JEG TRENGTE EN FORANDRING

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Kjole. HER / Sko. HER

I går hadde jeg en sånn dag der jeg følte at uansett hvilke bilder vi tok eller hvordan outfit jeg hadde på meg så var det aldri bra nok. Jeg gruet meg til å bla gjennom bildene, for jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å være fornøyd med noen av dem. Jeg kan vel si det sånn at jeg ble positiv overrasket da jeg bladde gjennom bildene, for de var jo kjempefine. Det er helt merkelig hvor hard vi mennesker kan være mot oss selv noen ganger, noe jeg tror vi alle må jobbe med. Tenk om vi bare kunne sett oss selv gjennom andre sine øyne og ikke alltid våre egne. Bare tenk over hvor mange ganger du selv har stått å beundret noen for deres utseendet, så kommer de med kommentarer som “uff, i dag så jeg ikke bra ut”. 

Jo, du ser forbanna bra ut!

Over til noe helt annet, for herregud som vi koser oss på ferie. Det er faktisk 3,5 år siden jeg var på sydentur sist, hvor sykt er ikke det å tenke på? Jeg som reiser hele tiden har altså ikke vært på en skikkelig sommerferie på godt over 3 år. Etter at jeg ble singel kjente jeg at jeg trengte en forandring i livet mitt. Jeg ville reise andre steder, jeg ville flytte og jeg ville utforske verden enda mer. Noen år senere har jeg reist jorda “rundt”, flyttet til Oslo og vært med på Paradise Hotel. Er det ikke rart hva en break-up kan gjøre med deg? hehe. 

For 3 år siden var jeg i Santorini og på mandag skal jeg tilbake igjen. Av alle stedene jeg har reist har Santorini helt klart vært min favoritt, så dere kan tro jeg gleder meg til å komme tilbake. Denne gangen har jeg med meg personlig fotograf (hehe) og et mye bedre kamera, så nå skal jeg endelig få bildene jeg har drømt om SÅ lenge. Jeg betalte faktisk 7000 kroner for EN natt for å få de perfekte bildene, så det sier kanskje sitt. Alt jeg kan si er at hotellet vi skal bo på er helt fantastisk. Jeg gleder meg VELDIG til å vise dere <3

Jeg fikk meg forresten en bestevenn i går <3 Det gjør så vondt å tenke på alle dyrene som ikke har et hjem her… denne stakkarsen var bare en liten kattunge 🙁

16 kommentarer

16 thoughts on “JEG TRENGTE EN FORANDRING

  1. Hvis dere sliter med å laste opp videoer pga dårlig wifi, hvorfor deler dere ikke 4G fra mobilen? Er vel ikke ekstra kostnader lenger for mobilnett

  2. Er skoene store eller små i størrelse? Hvilke skostørrelse bruker du, og hvilken størrelse har du i skoene? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *