JEG TOK FEIL

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Badedrakt. HER 

Lucky me <3

Som dere kanskje så på Snapchat i går så var Morten og jeg på båttur. Vi var hele fem timer ute på havet, men det er faktisk noe av det diggeste jeg har gjort på lenge. Vi fikk se alle øyene som ligger i nærområdet av Elounda, og ble kjørt til øyer du kun kommer deg til med båt. Det som er litt morsomt er at jeg alltid har tenkt at Kreta er litt harry, sånn som Gran Canaria, haha. Jeg må derfor si at jeg er positivt overrasket over hvor fantastisk nydelig det er her. Havet er så helt blått og området vi bor i er så fint. Jeg vil virkelig anbefale alle å prøve ut Elounda, istedenfor Chania og Heraklion der alle andre drar. Jeg kan garantere dere en fantastisk fin ferie. 

Akkurat nå sitter vi på båten over til Santorini. Jeg gleder meg så mye til å komme frem at jeg kjenner på sommerfugler i magen. Jeg gleder meg også til en oppgradering på hotell, ettersom at vi ikke fikk det vi betalte for i Elounda, haha. Jeg leste mye om hotellet før jeg bestilte det, så det virker som det skal være ganske bra. Med tanke på hva det faktisk koste per natt så skulle vel egentlig det bare mangle, haha. Apropos priser, det er faktisk kjempedyrt å ta båt her i Hellas. Vi betalte nesten 2000 kroner for en tur-retur billett, i tillegg til at vi må betale det samme for å komme oss frem og tilbake med taxi. Morten kom med en liten kommentar om at det hadde vært mye billigere å ta fly, noe jeg tror han har ganske rett i. Jeg kjenner uansett at denne turen er verdt hver eneste krone. Vi snakkes i Santorini <3

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG TOK FEIL

  1. ÅÅÅ jeg elsker at du legger så mye arbeid og at bildene er såå fine💘digger deg, og bloggen! Stå på!

  2. Elounda er en av de dyrere plassene på Kreta og faktisk. Hvis man skal ta båt til for eksempel Spinalonga så er det mye dyrere å ta båten fra for eksempel Elounda og Aya Marina, vs andre steder, da disse to byene er kjent for å være dyrere og det er gjerne lukuspreg der. Og Santorini er veldig dyrt i seg selv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *