MIN FØRSTE SKOLEDAG

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly og Tone Lise Akademiet

Genser (annen farge). HER / Skoene jeg hadde på meg til antrekket finner du. HER

Okeii.. gjør dere klar for et par morsomme bilder! haha jeg dør. 


Celine gjør seg klar til å slikke meg i ansiktet, noe jeg HATER

Jeg får derfor denne reaksjonen, haha! Hun derimot er kjempefornøyd. 

I går hadde jeg min første skoledag som gikk over alle forventninger. Jeg klarte selvfølgelig å komme for sent på grunn av at håret mitt tok så lang tid, så det var ikke akkurat den beste starten. Jeg var livredd for å gå inn i klasserommet, men klarte til slutt å presse meg selv til å gå inn. Er det ikke ille nok med første skoledag, så gjør det ikke akkurat situasjonen bedre å være “hun som kom for sent” haha. 

Det visste seg jo fort at jeg ikke hadde noe å grue meg til, for både læreren og klassen var helt fantastisk. Jeg satt loner på bakerste rad de første timene, men så gikk det seg til etterhvert. Jeg måtte også advare klassen om at jeg var blogger, slik at jeg kunne vite på forhånd om noen ikke ønsket å være med på mine sosiale medier, det var også ganske pinlig 🙂 hehe. For dere som ikke har fått det med dere så går jeg Make-up på Tone Lise Akademiet, og her skal jeg gå helt frem til juni 2019. 

Jeg begynner virkelig å kjenne på stresset med blogg og skole, men jeg skal gjøre mitt aller beste. La oss ikke glemme at Andrea får til 100% jobb ved siden av 100% blogg, er ikke det imponerende så vet ikke jeg! Nå skal jeg komme meg på trening, så skal jeg møte Martine etterpå <3 Vi snakkes dere!

7 kommentarer

7 thoughts on “MIN FØRSTE SKOLEDAG

  1. Veldig fin på håret! men kan du prøve å ha det rett som du hadde det før? syns du er såå fin med rett hår <3

  2. Ja for det at du er en blogger var vell noe du absolutt måtte si til ALLE.
    Er det for å skjerme de da eller? Siden du likksom er så viktig.. haha, du er ingen bloggee..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *