FERIEMODUS

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Bikini. HER / Truse. HER

Skulle prøve meg på et inspo-bilde, sånn gikk det 🙂

kjekkasen <3

Tenkte jeg måtte spare det beste til slutt, eller hva? Morten har en irriterende vane med å ta bilder av meg når jeg minst ønsker det, sånn som dere kanskje ser her. Bildet ble så fint at jeg nesten vurderte å bruke det som profilbilde på Facebook, hva tenker dere? Får jeg over 100 kommentarer som sier ja så skal jeg bytte 😉

Utenom nydelige profilbilder så har Morten og jeg hatt en helt fantastisk start på ferien. Elounda er virkelig et vakkert sted, som jeg vil anbefale alle mine lesere å besøke. Jeg liker at det ikke er så stort her og overfylt med turister. Om jeg ikke tar helt feil så er det hit kjendisene pleier å reise og det av god grunn. Jeg hater å være på steder som bader i turister, det er jo ikke sånn man får oppleve hva landet man besøker virkelig har å tilby. 

Jeg ser at jeg har fått en del spørsmål om jeg kan skrive litt mer om forholdet til Morten og meg. Skal jeg være helt ærlig så trodde jeg at dere hadde blitt litt lei av å lese om oss, men kanskje ikke? Jeg synes det er vanskelig å finne en balanse om hvor mye eller lite man skal skrive, for uansett hva jeg gjør så er det alltid noen som klager 🙁 haha

Jeg har også vurdert å skrive litt om vaginismen min, da det begynner å bli en god stund siden jeg nevnte noe som helst. Som jeg fortalte tidligere så følte jeg at dette var Andrea sin sak, så jeg trakk meg stille unna, haha. Det er også litt som har skjedd på den fronten, blant annet et sexforbud på hele 6 uker. Som dere sikkert forstår så har det skjedd litt av hvert, så gjerne hjelp meg med hva dere ønsker å lese om. Jeg er litt lost for tiden som dere kanskje merker, men jeg velger å skylde på at jeg er i feriemodus, hehe! Nå skal vi ut å spise, SNAKKES <3

89 kommentarer

89 thoughts on “FERIEMODUS

  1. Du ser helt nydelig ut Sofie 😍 folk som ikke har noe annet enn dritt å si om andre kan holde det for seg selv 🙄 Du er et godt forbilde og jeg digger bloggen din!

  2. Det er sånne kommentarer som den første som skaper kroppspress. Det er ikke tøft gjort å vise frem «valkene» sine, det er helt normalt!! Utrolig fine bilder ☺️😉

  3. Fyfaen for en unødvendig kommentar til deg du første som kommenterte her! Ikke alt trenger man å si. Er det rart man får dårlig selvbilde? Ikke ta deg til slike kommentarer, Sofie! Dette er bare nett troll som går og rakker ned på ditt utseende. Ikke ser jeg noen valker heller? Hen er bare sjalu på utseende ditt og livet ditt, så ikke ta den til deg:) ok?<3
    Håper du koser deg i Kreta, skal faktisk dit snart selv😍

  4. Bare du kan slutte å skrive om den skrive sperra du har for å finne på noe og skrive om, (som også veldig mange andre gjør) så kommer du langt 🙂 dritt lei å lese om alle som i slutten av ett innlegg har skrive sperre… men allikevel skriver ett innlegg, la være da ?

  5. Er du forbannna idiot eller, er jo ikke en eneste forbanna Valke- nå må du faen meg åpne øynene dine og ikke oppføre deg som en jævla mongolid bare for å være en fitte

  6. Vet dette ikke passer innlegget, men hvor kjøpte du den lilla, blomstrete kjolen din som du hadde på Snapchat?😍😍😍

  7. Jeg må bare si at jeg synes du ser så utrolig flott ut! Nå har jeg liksom “fulgt” deg siden du var med i Paradise og du er virkelig et GODT forbilde. Du virker så selvsikker og trygg og det er noe jeg håper flere unge jenter ser viktigheten av. Stå på videre, mer av dette! Hilsen 37-år gammel tobarnsmamma.

  8. Til anonym først i kommentarfeltet her: Hvor kan du se de vallkene henne da??? Du er nok bare sjalu på Sofie, siden hun er så pen.! Skam deg!!!

  9. De «valkene» kalles kvinnelige former og er vakkert. Synes du har en fanstastik personlighet og kropp❤️ Utrolig tøft at du klarer å snakke om så mye av det som skjer i livet ditt, har ikke vært fast leser før nå, men du har blitt min favoritt pga du er så ærlig, åpen og morsom. Trippel trussel 🙌 stå på Sofie! Jeg ønsker å lese mer om «hvordan det er å være kjendis» å hvordan det påvirker livet ditt i forhold til å få nye relasjoner osv.

  10. Du stråler for tiden og ser helt fantastisk ut! Og ikke nok med det så stråler du i den bikinien🤩

  11. Nei haha alle valkene? Hva slags forvridd kroppsbilde har du hvis du kaller det der valker? (Til anonym der)
    Jeg ble litt trist av den kommentaren der faktisk. Jeg gikk inn på bloggen din å tenkte «herregud så sunn og frisk (og flott) kropp du har, goals» – også kommer den kommentaren der….

  12. Du kler virkelig den hårlengden som du har nå. Du ser så utrolig vakker og samtidig classy ut. Håper ikke du vil tilbake til langt hår igjen. Nå ser du skikkelig moden og nydelig ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *