UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

UKENS SPØRSMÅL.. ♥

Hva er det beste med å være blogger?
Det må være det at jeg får gjøre det jeg elsker og at jeg har så mange herlige mennesker som følger meg. Tusen takk, dere <3 i love you guys

Hva ville du jobbe med da du var liten?
Jeg ville bli politi eller kjendis.  

Hvordan går det med deg og Morten? 
Det går veldig veldig bra <3 Takk som spør!

Hva gjør du for å holde deg trent?
Spiser masse godteri flere ganger i uka, haha! Neida, jeg vet egentlig ikke. Jeg trener 3-5 ganger i uken, spiser sunt men også usunt. Det er dessverre ingen kul hemmelighet bak treningen min. 

Hvorfor reiser dere til Sri Lanka?
Vi skal surfe 😀

Hvem er din beste venn?
Jeg er så heldig å ha mange beste venner og ikke bare en. 

Hvordan har du det?
Utenom at jeg er litt sliten for tiden så har jeg det helt perfekt. Livet kunne faktisk ikke blitt noe bedre. 

Hvor er den hvite “pelsjakka” du har på deg på story fra?
Den er fra Urban 🙂

Når Celine dør vil du ha ny hund da? 
Jeg skal ha en ny hund før Celine dør. Jeg tror at om jeg kjøper en ny en etter henne, så vil jeg kun sammenligne den nye med henne, noe som aldri vil gå bra.

Hvordan er det å være kjent?
Ikke så veldig annerledes fra ditt liv vil jeg tro. Den eneste forskjellen er at jeg har noen som dømmer absolutt alt jeg gjør og at jeg blir stoppet på gaten for å ta bilder. 

Oppskrift på sunn frokost og lunsj?
Havrelapper er seriøst det beste i verden, det er også superenkelt å lage. 
1 egg. 
Passe mengde havregryn
Litt cottage cheese 
Salt og Pepper. 

Rør sammen, form havrelappene dine ( jeg liker de tynne), så tar du det i ovnen 🙂

Har du noen gang vurdert å operere deg selv?
Ikke noe annet enn den ene operasjonen jeg har tatt.

Hva anbefaler du å gjøre i LA?
Utforske byen, spise masse god mat og feste. Utelivet i LA er CRAZYSHIT!

Hvorfor var dere så få dager i Santorini?
For turen vi hadde gikk til Kreta. At vi reiste til Santorini ble bare en spontan avgjørelse i og med at det bare tok 2,5 time med båt fra Kreta. 

Er det sant at du og Morten har hatt planer om å ta inn en tredjepart i forholdet? 
Nei, det er ikke noe vi har diskutert. Jeg hadde aldri delt Morten med noooen 🙂

Hvorfor vil du ikke navngi de som har veddemål om å pule Morten? De fortjener det!
For det første så er det ikke noe jeg bryr meg om, da det veddemålet aldri kommer til å gå i boks. Nummer to, jeg vet ikke om dette stemmer eller om det bare er rykter. Nummer tre, jeg vil ikke synke på deres nivå. 

Er du ikke redd for at Morten skal forlate deg med tanke på at du har sexforbud 24/7?
Jeg har ikke sexforbud 24/7 og jeg er heller ikke redd for at Morten skal forlate meg. Hadde han gjort det slutt med han for at jeg ikke kunne ligge med han hver eneste dag, hadde jeg heller ikke ønsket å være sammen med han. 

Hva er dine neste mål?
TV serie, bok og sminkemerke. 

Hvem har du kontakt med fra PH utenom Andrea og Morten?
Martine L, Kevin, Aleks, Martine J og Isabelle. Det er flere jeg har kontakt med, men det er mer sånn at vi snakker om vi møtes! 

Tror du Andrea kommer til å ha sex på TV?
Ja, om hun blir full nok, hehe. 

Hvilke bloggere leste du da du var yngre? 
Annijor, Voe, Annais, Sophie Elise og Krissy. Jeg var faktisk besatt av Voe, haha. 

Er du for eller mot abort? 
Jeg  er for. Jeg synes det må være opp til hver enkelt om de ønsker barn eller ikke. 

Ligger du rundt når du er singel? 
Nei, så absolutt ikke. Jeg synes det er skummelt å ligge med fremmede, hahaha!

Når gråt du sist?
Hmmm… godt spørsmål! Det må vel kanskje være så lenge siden at jeg ikke husker det. 

Har du eller Morten hatt sex med noen hverandre kjenner?
Nei, ikke som vi vet, haha. 

Hvor mye veier du?
Det er ikke relevant.

Hvor mye tjente du denne måneden?
Jeg har ikke regnet på det enda. 

Hva synes du om de andre jentene på Love Island?
Jeg har egentlig ikke fått en særlig mening om de. Jeg skulle ønske det var noen med littttt mer personlighet der inne! Silje er veldig søt da. 

Hva krangler du og Morten om?
Nå er det veldig lenge siden vi har kranglet, så jeg klarer ikke å komme på hva vi kranglet om sist. Det er aldri en spesiell ting vi krangler om, så det varierer jo fra gang til gang.

Har du gått ned i vekt?
Det vet jeg ikke, har ikke veid meg. 

22 kommentarer

22 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Jeg var i Sri Lanka for 1 år siden, det er sjuukt fint der! Jeg surfet når jeg var der og det var utrolig gøy! Håper dere også får det like gøy som jeg hadde det❤️

  2. Hei.
    Jeg var på samme utested som Morten i går. La merke til att han fikk mye oppmerksomhet fra jenter. Gjør ikke det deg sjalu?

  3. Må bare si at jeg ikke kan fordra når du kategoriserer mennesker etter hvor “mye” personlighet de har. Alle har like mye personlighet, bare ULIKE personlighetsTREKK. Det du egentlig vil frem til her er vel at du skulle ønske det var med noen som gjør mer ut av seg? Det er jeg enig i, men da er det personlighetstrekket ekstrovesjon du snakker om.
    Ikke meningen å være frekk eller vanskelig, er bare så utrolig lei av at de som er litt tilbaketrukne blir ansett som å mangle personlighet, det er så utrolig nedverdigende. Det bygger bare oppunder den allerede utbredte holdningen i samfunnet om at utadvendte mennesker er mer verdt enn innadvendte.
    Hilsen hun uten personlighet.

  4. Hvorfor skal alle kommentere slike ting, for å prøve å gjøre henne sjalu? Så sykt unødvendig. Ser ut som dere har et trygt og stabilt forhold, noe jeg virkelig unner deg å ha 😊

  5. Så puta de eller hva det var, med teksten «always belive» med tekst videre, men skrives det ikke believe?🙈😅

  6. Du synes ikke at folk bør velge om de skal ha barn, FØR de blir gravide da, istedenfor når de allerede har blitt det? Jeg er imot abort (ved unntak av voldtekt og ekstreme tilfeller) og syntes det er et forferdelig prevensjonsmiddel som mange bruker det som. Det er ikke Akkuratt hemmelig for noen i dag, hvordan man blir gravid, og hvordan man unngår å bli det.
    Hilsen mamma til 2 🙂

  7. Voksen» anonym: Man kan bli gravid OG bruke prevensjon, det er ingen prevensjonsmidler som er 100% sikre. Ønsker eller egner du deg ikke til å være foreldre, da synes jeg valget skal være opp til deg og ingen andre.

  8. Nei de fleste er bare 99% sikkert. Men de få tilfellene av at man blir gravid på prevensjon, ja da synes jeg de kan velge, for da har de gjort det man kan for å unngå å bli gravid. Men tenker mer på de som «bare» tar en angrepille, eller «bare» tar abort fordi di ikke gadd å bruke prevensjon.
    Sånn… da er jeg ferdig med å gnåle :p

  9. Venninnen min drar til Siri Lanka for andre gangen i desember. Hun og familien drar for og surfe og Kaite.

  10. Voksen» anonym: Jeg er helt enig at det er ekstremt uheldig at noen velger å bruke abort som prevensjonsmiddel, men jeg tror også det er mange som dessverre lever på den “det skjer ikke meg”. Plutselig skjer det, så vil jeg nok tro at de lærer av den gang. Blir man gravid og må ta abort så får man jo også anbefalt et annet prevensjonsmiddel av legen som p-stav eller spiral som skal være så sikkert som man bare får det.

    Jeg tenker uansett grunn så er det ingen som skal bli tvunget til å bli foreldre 🙂

  11. Hei! Jeg lurer på en ting haha. Jeg så at Ole fra Ex on the beach, var med han fyren som Morten også henger med. Kjenner Morten Ole??😄😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *