DET VERSTE OG BESTE MED FORHOLDET VÅRT

Categories Personlig

Siden det er mange som har etterspurt litt mer private innlegg om Morten og meg, tenkte jeg at det kunne være fint med et innlegg der jeg forteller om styrkene, men også svakhetene i forholdet vårt. Morten og jeg er jo veldig like, noe som kan by på en del problemer, hehe!

STYRKER

♥ Vi er veldig gode til å finne løsninger sammen. Oppstår det uenigheter eller diskusjoner, finner vi fort ut hvordan vi skal løse det. 

♥ Begge er glad i å reise og utforske verden. For noen høres sikkert dette ut som et teit punkt, men det er veldig viktig for meg å ha en kjæreste som deler denne interessen. Jeg kunne aldri vært sammen med en som ville reist til Gran Canaria en gang i året, da hadde jeg dødd, haha. 

♥ Vi jobber med mye av det samme. Jeg tror faktisk det kunne bydd på utfordringer å være sammen med noen som hadde hatt en 8-4 jobb. Det er vanskelig for andre å forstå hverdagen med blogg, og jeg merker ofte at venner kan bli “irritert” på meg for at jeg bruker for mye tid foran macen eller for at jeg bruker lang tid på å blogge. Morten er vandt til denne hverdagen, og istedenfor å klage så hjelper han meg. Bloggen betyr alt for meg, så det er veldig viktig å ha en kjæreste som har forståelse rundt det. 

♥ Vi har ikke et forhold basert på sex. Jeg kunne ikke vært sammen med en som hadde hatt et behov for sex hver eneste dag, det har jeg rett og slett ikke kapasitet til, haha. Sex er selvfølgelig veldig viktig i et forhold, men det betyr ikke alt. 

♥ Vi er flinke til å skryte av hverandre og løfte hverandre opp. 

♥ Vi har det ekstremt morsomt sammen, noe jeg tror er veldig viktig om man skal ha et langvarig forhold. 

♥ Begge er opptatt av trening og kosthold, noe jeg synes er viktig i et forhold. I og med at jeg er så aktiv selv, så kunne jeg aldri vært sammen med en som kun ville ligge på sofaen å slappe av. 

♥ Vi er gode til å lytte til hverandre, og begge vet at vi alltid kan åpne oss opp til den andre om vi har noe på hjertet.. <3 

SVAKHETER

♥ Vi har lett for å skylde på hverandre om det skjer noe. La oss for eksempel si at vi har glemt å låse ytterdøren, så kan Morten si “Ja, men det var for at du stresset meg sånn at jeg glemte det”. Så gir jeg han skylden tilbake igjen, haha! Det er virkelig noe vi må jobbe med. 

♥ Selv om vi trener mye og spiser sunt, er vi begge dessverre alt for glad i godteri. Det er ingen av oss som har viljestyrken til å si nei, så vi spiser gjerne godteri hver eneste dag, hehe ups!

♥ Vi er dårlig til å gi hverandre komplimenter. Jeg er dessverre en sånn person som tenker mye fint om andre, men er veldig dårlig til å si det. Morten er ganske lik meg der, så vi er ikke så gode til å si fine ting til hverandre. Her må vi også bli mye bedre. 

♥ Vi liker å bruke penger, hehe.. Jeg skulle ønske en av oss var skikkelig økonomisk og flink til å spare, men begge to suger. Vi liker å leve livet, og er alt for dårlig til å motivere hverandre til å spare litt penger. 

♥ Morten er ekstremt konfliktsky, og kan derfor noen ganger unngå å fortelle ting i frykt for at det skal bli diskusjon eller krangling. Jeg er veldig ærlig og åpen, og kan derfor bli irritert om jeg ikke får det samme tilbake. Jeg personlig synes det er viktig å fortelle sannheten, uansett hvor vanskelig eller tung den er. 

23 kommentarer

23 thoughts on “DET VERSTE OG BESTE MED FORHOLDET VÅRT

  1. Styrker : vi er flink til å skryte av hverandre og løfte hverandre opp.
    Svakhet : dårlig til å gi komplimenter.
    Hva du mener med å skryte av hverandre da?

  2. Anonym: Om jeg for eksempel gjør noe kjempebra når det kommer til jobb så får jeg alltid masse skryt av Morten. Det jeg mener med komplimenter er for eksempel ” ååh så kjekk du er i dag”

  3. Hva er det Morten gjør annet enn YouTube? Har han en jobb på siden, eller satser han alt på å være influencer? 🙂

  4. Enig. Så glad du skriver at dere ikke har sex hver dag. Føler mange gutter forventer at man må ha sex hver eneste dag i et forhold. Så lei av det. Gjør så jeg bare mister sexlysten helt..

  5. Hvor ofte og hvor lange turer går dere med Celine? 😊 selv lyst til å skaffe meg en hund, men lurer på om det kan bli litt mye alene

  6. Hvor ofte lufter dere Celine? Sånn at hun liksom tisser ? Gjør bare du det eller Morten og? Hun er så fin❤️

  7. Tusentakk for at du er ærlig med det at man ikke trenger og ha sex hver dag… selv så tror jeg at jeg desverre har følt at jeg har blitt påvirka utenfra om at man hele tida bør ha lyst til og ha sex hvis ikke er det noe galt.. så det var faktisk jeg som maste mye om sex til mannen min som ikke orka så ofte som meg da han har vært mye sliten osv, heldigvis så har jeg lært meg at kjærligheten er så mye mer en sex man kan vise nærhet og kjærlighet uten og ha sex og 🙂 vi er gift og har vært sammen i 4 år så er veldig gla for at den fasen gikk over!

  8. Hadde du noen gang vært sammen med en som behandlet Celine på en dårlig måte? Som f.eks. Slo?

  9. Bra innlegg! Og det at noen misforstår det du skrev med sex er litt spesielt.. du sa jo ikke at dere ALDRI har sex.. og hvis du hadde skrevet det så burde egentlig ikke det ha noe å si heller for det er deres forhold og det viktigste er at dere tives!! Bra innlegg ihvertfall <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *