BILDEDRYSS SANTORINI

Categories Reise

Chloe har ødelagt låsen til Ben &.. Rodme? Kanskje det er en sint eks, haha. 

Skal du spise Gyros i Santorini er Yogi stedet, NAM!

Dette stedet har den beste crepe, dit MÅ dere om dere skal besøke Santorini <3

Snart vil dere se et levende bevis på at alle gode ting IKKE er tre.

hahah jeg døør! Dette er grunnen til at Morten og jeg aldri tar kyssebilder. 

Vi var på en veldig fancy restaurant der de KUN solgte champagne, noe som var ganske kjipt da jeg synes det er ekstremt unødvendig å bruke masse penger på alkohol. Skal vi være helt ærlig så smaker jo ikke en prosecco noe annet enn champis? Jeg tror nok det mer handler om status, men det kan godt være jeg tar helt feil. UANSETT, vi hadde bestemt oss for å kose oss den ene dagen vi hadde i Santorini, så det var vel greit for denne gang. Morten og jeg drikker ekstremt sjeldent når vi er ute å reiser, så det er hyggelig å kunne kose seg en kveld <3

Dette er vel kanskje 50% av dagen til Morten når vi er ute å reiser. Det er akkurat derfor jeg liker å takke han med å gi han “gaver” som hotell, sko osv. Han hjelper meg så mye med bloggen, dere skulle bare visst!

Så var tiden inne for noe av det Santorini kanskje er mest kjent for… 

Kanskje ikke så rart? Altså, jeg har ikke ord for hvor nydelig denne opplevelsen er i virkeligheten. Det er slike øyeblikk som gjør meg så lykkelig.

Vakre Santorini <3 Sees om 8 måneder!

10 kommentarer

10 thoughts on “BILDEDRYSS SANTORINI

  1. Hvordan er prisene i Santorini? Er det dyrt å leve der? Og hvordan er det med alle bakkene? Er det ikke tungt å komme seg rundt med alle bakkene?

  2. Hei. Hva syntes du om dette stedet? Er det ett fint feriested å reise til? Ser så fint ut der, med hvite bygninger og smale gater. men redd det blir kjedelig om vi drar dit..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *