SPAR PENGER PÅ NETTSHOPPING OG EKSKLUSIV RABATTKODE

Categories Reise

Reklame | Nettbonus

Hei dere <3 Jeg håper alle har hatt en like fin søndag som meg, det er jo tross alt den beste dagen i uken. Det er så deilig å våkne opp til null forpliktelser og vite at du har en avslappende dag i vente. 

I og med at jeg vet det er mange av dere som ligger i sengen eller sofaen sin akkurat nå, så tenkte jeg å komme med et veldig godt tips til dere som jeg har snakket om hundre ganger før, Nettbonus.no. Nettbonus er et bonusprogram for netthandel hvor du får bonus hver gang du handler i over 200 butikker. Det vil si med andre ord si at du får igjen penger hver gang du velger å handle gjennom Nettbonus. De har avtale med mange av de store og kjente merkevarene som Nelly (7%), NA-KED (6%), Coverbrands (4%), Hotels.com (6%) og BikBok (4%). Som dere kanskje allerede vet så er det mange av mine favorittbutikker, så hvorfor ikke shoppe gjennom en side som gir meg alt fra 4-7% tilbake av kjøpesummen? Det er GENIALT!

Nettbonus er helt gratis å bruke. Du registrerer deg med epostadressen din og klikker deg videre til en av nettbutikkene du finner på Nettbonus.no. Du handler på vanlig måte, det eneste forskjellen er at du mottar nettbonus. På Nettbonus.no finner du oversikt over alle handler som du har gjennomført. Straks du har tjent 200 i nettbonus kan du overføre den til din bankkonto. KLIKK HER FOR Å REGISTRERE DEG 

RABATTKODE!!

! Jeg har forresten en annen gladnyhet til dere ! Nettbonus har fått en eksklusiv rabattkode på 15% fra NA-KD og Coverbrands til alle sine brukere. Det vil med andre ord si at du sparer rundt 20% i begge disse butikkene bare ved å registrere deg gratis på Nettbonus.no, KLIKK HER. Du finner rabattkoden ved å klikke på NA-KD eller Coverbrands logoen. PS; Du må være registrert/pålogget for å få tilgang til rabattkoden. Klikk HER for å registrere deg ♥ Er du allerede registrert kan du KLIKKE HER for å komme direkte til NA-KD sin rabattkode og HER for å komme til Coverbrands sin. 

GIVEAWAY !

I samarbeid med Nettbonus har jeg vært så heldig å få plukke ut en giveaway fra Coverbrands til verdens beste følgere. Du har nå muligheten til å vinne sminke til en verdi av 3000 kroner! Det er blant annet sminke fra Jeffree Star Og Anastasia, i tillegg til sminkebag fra Lulu’s. Det eneste du må gjøre for å delta er å registrere deg på Nettbonus.no, KLIKK HER. Deretter skriver du en kommentar på bloggen min om at du deltar, PS: Skriv ditt fulle navn. Det er med andre ord superenkelt! 

Neste søndag trekker jeg en heldig vinner som blir kontaktet av Nettbonus.no på e-post. Det er derfor viktig å følge med på epostene dere får fra Nettbonus.no. LYKKE TIL <3

493 kommentarer

493 thoughts on “SPAR PENGER PÅ NETTSHOPPING OG EKSKLUSIV RABATTKODE

  1. Har gjort det❤️PS:har brukt nesten alle rabattkodene dine og er super fan av deg❤️ Elsker at du kommer med sammarbeid

  2. Mitt fulle navn er Thea wille og jeg har registrert meg inn på nettbonus. Håper jeg vinner🤩🤞🏼💓

  3. Åå, skulle gjerne hatt den rabattkoden i går da jeg bestilte fra coverbrands, vel vel, får huske det til neste gang! (: jeg deltar!❤️

  4. Hei fine deg! Hvor er den blå og blomstrete badedrakten din fra? Den du hadde på båtturen på snap. Den var sykt fin! Håper dere har det fint <3

  5. Så utrolig tøft av deg å endelig vise celuittene og appelsinhuden din! Har alltid synes det ble for mye med unaturlig posering av rumpen din, bare for å vise den mest fyldig og celluittfri. ENDELIG viser du hvem du er og de uperfekte kårene! Bra! Håper du fortsetter å vise frem den ekte deg. 👌🏼

  6. Deltar!! Janne Anastacia Johansen. Ønsker meg det palettet fra Jeffree Star 💖💖💖 mange fine farger og god kvalitet!! Elsker kreative looks 💖💖💖

  7. Æ elske at du ikke gir etter for presse om å se «perfekt» ut i bloggverden! No som det kommer fram at både den ene og den andre redigere sæ tynnere (og sikkert glatte ut huden), så fortsette du å legge ut ekte og ærlige bilda av dæ. Og misforstå mæ rett, no sir æ ikke at du ikke ser perfekt ut – for det e akkurat det du gjør! Du vise fram en sunn og fin kropp, med en liten valk på et og anna bilde, og fantastisk nok cellulitta! Du e rååflott, Sofie og æ håpe aldri du gir etter for presse!! 🤩

  8. Hei, det hullet du har på låret er noe alle voksne får, jeg kaller det bulk, jeg har det, mamma har det og mangen andre 🙂 sånn er det, lik deg selv for den du er og ikke bry deg om bulkene dine 😀

  9. Registrert ❤️ elske bloggen din og du som person! har i en dårlig dag så stikk i innom bloggen din eller ser snappstoryn din oppte fleire ganga, så da blir alt så mye bedre 🙏 stå på videre ❤️

  10. Hei!! Håper du har hatten kjempe fin ferie!! Elkser å følge med på ditt liv❤️

  11. Jeg har gjort det nå Sofie! Håper jeg vinner og jeg har veldig lyst på sminke. Jeg syntes selv at det er vanskelig å fonne sminke så hvordor ike delta her?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *