NOEN TANKER OM ALT OG INGENTING

Categories Personlig

Reklame | Innlegget inneholder noe annonse / konkurranse i samarbeid med Lapoint

NOEN TANKER PÅ EN MANDAG… 

♥ Jeg er så lei av å gå rundt å være småsyk, KAN JEG IKKE BARE BLI SKIKKELIG SYK ELLER FRISK? haha. Jeg er livredd for å være dårlig da Morten og jeg reiser på torsdag, det vil jo være en skikkelig nedtur. 

♥ Aprops reising, jeg vurderer å dra til New York i Oktober, altså før jeg reiser til Los Angeles. Hva tenker dere? yes or no? Er det ikke litt morsommere å følge livet mitt når jeg er på reise, eller er det bare jeg selv som synes det?

♥ Jeg innser bare mer og mer at jeg trenger å komme meg vekk fra Norge. Som jeg allerede har fortalt dere så har jeg tenkt å bo noen måneder i USA når jeg er ferdig med make-up studiet mitt, noe jeg virkelig ser frem til. Det eneste som er kjipt er at det er 11 måneder til 🙂 hehe…. Det er likevel bare å nyte tiden her i Norge, for jeg tror det vil bli ekstremt morsomt å lære mer om sminke. Kanskje det blir spennende for dere også å følge med? Alt jeg kan si er at YouTube vil bli oppdatert. Du kan følge meg HER

♥ Den siste tiden har jeg bare begynt å tenke mer og mer på å skrive en bok om fortiden min og hvordan jeg klarte å komme meg ut av det vonde, om jeg kan si det sånn? Jeg får spørsmål om dette daglig, så hvorfor ikke? Det virker bare så skummelt å åpne seg opp om tanker og følelser man aldri har snakket med noen om. Jeg vet det er mange av dere som ser på meg som et åpent menneske (noe jeg også er), men det er likevel ekstremt mye jeg holder inne. Det hadde derfor blitt noe veldig spesielt og personlig med en egen bok.  

♥ Apropos bok, jeg har også sykt lyst til å lage mer TV. Jeg vet ikke hvor god skuespiller jeg hadde vært, så det må vel kanskje vært reality igjen? Jeg har ikke bare lyst til å lage TV, jeg har også veldig lyst til å jobbe med TV ved siden av bloggen. TV-produksjon virker som en skikkelig morsom og kul jobb, og det hadde vært veldig godt å kjenne på livet med kollegaer igjen for noen måneder. Det som er så digg med TV er at det bare varer i noen måneder, noe jeg lett kunne tatt meg tid til ved siden av bloggen. 

♥ Når vi først er inne på reality, så er det mange som har lurt på hva jeg synes om at Isabelle skal inn på Love Island. Som jeg har fortalt dere litt før så ga jeg et lite tips til TV3 etter en samtale jeg hadde hatt med henne, så har de tatt det videre. Jeg synes det er utrolig morsomt at hun skal inn der og jeg tror også at det blir veldig bra for programmet da vi trenger noen med litt personlighet. Jeg vet også at Andrea kommer til å elske å få inn Isabelle, så jeg gleder meg VEEELDIG til å se reaksjonen hennes <3 Så får vi krysse fingrene for at de begge finner kjærligheten 😉 Og til alle dere som har spurt hva som skjer om Isabelle og Andrea faller for samme gutt, det kommer ikke til å skje. De er så gode venner på utsiden at jeg regner med at de respekterer hverandre når det kommer til akkurat det punktet, haha. 

♥ Jeg føler meg veldig heldig som har det livet jeg har, jobben, vennene, kjæresten og familien. Jeg har drømt om dette så lenge, så det at det endelig er mitt er helt utrolig. TUSEN takk alle dere som følger meg og hverdagen min <3 I LOVE YOU, selv om den følelsen ikke er gjensidig fra dere alle ;pppPP

♥ Det er forresten bare to uker til vinneren av Lapoint sin konkurranse der DU og en venn kan vinne et surfeopphold i SRI LANKA!! Klikk HER for å komme til konkurransen <3  

40 kommentarer

40 thoughts on “NOEN TANKER OM ALT OG INGENTING

  1. Er det utøya opplevelsen du har tenkt til å skrive om viss du lager en bok? Og hvordan du kom igjennom den tøffe tiden etter?

  2. jeg vil bare si. jeg er glad du overlevde utøya <3
    her om dagen så jeg filmen, og jeg gråt fra start til slutt. det værste er at filmen, den får oss utenforstående til og kanskje forstå 0.1% av hvordan dere hadde det og følte det, kanskje ikke det engang. men jeg får helt vondt i sjel. dette er noe ingen burde oppleve og jeg er så lei meg for at du gjorde det. men jeg er veldig glad du overlevde, både for din del, og dine nære <3 <3 <3

  3. Hei, vet du hvor lørdagens episode av Love Island ligger? på viafree/viaplay ligger kun episoden fra 7/9 og 9/9, ikke noe fra 8/9?

  4. Om du lager bok kommer jeg garantert til å kjøpe boken . På en måte så liker jeg sånne type bøker. Om andre sitt liv osv , som foreksempel , pilotfrue , Anna Rasmussen , sopie Elise . Har alle bøkene , og skal kjøpe boken til Annikken som har kommet ut nå .

  5. Fortalte du Andrea hva Magnhild skrev om henne på Instagram? Morten er jo Isabelle sin type, er du ikke bekymret for det?

  6. Anonym: Andrea fortalte meg at hun og Magnhild hadde ordnet opp, så vi snakket ikke så mye om henne. Ja, jeg sa hva som hadde blitt skrevet, så ba jeg henne ikke fokusere så mye på «uvenner» og at hun måtte huske at hun ikke tok det valget alene. Vi snakket mest om Morten, så gled dere til den samtalen 😀

    Føler ikke Morten er Isabelle sin type gutt, ser mer for meg at hun kommer til å gå etter Andreas.

  7. Har du fått et forlag til og gi ut en evt. bok du skal skrive?? Jeg vil hvertfall kjøpe boken din om du kommer til og skrive en.😊 Ser Henrik i Ex on the beatch! Han skal skrive bok om opplevelsen, men har ikke fått noe forlag til og gi den ut. Så han skal poste boken på nettet! Er ikke så enkelt;)

  8. Men den episoden med tilbakeblikk som kommer på lørdager, skal ikke den ligge ute? hvorfor er den ikke der?

  9. Etter gårdagens episode, synes jeg faktisk at Martin ER Andrea sin type. Det at han ønsker å ta ting rolig og ikke haste inn i noe, passer jo Andrea perfekt. I hvert fall sett utenfra….Morten virker litt kjedelig. Ikke nødvendig å blir pensjonister før tiden er inne 😬

  10. Åååå hadde vært så gøy å sett deg på program som Kjendis Farmen, Skal vi Danse, Bloggerne osv. 😍
    Og sånn serriøst du mååå gi ut en bok i løpet av livet ditt! Vedder på at du hadde fått solgt MASSE.
    Kanskje du kan satse på blogg og TV nå og om noen år når du evt tenker å stifte familie kan du sette deg ned og skrive en bok? Heier på deg!

  11. Hvorfor har du ikke godkjent kommentaren min om du har fått et evt. forlag til og gi ut boken din? Er det hemmelig?? Jeg hadde lett kjøpt boken din.😊 PS. Håret ditt har blitt så langt og fint igjen:) Du er kjempepen.💕

  12. Isabelle sa hun skulle komme inn i dagens episode så ble litt skuffet da vi bare fikk se et lite klipp av henne haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *