BARE FOR Å BLI BEDRE KJENT

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

NOEN RARE FAKTA OM MEG OG MITT LIV

Jeg liker ikke å bli tatt bilder av uten sminke, og pleier derfor alltid å se til siden, ned eller bort, haha. 

– Jeg er veldig opptatt av å jobbe hardt, og har derfor satt meg 10 mål som jeg skal klare innen 2020. En av de er blant annet at – jeg skal tjene en million neste år. 

– Jeg bruker ca halve dagen på macen, dette er da kun på grunn av jobb. 

– Jeg må alltid ha en reise booket eller planlagt for å ikke bli stresset eller rastløs.

– Jeg klarer aldri å konsentrere meg 100%, noe som er ekstremt irriterende da jeg bruker unødvendig mye tid på tull. Samtidig som jeg har skrevet dette innlegget har jeg lest andre blogger, sjekket Snapchat og Instagram og sett på reise til Tokyo. 

– Jeg kan ikke ha godteri liggende hjemme, da spiser jeg det opp på to sekunder. 

– Jeg HAATER å lage mat, det er jo såå kjedelig 🙁 Jeg kan forresten ikke bake heller, hehe..

– Jeg lovte meg selv at jeg aldri skulle dømme noen reality-deltakere igjen, men har allerede dømt noen fra Ex on the beach og Love Island, hehe ups!

– Jeg har ekstremt angst for å bli alt for fort voksen, det vil med andre ord si kjøpe hus og bil, få barn og forlove seg. Jeg har sagt til Morten at han må vente maaaange år før han i det hele tatt får lov til å tenke på å fri til meg, for jeg hadde faktisk sagt nei om han hadde fridd til meg nå. Jeg føler meg alt for ung til å være forlovet i en alder av 23 år, det kan vente i noen år til. Spør han meg når vi har kommet til den alderen at vi er klar for giftemål og familie sier jeg selvfølgelig ja. Morten er jo tross alt den jeg ønsker å være med for alltid <3

 


Såå over til noe helt annet. I og med at høsten nærmer seg tenkte jeg bare å tipse dere om at Nelly har opptil 50% rabatt på masse varer. Jeg har derfor plukket ut alle mine favoritter til dere, og absolutt ALT er på 50%. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET ♥


Jakke. HER / Bukse. HER / Jumpsuit. HER


Tights. HER / Genser. HER / Sett. HER


Genser. HER / Sett. HER / Sko. HER 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET ♥

11 kommentarer

11 thoughts on “BARE FOR Å BLI BEDRE KJENT

  1. Synes ikke du det er rart at verken Morten eller Andrea er på avstemningspollen på Love Island appen? Er en fra hvert par…

  2. Du er allerede voksen – ung voksen. Hva man velger å gjøre som en voksen er avhengig av hva hver enkel person syns er riktig prioritering. Hva som betyr noe. Man kan være utrolig forskjellig i forhold til utvikling, modenhet, syn på ting osv, selvom man er på lik alder. Er ingen fasit!
    Kommer en tid for alt (nesten for alt og for de fleste), så man må gjøre det man føler er det beste og riktige for en selv.

  3. Jeg skjønte ikke helt det med Morten og Andrea på den første kommentaren her?? Kan du forklare? Skjønte ikke svaret ditt heller, eller helt hva det går i…

  4. «- Jeg er veldig opptatt av å jobbe hardt, og har derfor satt meg 10 mål som jeg skal klare innen 2020. En av de er blant annet at – jeg skal tjene en million neste år» så det ene målet du har satt deg er noe du bokstavelig talt får? Du frontervirkelig et fokus på at «penger er alt»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *