UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Categories Personlig

UKENS SPØRSMÅL.. ♥

Har dere tenkt på å gifte dere?
Vi har aldri snakket om hverken forlovelse eller giftemål, men er vi like glad i hverandre om noen år så er nok det ganske sannsynlig at vi kommer til å gjøre. 

Kan du og Morten kysse i en video?
Jaa, det kan vi! Vi begge kysser svært sjeldent i offentligheten, noe som gjør at vi heller ikke kysser på video, haha! Jeg skal love å huske på det til neste gang <3

Hvordan går det med treningen?
Det går veldig bra. Vi er aktive og spiser sunt, men vi har bare sluttet å lage videoer til YouTube. Vi ser at interessen ikke er der, så da måtte vi finne på noe annet istedenfor. 

Hvordan er du så pen?
Hvorfor er DU så pen? <3

Hvorfor opererte du puppene?
Jeg hadde dessverre masse komplekser med puppene mine.. Jeg trodde det ville hjelpe å operere og var helt sikker på at alle problemene ville forsvinne, noe det absolutt ikke gjorde. 

Trener du mye? og hva liker du best å trene? 
Jeg trener 3-5 ganger i uken. Jeg liker best å trene rumpe og mage. 

Kan du ha en video der du prøver billig sminke?
Ja, det kan jeg få til 🙂 

Hvor ofte har du sex?
Det varierer veldig. Søvn frister 90% av gangene, haha!

Hva synes du om at så mange influencere redigerer kroppene sine?
Skal jeg være helt ærlig så orker jeg ikke å bruke så mye tid og energi på det. Jeg synes selvfølgelig det er kjempesynd at det er jenter og gutter der ute som ikke føler at de er bra nok uten en tur innom en redigeringsapp. Jeg tenker likevel at man skal være forsiktig med å kommentere eller dømme noen, da det som oftest ligger mye bak en redigert kropp. Vær snill mot hverandre er alt jeg har å si. 

Er savnet etter Andrea stort, nå som hun er på Love Island?
Jaaa, i miss my bestie!!

Hvilken ungdomsskole gikk du på?
Alt for mange, haha! Storelva, Sand og Borgheim. 

Ble du mobbet på skolen?
Nei, det ble jeg ikke. Vi var utrolig slemme mot hverandre da, men jeg vil ikke kalle det for mobbing. 

Hvor i Tromsø bodde du?
Over alt, haha! Kvaløya, Tromsøya? og Kraksletta. 

Skal ikke du og Isabel reise sammen til Los Angeles likevel?
Jo, det skal vi. Det er bare litt over en måned til avreise <3 <3 

Er det sant at du egentlig skulle være med til Dubai, men ønsket ikke likevel på grunn av at Newa skulle være med?
Hahha nei, det er ikke sant. Jeg takket nei på grunn av at Morten og jeg skulle reise til Kreta. 

Hvor mye tjener du per blogginnlegg?
0 kroner, med mindre det er et samarbeid. 

Er det sant at du skal være med i neste sesong av bloggerne? Jeg har hørt at det er grunnen til at du blir vist så mye på TV nå. 
Jeg henger masse med Anne Brith, så det er jo naturlig at jeg også blir filmet 🙂

Er du gravid?
Nei, det er jeg ikke.

Skal du og Morten få barn? 
Etterhvert så skal vi nok det. Først vil jeg reise masse og oppleve verden <3

Skal du til New York snart?
Jeg reiser ved første mulighet!

Har du mistet kontakt med Martine etter hun ble med i skal vi danse?
Nei, det har jeg ikke. Vi er fortsatt like gode venner, og et TV-program vil nok ikke kunne endre på det.

Skal du noe i høstferien?
Jeg vet ikke når høstferien er engang, så mest sannsynlig ikke, hehe!

Har du ikke kontakt med Martine Johansen mer?
Jo, det har jeg. Hun er i Bali akkurat nå for å studere, men vi har ikke kuttet kontakten av den grunn. Jeg gleder meg veldig til hun kommer hjem igjen!

Når hadde du sex sist?
Det må nok være da Maria fødte Jesus. HEHE NEIDA! Jeg har som sagt sexforbud, så det begynner å bli en god stund siden. 

Stemmer det at du og Anne Brith har hatt en stor krangel? og at dere derfor ikke hadde kontakt på en stund?
Det stemmer ikke. Både Anne Brith og jeg er veldig opptatte mennesker, så det er ikke alltid vi har like mye tid til å henge sammen. Vi har planlagt å møtes når jeg kommer hjem fra ferie, noe jeg gleder meg VELDIG til. 

Hvorfor har du og Morten pause når dere er på ferie? 
Vi har ikke pause? haha

Hvor lenge skal dere være i Kreta?
En uke bare 🙁

Hva tenker du på om dagen? Er det noe som stresser deg ekstra mye?
Jeg kan dessverre ikke fortelle dere hva jeg tenker på om dagen. Eller… jeg kan, men jeg vet rett og slett ikke om jeg er klar for det. Som jeg har nevnt før så har det skjedd mye i livet mitt den siste tiden, som har vært ekstremt tøft for meg. 

Kunne du noen gang datet en fan?
Neei, det kunne jeg nok ikke. Det hadde vært litt spesielt å date noen som var “fan” av meg, hadde det ikke? haha. 

Har du noen gang fått beskjed om å fjerne noe du har lagt ut på sosiale medier av familie eller Morten?
Jeg har aldri opplevd at noen i familien har sagt ifra, men Morten gjorde det en gang. Jeg tror nok at han synes at det ble litt for mye kropp på bloggen, så han spurte pent om jeg kunne la være å legge ut et bilde, noe jeg selvfølgelig respekterte. Nå som jeg ser tilbake på det så var jeg heeelt ekstrem en periode, så jeg kan forstå at han også kanskje synes at det ble litt for mye. Personlig elsker jeg kropp og synes ikke det er noe man skal skamme seg over eller skjule for omverden, men det finnes kanskje grenser, hehe!

Har du noen gang sett noen av nakenbildene Morten har fått tilsendt av andre jenter?
Ja, en gang. Han hadde åpen snap en periode, og da var det en jente som sendte han et veldig utfordrende bilde av seg selv i speilet. Jeg vil likevel si at guttene som følger meg er verst, for jeg får penis-bilde HVER gang jeg har åpen Snapchat, buhu. 

24 kommentarer

24 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

  1. Hei Sofie. Jeg lurer veldig fælt på hvordan det egentlig er å være deg. Du virker arbeidsom og har mye jobbfokus. Hvordan føles det å ikke klare å få ende flere følgere? Du har prøvd vie bloggen, vloggen, Snapchat og til og med friste lesere med Kylie sminkesett. Jeg ser at Morten har mye flere følgere enn deg, han er flink, men du er flinkere. Samme gjelder Isabelle, Aleks, Rebecca F. Martine er flink og naturlig og har holdt på lenger enn deg, så ikke rart.
    Jeg spør fordi jeg jobber hardt og når ikke målene mine like lett som andre, så hva gjør du for å trøste deg selv? Og blir du ikke flau når prøver hardt, men ikke «lykkes»?
    Håper på svar! 🙂

  2. Hei Sofie, jeg var på 22 juli minne stedet i Oslo i går og jeg vil bare si beklager rett og slett.. beklager for det du og vennene dine og lederne på campen og absolutt alle måtte gå gjennom. Det var skikkelig sterkt bare det å bare inne på rommet og høre på folk som var på utøya fortelle om opplevelsene sine.. jeg har så utrolig mye respekt for det dere opplevde og jeg håper så utrolig mye at du har det bra nå i dag.. jeg kan ikke i det hele tatt tenke for meg hvor forferdelig det var.. jeg er fortsatt i sjokk

  3. Du driver å skriver veldig ofte at du og Morten har sex noen ganger i uka, mens her så skriver du at det er lenge siden pga «sexforbud» og «vaginisme»

  4. Nå har ikke jeg fulgt med, haha… har du sexforbud enda?? Var ikke det over, eller har du fått det igjen?

  5. Anonym: Først og fremst må jeg si at jeg ble veldig sjokkert over kommentaren din, for det var veldig moro å se hvor forskjellig syn vi har på ting.

    At jeg er arbeidsom stemmer bra, for jeg går virkelig 100% inn for å få en best mulig blogg. Både bloggen, Youtube, Instagram og Snapchat har jeg steget i følgere, noe jeg har gjort siden første episode på Paradise Hotel.

    Jeg har selvfølgelig hatt dårlige perioder også, sånn som det er i bransjen her, men skal man se på tall og prosenter så har jeg kun steget. Bare de siste månedene har bloggen fått flere lesere og jeg har gått opp over 5000 følgere på Snapchat.

    Det eneste som står litt i ro er Instagram, men etter en prat med de andre bloggerne så er det ikke bare jeg som har det problemet. Folk følger ikke sånn som de gjorde før, noe som selvfølgelig er kjipt for oss som kom litt senere.

    Jeg blir aldri flau for at jeg ikke “lykkes”, for det gjør jeg hver eneste dag. Hadde jeg ikke lykkes i det jeg hadde gjort så hadde jeg aldri kunne levd av det jeg gjør. Mitt beste tips er bare å aldri gi opp, uansett hvor mange motbakker du møter. Noen mennesker får alt servert i livet, mens andre må jobbe hardt for det. Jeg er glad jeg alltid har måtte jobbe hardt, for da vet jeg hva som må til for å nå målene mine 🙂 Never give up og lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *