MIN PERSONLIGE RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Personlig

Reklame | Nelly

Jeg er helt sikker ikke den eneste som har ventet lenge på dette? Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått spørsmål om rabattkode på Nelly, OG ENDELIG HAR JEG EN Å DELE MED DERE. Den varer i 24 timer, dvs at den starter nå 9/9 KLOKKEN 18.00 til 10/9 Klokken 18.00. Rabattkoden gir dere 20% avslag på ALT fra NLY Brands, så dere har nå mulighet til å sikre dere masse fint til en redusert pris <3 Rabattkoden er: SOFIE20 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NLY BRANDS

MINE HØSTFAVORITTER 


Kjole. HER / Genser. HER / Genser. HER


Sett. HER / Bukse. HER / Kjole. HER


Kjole. HER / Genser. HER / Kjole. HER


Bukse (Den dere har spurt om! den er endelig inne igjen). HER / Kjole. HER / Kjole. HER


Genser. HER / Leggings. HER / Kjole. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NLY BRANDS

RABATTKODE: SOFIE20

11 kommentarer

11 thoughts on “MIN PERSONLIGE RABATTKODE PÅ NELLY

  1. Hva synes du at nesten alle gutta fra Bodø tror de er alfahann? Ole fra Ex on the beach tror han er sjefen og det gjør Morten også. Jeg får nesten dårlig inntrykk av guttene fra Bodø og at det er helt fucka miljø der. Men det er bare min mening da.

  2. Så du la ut videosnutt fra tven ah love island av andrea? Hvilken episode er dette? Fordi episoden der dere snakker sammen har ikke kommet ut enda så skjønner ikke hvilken episode det klippet er fra

  3. Her må jeg legge meg flat. Jeg skrev kommentaren når det var 4min igjen av episoden og du dukka opp. Beklager 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *