VI HAR BLITT LURT

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Altså hallooo, se på den nydelige utsikten vi har! 


Prosecco til frokost?

Singlet. HER / Skjørt. HER

ELOUNDA, CRETE. 

Dere kan tro vi fikk sjokk da vi våknet i dag å så hvor nydelig utsikt vi hadde fra hotellrommet vårt, H E R R E G U D. Det var helt mørkt da vi kom, så vi hadde ingen anelse om hva vi hadde i vente. Jeg kjenner jeg er evig takknemlig for at utsikten er bra, for hotellrommet vårt er virkelig ikke noe å skryte av. Jeg tror faktisk dette er første gangen jeg opplever å bli lurt av bildene hotellet legger ut, så en gang måtte vel bli den første. Jaja, det er uansett ikke inne på hotellrommet vi skal tilbringe dagene, så det går vel fint. 

Nå ligger Morten i sengen ved siden av meg å venter på at vi skal komme oss ned på stranden. Jeg forstår at det må være kjipt å være på ferie med en som alltid må prioritere bloggen, men det er jo også den som gjør at vi kan reise på slike turer. Selv om jeg ofte synes det er stress at jeg aldri får “ferie” når jeg er på ferie, så er jeg fortsatt evig takknemlig. Jeg har verdens beste jobb og verdens beste følgere, i love you guys <3 

Jeg kjenner forresten at hjernen min er i feriemodus, så for øyeblikket har jeg INGEN bloggideer. Jeg hadde derfor satt stor pris på om DU kunne lagt igjen en kommentar med hva du vil lese om. Takk på forhånd <3

25 kommentarer

25 thoughts on “VI HAR BLITT LURT

  1. Kan du lage et innlegg med bildene dere fikk se av rommet når dere bestillte og bilder av hvordan rommet faktisk ser ut??

  2. Du må vel være den mest bortskjemte vel??? Nydelig utsikt, ferie med kjæresten og helt sikkert et helt greit rom!! Skam deg!!

  3. – vis oss med bilder hvordan rommet ser ut
    – godteri / snacks challenges fra Kreta (kjøp mye digg/rart og test det ut)
    – la Morten sminke deg en dag dere skal ut og du må gå sånn
    – bilder fra turen
    – vlogger

  4. Herregud, vil nu absolutt ikke si at det e bortskjemt å forvent at rommet ser ut sånn som det så ut på bildan😂 Kos dæ på ferie Sofie❤️

  5. Hahaha ja fy faen så bortskjemt hun er som forventet at rommet skulle se ut som bildene de reklamerte med! … Altså hva? 😂 En forventer jo det man tror man kjøper… akk som om jeg skulle bestilt en rød bukse på Nelly så får jeg en grønn.. bortskjemt om man reagerer på d? Hahaha

  6. Jeg har nettopp klippet håret kort, men aner ikke hvordan jeg kan stelle det… Du er veldig flink til å fikse ditt både med bølger og når du setter det opp. Kunne du tenkt deg å lage en skatt hårvideo eller legge ut tips?<3

  7. Hei, på forhånd så er dette ikke noe negativt! Hva er dine tanker om fillers i leppene? På Snapchat så det ut som du nettopp har fylt ❤️ De var veldig fine da!!

  8. Kan du skrive et innlegg om hvor stresset du er angående at det skal holdes fest i leiligheten deres mens dere er på ferie? Kan også påføre blogginnlegget dine tanker og følelser om det å overlate Celine til Christian Myrseth?

  9. hva heter hotellet? du kan jo eventuelt lage et innlegg hvor du “advarer” andre, i å med at det kanskje er flere som går/har gått i samme fellen:)

  10. Alle rom ikke like fordi byggestilen er henlagt til terrenget hotellet er bygget i og hotellet kan dermed ikke være symetrisk, og ingen hotell tar akkurat de samme bildene fra hvert eneste rom, så man kan ikke alltid forvente det som er bilde av

  11. Kansje du kan skrive noen forholdstips, mer spesifikke ting både du og Morten gjør for å ha det hyggelig med hverandre.

  12. Spørsmål til ukens spørsmål:
    Hvilken ungdomsskole gikk du på?
    Ble du mobbet på skolen?
    Hvor i Tromsø bodde du?

  13. Eeehh sykt bortskjemt ja hahah! Vist æ hadd bestilt hvite adidas sko men fått rosa nike sko hadde æ reagert men da e æ tydligvis bortskjemt æ da😂du e bæst❤️Å ikke bortskjemt kos dæ med morten på ferie💕

  14. Er det et rent rom med ei seng å sove i, dusj & do som funker forskriftsmessig, har jeg det jeg trenger siden det er kun for disse tingene jeg er der (ha ha). – Men rommet kan derimot være sultanen av Brunei’s personlige suite, for alt jeg bryr meg dersom jeg skulle møte på en kakkerlakk eller annet faenskap av den typen der inne. -Da er grensen min nådd, for å si det sånn (ha ha)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *