EN ENDRING I HJEMMET

Categories Personlig

Som jeg fortalte dere for en god stund siden så bestilte jeg et bord sammen med sofaen min, men på grunn av at bordet ikke var på lager så måtte jeg vente en stund med å motta det. HELDIGVIS fikk jeg melding for noen dager siden om at det var på vei, noe jeg har gledet meg så lenge til. Jeg har hatt mitt gamle stuebord i alt for mange år nå, så det var virkelig på tide med en forandring. Jeg kan ikke si annet enn at stuen vår endelig ble komplett etter at bordet kom, for bare SE hvor fint det ble. 

Hva synes dere? Yes or no? Det eneste problemet jeg har er at bordet er helt grusomt å holde rent, så om det er noen som har noen tips eller triks til hvordan man tar vare på et glassbord så redder dere ikke bare dagen, men livet mitt også (hehe). Takk på forhånd <3 

52 kommentarer

52 thoughts on “EN ENDRING I HJEMMET

  1. Det passa skikkelig godt inn! 🙂 Vet ikke helt hvordan man best tar vare på det over tid, men det beste rengjøringstipset er å vaske med klut og blå Jif og deretter tørke med avispapir. Slår aldri feil 🙂

  2. Hei fine❤️ Det ble råstilig!!!😁 du må nok belage deg på å ha microfiberkluten og glanssprayen i nærheten😝. Stoooor klem til deg du hærlige menneske!❤️

  3. Jeg liker at du snakker litt for andrea ute i media nå (snap, insta, blogg). Du er virkelig en god venn!
    Hun fortjener ikke de kalde blikkene og ordene til magnhild synes jeg!

  4. Vask med torky, og KUN vann 🙂 tørk med torky også etterpå. Samme gjelder for speil og vinduer. VANN!
    Ellers så var bordet fint. Jeg har småunger, kunne aldri hatt det. Hvor har du bestilt? Bestiller møbler fra trademax. Grusomt lang ventetid, men billig. 🙂

  5. Anbefaler jif glass og speil kluter (i pakke), den er PERFEKT til å få slike bord og speil rent😊❤️

  6. Haha, mente Jordan glass/speil kluter😅 Du trenger ikke å legge ut denne kommentaren assa. Men de funker jævlig bra på slike bord og speil

  7. Hei. Så fin genserkjole, mulig du har skrevet det før, men hvor er den fra? Bordet var kjempe kult! Jif universalspray og vanlig tørkepapir skal gjøre susen 🙂

  8. Litt random, men Atypical sesong 2 er på netflix❤️❤️❤️! Mener du likte der så godt?

  9. Anonym: Ååh dere er så søte som husker sånne detaljer!!! Har fått fire kommentarer på det allerede, haha! Måtte faktisk lese denne kommentaren høyt til Morten da jeg synes det er såå hyggelig <3 MEN du har helt rett!! Jeg skal faktisk begynne å se den nå 😀

  10. Vakre deg! Kan du la være å fortsette med “benet frem” på hvert bilde. Alle leserne dine vet at du ble lært opp til å gjøre dette fra din Dubai tur med “visse”. Det blir bare dumt, og vakker som du er trenger du ikke gjøre annet enn å bare være den oppriktige superflotte jenta du er 🙂

  11. Det ble syykt pent daa! Omg! Leiligheten har blitt så fresh!! Det ser så nydelig ut!!❤️Jeg håper virkelig at du og Morten trives sammen i leiligheten! Ser hvertfall sånn ut på yt! Dere ser så lykkelige ut sammen! Håper dere har det braa!

  12. koffor er det ikkje ny episode av Loveisland idag? Skal det ikkje komme ut ny episode kvardag? Altså Mandag-Søndag? ❤️🤔

  13. lise: Benet frem har jeg gjort siden jeg var veeeldig ung og er liksom min greie. Jeg gjør det helt automatisk, uten å tenke meg om. Personlig bryr jeg meg ikke om det, så da velger jeg ikke å gjøre noe med det heller. Det plager ikke meg i hverdagen, så fokuset mitt er ikke der 😀

    Eneste jeg har vært i Dubai med er Morten, og sist jeg sjekket så poserte ikke han slik på bilder, haha!

    Men ellers, takk for komplimenter <3 <3

  14. Haha, torky er tørkepapir som du kjøper i matbutikk😂 som ikke går i oppløsning når det er vått😆

  15. Så utrolig fint 😄
    Nille har helt supre kluter til å holde speil og glass rene med! Det er to kluter i en pakke. Den grå kluten tar du kun kaldt vann på og vasker over, og den rosa kluten tørker du bare av med! Enklere blir det ikke!

  16. HVA FAEN SKJER MED HÅRET TIL MORTEN??? digget å se youtube-videoene deres før, men nå klarer jeg seriøst ikke se på uten å irritere meg over den ufattelige stygge sveisen. Sorry meg altså, men sveisen gjør han ikke kjekk lengere…..

  17. Ikke frekt ment men sofaen og bordet passer ikke sammen med alt det andre du har. Det er shabbyshic med scandinavisk, så plutselig kommer sofaen og sofabord som skal være klassisk med luksus. Det skulle du ha tenkt på. Alt i den leiligheten burde byttes ut nå😦

  18. Fuktig mikrofiberkluter gjør susen.. om du så skal være så uheldig å søle fett på bordet så bland ut litt zalo i vann, tørk GODT før du så rengjør over en gang til med fuktig mikrofiber 👍🏼
    ALDRI bruk kjemikalier om det ikke er absolutt nødvendig! Flekkene kan sette seg fast og hvis du rengjør med kun fuktig mikrofiber holder bordet seg fint mye lengere enn hvis du bruker kjemi(middel) 😊
    Hilsen nyutdannet Renholder

  19. Åh det er akkurat det bordet jeg har ønsket meg, og siklet over i over ett år nå. Men med barn i hus, og ikke minst en samboer som alltid legger igjen fingermerker, er det nok dessverre litt for upraktisk. Beste rengjøringstipset er en mikrofiberklut med kaldt vann. Og så tørke over med magic cloth. Kjøpte magic klut på Europris, og den er helt utrolig, bruker den på glass, speil og kraner her i huset, og de skinner uten ett merke. Anbefaler virkelig den når du har ett slikt bord. Skjønner ikke hva jeg gjorde før jeg fikk den.

  20. Heia:-) så sykt fint! Anbefaler deg og kjøpe skikkelig kvalitet av «plastfolie» å ta over glassplata! Du ser ikke at du har noe over + det er veeeeldig mye greiere enn glass!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *