veldig søte da <3

Hvis Morten og Andrea blir et par, komme du til å akseptere det?
Selvfølgelig. Så lenge Morten behandler henne bra så vil jeg alltid støtte forholdet deres. 

Kan du lage en video der du tar hevn på Morten for det han gjorde mot deg?
Jeg har gjort det, og den skal deles når vi får 14.000 følgere på YouTube. Det er ikke så lenge igjen, så dere kan følge oss HER <3 

Skulle du ikke begynne på skole denne høsten?
Jo, det skal jeg 🙂

Hvor er de svarte sofa-bordene i leiligheten din fra?
De er fra Bohus, men kjøpt for veeeldig mange år siden dessverre 🙁

33 kommentarer

33 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hva er det Magnild egentlig har skrevet på siden sin? Du nevner det ofte, lager reaksjon på instastory men svarer liksom ikke helt på spørsmålene .. er det ille eller du som reagerer ekstra siden det handle om din venninne? Uten å virke frekk

  2. Anonym: Hun skrev indirekte at hun var såå mye bedre enn Andrea, og brukte hashtags som #myabsarebiggerthanyours. Hun fremstilte andrea som at hun var den eneste som tok valget med å sende henne hjem og skrev at karma is a bitch. Ikke veldig slemt skrevet, men overdramatiserende 🙂

  3. Har du smakt grønne sure lepper?! De er også supergode😃 (de røde er ikke fullt så gode)

  4. Hva gjør du hvis Andrea og Isabelle blir betatt av samme gutt og de ikke har fikset det når de kommer tilbake til Norge? PS: Love u❤️

  5. Jeg digger både Morten og Andrea, og er fint hvis de ender opp sammen,men samtidlig synes jeg Morten og Victoria var nydelige også, og for meg virker det som Viktoria enda har følelser for Morten, enda hun ikke er helt åpen om dem, men ønsker dem alle 3 masse lykke, er faktisk de 3 jeg liker best der inne 🙂

  6. Har du sett dokumentaren “what the health”? Slutta på dagen med å spise kjøtt etter jeg så den. Ekleste jeg har sett. Haha

  7. Hva synes du om unge drikker, og røyker i alderen 13-17) har du opplevd noe slik? Å hva synes du om det?

  8. Anonym: Jeg skal ikke si hva som er normalt og ikke, men jeg vet mange (inkludert meg selv) hadde begynt å drikke litt som 17-åringer.
    MEN at gutter og jenter ned i 13 års alderen gjør det SKREMMER meg. Det som er trist å tenke på er at sikkert mange gjør det for at de føler presset for å passe inn eller å være kul. Alt jeg kan si er at det er ikke verdt det å bli avhengig av nikotin for å være kul. Blir du ikke akseptert i vennegjengen for at du ikke snuser eller røyker er det på tide å finne seg nye venner.

  9. Anonym: Jeg visste at de lette etter flere deltakere samme dagen som jeg spurte Isabelle om hun ønsket å reise ned. Jeg sendte derfor et lite tips, så har de gjort resten av jobben 😀

  10. Hei sofie<3 vet du hva sangen i snappen på
    Mystoryen din heter? Den videoen der du filmet drikkene og glassene som sto i en pyramide. Før du la ut den kommentaren om at isabelle skulle bli med på love island:) har lett så lenge etter den sangen

  11. Skjønner ikke helt hva som var så ille jeg da. Hun reagerer jo fordi de var Nærmere venner der inne. Andrea valgte han men kasta han videre som en skitten kjøkkenklut.. hun viser jo ingen interesse i noe inni der .. fikk liksom to sider fra å følge henne å se henne med andre .

  12. Hadde gledet meg til love island Norge da jeg har sett uk sesongene som er sykt bra Å underholdene. Blitt veldig skuffa hittil av den norske. Så Skjedelig. Men nå er jeg bare på episode 5 . Kan noen svare på om det tar seg opp å verdt følge med på ? Må jo begynne skje litt dama osv snart. Engelske har meget høy stander så skal vell en del til å leve opp til dem . Hehe 😁😁😁 får håpe det tar seg opp snart å skjer ting.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *