SOM RESTEN AV BLOGG-NORGE

Categories Personlig

I går var Morten og jeg å prøvde The Juicery for aller første gang. Jeg følte nesten at jeg måtte i og med at hele blogg og influencer-Norge spiser på dette stedet. Det er viktig å passe inn, ikke sant? Hehe neida, joda. Jeg fikk anbefalt av Martine å smake den blå for den skulle tydeligvis smake godteri, noe jeg må si meg sterkt uenig i, MEN den var veldig god. Jeg har aldri vært en fan av smoothie bowls, men nå fikk jeg plutselig sansen for det. I og med at jeg endelig har begynt å like smoothie bowls tenkte jeg å ha et innlegg om positive ting som har skjedd hittil i 2018, da dette er en av dem 😉 hehe

POSITIVE TING SOM HAR SKJEDD MEG I 2018 ♥

♥ Året startet med at jeg skrev et ærlig innlegg om mitt første inntrykk av årets PH-deltakere, der jeg utpekte blant annet Ine som en av mine favoritter. Det tok ikke mange ukene før vi ble kjent. Det er litt morsomt at jeg kunne ha så rett av å bare se en intro der jeg virkelig digget Ine. Nå har jeg fått meg en venn for livet, noe jeg er evig takknemlig for <3 

♥ Apropos Ine. For noen måneder tilbake så var vi med Anne Brith på premieren til bloggerne der jeg fikk møte Joakim for første gang. En liten funfact; Jeg prøvde å unngå Joakim ettersom jeg synes han var skummel og jeg var helt sikker på at han mislikte meg. Så sosial som Joakim er kom han selvfølgelig bort, og det viste seg at han ikke mislikte meg. Jeg har dessverre en dårlig uvane med å tro at alle influencere i Norge hater meg, haha. Det hele endte uansett med at vi dro på et nach som var helt krise, så vi måtte derfor løpe derfra og endte istedenfor opp på Max der vi ble sittende å snakke høylytt om BÆSJ, haha. Bæsjesamtalen og et dårlig nach var startet på en vennskap som jeg er evig takknemlig for å ha den dag i dag. Joakim er en helt fantastisk gutt, i love you <3

♥ Det er ingen hemmelighet at forholdet til Morten og meg har vært veldig turbulent. Det er ikke så lenge siden vi ble enige om å gå fra hverandre, noe som er helt merkelig å tenke på nå. Selv om vi har hatt våre nedturer så vil jeg vel egentlig bare si at det har gjort oss sterke. Det gjorde noe med forholdt vårt å komme oss igjennom en slik periode. Vi har bare vokst mer og mer på hverandre, samtidig som jeg bare har blitt mer og mer lykkelig. Takk for at du er du <3 

♥ Jeg har lenge slitt med å klare å være 100% lykkelig etter alt som har skjedd meg, men det siste året har jeg virkelig forstått hvor forbanna bra livet kan være. Jeg har endelig fått oppleve at alt kan bli bra igjen etter traumatiske hendelser. Faen som jeg har kjempet, og ENDELIG kan jeg kjenne at alle tårene, styrken og presset har vært verdt det. 

♥ Ikke bare har jeg kjempet for at jeg skal få det bedre inni meg, jeg har også stått på som f*en for å gjøre bloggen og jobben min så bra som overhodet mulig. Det har vært søvnløse netter, lite timer til venner, familie og kjæreste. Jeg har måtte ofre mye for å komme meg hit jeg er i dag, men herregud så takknemlig jeg er den dag i dag. Jeg tror det vil skje syke ting fremover og jeg kan love dere at 2019 vil bli mitt år 😀 

♥ Jeg valgte å gå tilbake til managementet mitt etter at jeg hadde innsett at det ikke var så kult å stå på egenhånd likevel, noe jeg er EVIG takknemlig for nå. De er virkelig verdens beste og har hjulpet meg ekstremt mye dette året. Jeg hadde faktisk ikke klart meg uten dere, så TUSEN TAKK <3 

♥ Mamma. Hun skjedde meg for 23 år siden, men jeg er likevel evig takknemlig for å ha henne i livet mitt. 

♥ Jeg er så heldig at jeg har muligheten til å reise en del, noe som er ekstremt viktig for meg. Jeg tror alle som har fulgt bloggen min en stund vet hvor viktig det er for meg å reise, noe jeg virkelig har fått dette året. Bali, Los Angeles x2, Kreta, Santorini og Sri Lanka. Sistnevnte gleder jeg meg ekstremt mye til.

♥ Jeg har fått så mange nye og fine bekjentskap dette året. Joakim, Ine, Anne Brith, Julianne, Stina og en del andre dere ikke vet hvem jeg er. Selv om jeg ikke føler at jeg har plass til flere venner så ELSKER jeg likevel å bli kjent med nye. 

♥ Jeg fikk SÅ mange positive tilbakemeldinger på boktankene mine i går, så da tenker jeg vel at det bare er å begynne med å skrive bok? Så får vi se hvor det tar meg 😀

11 kommentarer

11 thoughts on “SOM RESTEN AV BLOGG-NORGE

  1. Dette innlegget likte jeg, jeg ble glad av å lese det! Det er så viktig å sette pris på det man har i livet og hva man får til, uansett hvor dårlig situasjon man er i, for det er alltid noe/noen man verdsetter og er takknemlig for.

  2. Det var et veldig fin innlegg! Så fint å lese du setter så pris på din mamma, og jeg mener det ta godt vare på henne <3
    Jeg har mistet min mamma i sykdom og kjærligheten mellom henne og meg kan ikke beskrives. Jeg savner henne så ufattelig mye, og ville gjort hva som helst for å fått henne tilbake <3

  3. Er det sånn at du nevner hvor fantastisk moren din er hele tiden for du har dårlig samvittighet for hvor ofte du faktisk gidder og treffe henne?

  4. Kom akkurat tilbake fra 6 ukers backpacking i Sri Lanka, så skrik ut om du trenger tips! Andre gang jeg var der og har vært rundt hele øya – gled deg!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *