JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Personlig

Jeg svarer på ryktene

At den egentlige grunnen til at du ikke kan ha sex er på grunn av kjønnssykdom?
Hahah nei, det er ikke sant. Jeg har heldigvis aldri hatt en kjønnssykdom og planlegger heller ikke å få en, hehe. 

At du har tatt silikon?
Ja, det er sant. 

Er det sånn at du betaler hele husleien for deg og Morten?
Nei, så absolutt ikke. Morten og jeg deler husleie og andre utgifter 50/50.

Jeg har hørt at Morten kun er sammen med deg på grunn av pengene ettersom at du betaler absolutt alt.
Jeg betaler langt i fra absolutt alt. Jeg betaler åpenbart mer enn Morten i og med at jeg tjener mer, noe jeg synes er rettferdig. Hadde Morten tjent mer enn meg hadde jeg også forventet at han skulle betalt mer enn meg. Enkelt og greit 🙂

Har hørt at du ikke ha gode verdier for penger?
Jeg er nok ikke den flinkeste med penger nei, hehe! Jeg jobber hardt og tjener godt, så da unner jeg meg ting som er viktig for meg 🙂 Samtidig som jeg sparer litt ved siden av. 

At du hadde et lite crush på Kevin før du friendzona han?
Nei, det stemmer ikke. Kevin har jeg alltid bare hatt vennskapelige følelser for. Alt jeg kan si er at hun jenta som kaprer hjertet hans er verdens heldigste, han er så fantastisk. 

At du har vært utro mot Morten.
Ja XD hehe nei, det stemmer nok ikke. 

Har hørt at du og Morten hadde sex på Paradise og det ble filma, men aldri kom med.
Delvis sant. Vi kom aldri så langt at vi hadde sex, men det skjedde en del under den dyna som aldri ble tatt med på TV. Det dere fikk se var veldig uskyldig i forhold til virkeligheten, haha. 

Er det sant at du er gravid?
Jeg har fått veldig mange spørsmål om dette den siste tiden, haha. Nei, jeg er ikke gravid. 

Har hørt at du og Kevin hadde sex på Paradise Hotel? 
Nei, nei, nei og nei. 

Er det sånn at du og Isabel ikke var venner for noen måneder tilbake, men ordnet opp senere?
Isabel og jeg har aldri vært uvenner. Det stemmer at vi hadde mindre kontakt en periode, men det var ikke på grunn av at vi ikke har venner. 

At du bruker 100.000 kroner i måneden?
Nei, så absolutt ikke. Jeg bruker en del når jeg er ute å reiser, men ikke 100.000, haha. 

Har hørt at mange av bildene du legger ut på sosiale medier er redigerte.
Nei, det er de ikke.

13 kommentarer

13 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTENE

  1. Hei! Lurer på hva temperaturen ligger på i Hellas nå? Reiser ned om en ukes tid så håper varmen holder seg!

  2. Kan du forklare litt om vaginisme? Og kan du ikke ha sex i d hele tatt? Får du vondt og hvordan vondt? 🙁

  3. Det finnes vel ingen behandling for herpes? Ville du vært ærlig om det på bloggen? Eller vill du skrevet om det? 🙂

  4. Har dere ikke sex eller gjør noe i det hele tatt liksom??? 😂😂 det må jo være jøvlig for begge partner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *