SKOLESTART OG ADRENALIN

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

En liten funfact om meg, jeg er livredd for å gjøre den minste ting som ikke er lov. Står det skilter som “ikke gå her” eller “ikke rør” så kan jeg love dere at jeg ikke gjør det heller. Jeg er livredd for å få kjeft, det er jo såå flaut. Jeg vet ikke om dere kjenner igjen bakgrunnen på disse bildene, men den er veldig kjent. Det er mange store influencere som har tatt bilder her, og Morten og jeg lette etter dette stedet i sikkert 2 timer før vi klarte å finne frem. Det skulle selvfølgelig ikke gå problemfritt da vi endelig fant spotten vår, for det viste seg å være en privat vei som var eid av et hotell. 

Morten ble så oppgitt over meg, for jeg nektet først å gå ned de to trappetrinnene for å ta noen bilder, helt til jeg så at det var så mange andre som gjorde det. Det var utrolig morsomt å se alle som løpte ned i panikk og knipset noen bilder før de løpte opp igjen. Jeg kan love dere at jeg hadde skikkelig panikk og klump i magen på disse bildene, så det at jeg i det hele tatt klarte å se bra ut på noen av de er et mirakel for meg. 

Kjole. HER / Sko. HER

Det er helt rart å tenke på at jeg var her for noen dager siden og nå sitter jeg hjemme i kalde Norge. Jeg sjekket værmeldingen før jeg dro hjem og da så jeg at det var meldt STORM. Jeg vurderte om jeg i det hele tatt skulle reise hjem eller ikke, for jeg hadde aldri i mitt liv satt meg i et fly om jeg måtte lande i storm. Ikke for at jeg tror at jeg skal dø av den grunn, men jeg ønsker ikke å utsette meg for den opplevelsen. Jeg så forresten at det var noen som ønsket at jeg skulle skrive hvordan jeg klarte å fly så mye med til tross for at jeg har flyskrekk, er det flere som ønsker det? Jeg vet likevel ikke om jeg er den beste til å ta tips fra, for jeg begynte å gråte under landing i går. Det er like flaut hver gang, for det er ikke akkurat sånn at folk ikke stirrer når det sitter en gråtende jente på flyet 🙂 

Nå skal jeg jobbe litt før jeg skal i møte med Tone Lise Akademiet, for som mange av dere sikkert vet så begynner jeg på SKOLE neste uke. Jeg er veldig spent på hvordan jeg skal få alt til å gå opp i opp, men jeg må bare prøve mitt beste. Jeg skal jo ikke være der hver eneste uke, så det vil nok gå helt fint. Jeg har ikke gått på skole siden jeg var 18-19 år gammel, så jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Den største bekymringen min er om jeg kommer til å få meg noen venner, haha 🙁 Wish me luck.. haha <3

 

15 kommentarer

15 thoughts on “SKOLESTART OG ADRENALIN

  1. Det er litt mye skrivefeil Sofie! Kanskje korrekturlese bedre? Jeg tenker det er jo tross alt jobben din. Og vel og merke en veldig godt betalt jobb ☺️
    Eks: å løpe, løper, løp, har løpt.
    Ikke løpte. Beklager å være pirkete men håper det er greit med tilbakemelding. ☺️ Kun ment som konstruktiv tilbakemelding. Trenger virkelig ikke publisere denne meldingen. Viktigste for meg er at du leser den ☺️

  2. Jeg gråter også hver gang jeg er på et fly som lander. Ikke fordi jeg er redd, men fordi jeg har epilepsi++ som gjør at jeg får en helt forferdelig og intens hodepine av å fly. Derfor (og fordi jeg er var for lys) har jeg på meg solbriller og caps hver gang jeg flyr. Sikkert ikke det beste tipset for de som har flyskrekk, men det eneste tipset jeg har

  3. Ja til blogginnlegget om flyskrekk! Jeg har selv sykt flyskrekk men klarer likevel å sette meg frivillig i et fly. Men angrer hver gang der kommer turbulens. Fy søren så hjelpesløs man føler seg! Og jeg blir så IRRITERT når andre ikke slår på flymodus eller tar opp setet under landing osv! Respektløst!! Jeg vet jo at de ikke er grunnen til et eventuelt styrt, men hjerna mi vil liksom ikke tro på det. Høres helt sykt ut men ja. Er så misunnelig på de som klarer å sove en hel flytur for det er helt umulig for meg

  4. Bare et spørsmål. Vet du at flere av jentene på ex on the beach har veddemål om å pule Morten? Vet du ikke så nevner jeg mer enn gjerne navn 😉

  5. Hva skal du bli? 😃 så spennende, gleder meg til å følge deg på skolen om du blogger om det 🙈

  6. Herlig! Jeg går der også, men fulltid/ dagtid 😄 gled deg masse masse! Utrolig fin skole, fantastiske lærere og studenter! ✨ så et lite «glimt» av deg på fredag, vi gjorde makeup på «voksen hud» 👏🏻
    Håper du vil trives! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *